Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נמרוד, ההנאה מרכב נגזרת מהרבה דברים, יש הנהנים מתהליך השיפוץ עצמו ויש שנהנים מהנהיגה ברכב. לבחור שעושה צעדיו הראשונים בנושא שיפוץ רכב, כדי לדעת למה הוא נכנס כיוון שהקשיים המרובים והעומס הכלכלי יקבעו בסופו של דבר, אם תסבול ותקלל כל רגע, או האם תהינה ותצטרף לתחביב. לכן רצוי שתעשה חיפוש בפורום תיקרא קצת ותוכל להבין במה דברים אמורים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נמרוד יקר,

מנסים להסביר לך, שתצא עם משהו ביד, שתשכיל, שתבין, שתדע.

 

אתה לא צריך להעלב. מנסים להסביר לך בצורה יפה, אנשים שכבר יש להם ניסיון של כמה עשרות שנים עם הרכבים האלה.

מנסים להסביר לך שאתה תפגע, תתאכזב, וירד לך כל החשק מהקטע הזה של האספנות. הייתי שמה, בדיוק כמוך. רק שאני לא הקשבתי למה ולמי שצריך לשמוע, שרכב אספנות זה לא בדיוק רכב. זה תחביב. ובסוף קניתי רכב שעמד חודש בחנייה, היה נורא נחמד לשחק ב"כאילו", להזיז את ההגה, לנסוע 2-3 מטר מסביב לבלוק ולהחזיר את האוטו לחנייה.

 

 

זה תחביב יקר, שגוזל כסף, זמן, ועצבים - וכולם באים על חשבון משהו אחר.

עוד אין לך רישיון, אז איך אתה יודע שתהנה מוויליס? נהגת עליו? אולי שתעלה על הסקודה אוקטביה של המורה לנהיגה תחשוב שזה ה-רכב. ותפנטז בשיעורים בביה"ס על הרכב הזה. ואז תעלה לרכב המשפחתי, ותבין שאולי מספיק לך לנהוג על הרכב האוטומטי של אבאמא, וכדאי לחסוך את הכסף לתקופות אחרות בחיים.

 

 

 

 

איזה תשובה אתה בדיוק רוצה לשמוע?

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

עוד דבר נמרוד,

 

הדבר הכי מסוכן, מייאש, מתסכל זה להשתעבד לרכב. חדש או ישן, טוסטוס או ג'יפ, לא משנה.

 

 

אני עובד במלצרות, זו תקופה חלשה מבחינת אירועים - ככה שכבר שלושה חודשים ברציפות אני מגיע למשכורת של... 900 שקל. :-(

לפני כחצי שנה גם אני הייתי בחדוות השיפוץ, זו הייתה נקודת השיא, כי בדיוק סיימתי לשפץ את האינטרייה של הרכב, בניתי אותה לאט-לאט, שהגראנד פינאלה היה מד-טורים מקורי מפיאסטה S.

 

שהז## עומד, השכל בתחת.

 

מכיר את הביטוי הזה? כי אצלי זה היה בדיוק אותו לדבר.

התחייבתי לתשלום של 450 ש"ח במשך עשרה חודשים, בתקופות הייתי מגיע למשכורת של 1800-2000 שקל, ככה שהנזק היה קטן יחסית. חשבתי שהפחחות הזו תעבור לי בקלות.

 

אבל מה היום?

אחרי כל הניכויים, החובות, במקרה הטוב נשאר לי 200 שקל בכיס. ואיפה אני מכניס כאן לימודים, יציאות עם החברה, חברים, ביגוד, דלק, טיפולים, חלפים, ביטוח ושאר תחביבים? נמאס לי לאלתר כסף יש מאין.

 

 

תאמין לי, אתה לא רוצה להשתעבד לרכב. כי מגיעים רגעים (ומגיעים...) שאתה פשוט תתייאש, וזה כבר יהיה מאוחר מדי כי תחשוב שלא משנה כמה תשקיע, כמה תשפץ, כמה תאתלר, החברים שלך יוציאו רישיון בדיוק כמוך, והם ינסעו ברכבים חדשים, יותר נוחים, יותר מהירים, יותר בטיחותיים - ורק אתה תשאר לעמוד במקום עם רכב ישן. על אחת כמה וכמה שזה ג'יפ אולד-סקול לטוב ולרע.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

ויותר ממה שעידן אמר: בסכום שיש לך, אתה אפילו לא תגיע למצב, שבו האוטו יסע, אני כבר לא מדבר על האחזקה השותפת!

תבין: ליקנות פגר ב-2000 ש"ח קל. לעשות איתו משהו- זה כבר סיפור אחר. לעידן אני מציע לך לשמוע הכי הרבה- הוא היה בדיוק שם- אבל עם הבדל אחד קטן: האוטו שלו לפחות היה נוסע, וניתן היה בקלות יחסית לסדר אותו, והאוטו שלו קל וזול באחזקה בהרבה מויליס הישן והמתפורר- ועדיין הוא התייאש מהר מאד, והספיק לו השכל להיפטר ממנו לפני שזרק עוד כמות כסף שלא היה לו עליו!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

חברים!

למה אתם מייאשים את הבחור??-אתם מכירים אותו?? אולי יש למשפחתו חצר עם חנייה שבה יוכל הויליס למשל או כל רכב אחר להיות משופץ במשך זמן לא מוגבל ובלי לחץ ואפילו במשך שנים וילווה אותו מעכשיו,במשך שרותו הצבאי ,שיחרורו,לימודיו...אולי דווקא בגלל שהוא צעיר ,חי אצל ההורים

ואין לו כמעט הוצאות של "גדולים" ובנוסף הוא עובד בחופשים -דווקא כן יהיה לו כסף להשקיע כדי לסדר את הרכב ולתחזק אותו-ואם מדברים על דווקא על הויליס המדובר-זה לא אלפא -זה רכב פשוט ואמין .

אולי לאחר הקנייה האבא גם יידלק על העיניין וזה יהיה בילוי משותף של שניהם, כמו שאני ביליתי אין-ספור שעות בילדותי עם אבא שלי רפי ז"ל בשיפוץ מוריס,לנד רובר,אוסטין ,פיאט 500 ועוד.

ואולי גם האבא יהיה במשך הזמן שותף להשקעה ברכב?

אני לא ממליץ לקנות בתור רכב ראשון רכב רקוב לגמרי שדורש עבודת שיקום יסודית בשילדה ,אבל למשל ויליס או גיפ אחר בעל שילדה ניפרדת או רכב אחר במצב סביר -לא נורא אם לא יהיה במצב תצוגה מושלם מבחינה חיצונית בתוך זמן קצר או אפילו לעולם לא.

ועוד דבר-ואם לא מתאים לו לשפץ חיפושית?-למרות שזה הרכב שהכי קל לפי דעתכם לשפץ? אז הוא צריך לוותר על שיפוץ רכב שכן מעניין אותו-חלקים תמיד אפשר למצוא- גם אם זה לוקח זמן.

עדיין אפשר למצוא רכבים מעניינים בזול -לא אכפת לי לספר שקניתי לפני כמה חודשים מיני ב1200 ש"ח-אמנם יש מה לסדר עד שתוכל להתחיל להיות בתנועה-הפח עקום פה ושם אבל לא יהיה איכפת לי בינתיים לנסוע איתה ככה בכיף (לאחר בדיקת המעבדה כי היא הולכת להיות רכב יומיומי שלי)עד שבמשך הזמן אסדר גם את זה-וכנראה לא ל"מצב תצוגה" בעשרות אלפי שקלים-שאז על כל שריטה יכאב לי הלב.-

זהו-אף פעם לא יצאה לי הודעה כזאת ארוכה בפורום.

שיהיה בהצלחה

NIR .Y

פורסם

צר לי שנעלבת, ילדי היקר, לא זו היתה הכוונה, אם כי בהחלט התכוונתי לרפות את ידיך.

 

אני יודע בדיוק מה המשמעויות של ויליס מתפורר.

המשמעויות הן פחחות באלפים רבים של שקלים, או קניית רתכת CO2, ולימוד לעומק של נושא הריתוך.

הגג, מן הסתם, לא מחובר לבודי. או שאם הוא מחובר, זה במעט מקומות. איך בדיוק תתקן את זה?

הרצפה רקובה, איך תחליף?

תחתיות הדלתות רקובות לגמרי, גם אם הן מכוסות בטיח, איך תתקן?

 

 

ועוד לא דיברתי על מצב מיכני.

הרכב נסע בזמן האחרון, או שהברקסים שלו תפוסים?

תיבת ההגה נטולת חופשים? אתה יודע לתקן?

 

 

 

עד כמה שויליס הוא רכב פשוט, אני לא בטוח שיש מישהו שמכיר את המחלות שלו כמוני.

האמן לי, אתה קצת צעיר מדי, וכנראה שגם אין לך (לפחות כרגע) מספיק כסף לשיפוץ של משהו שאתה עצמך הגדרת אותו כ"מתפורר".

גם ההתפוררות שאתה רואה, היא עין ואפס לעומת מה שמסתתר מאחורי המקומות שנראים בסדר. נראים, תזכור את זה.

 

 

תקשיב גם לחברה הצעירים כאן, גם הם יעצו לך לעזוב. הם ואני, אמנם משיקולים שונים, אבל אומרים לך אותו דבר. וכאן בא הפתגם עתיק היומין: "אם שניים אומרים לך שאתה שיכור - לך לישון".

 

ושלא תגיד שלא הוזהרת.

ויליס 53

ויליס 58

פורסם

תנחשו מה?, יש מישה שהציע 4 אלף ש"ח על הוויליס וחבל כי דווקא רציתי רכב שטח כלשהו. אבל בנתיים הסכום שהוקצב לרכב אספנות עלה מ2000 ש"ח ל2500 ש"ח.

אז אם מישהו מוצא או יודע על רכב שטח או כל רכב אספנות ב2500 ש"ח אני יודה לו אם הוא יספר לי על הרכב ויתן פרטים.

 

נמרוד...

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

דברנו עם הבעלים והצענו 950 ש"ח אבל כבר הציעו יותר מאתנו [4000 ש"ח]. חבל, דווקא רציתי את הרכב, אבל אם מישהו מכיר וויליס במצב טוב או מתפורר או על סף התפוררות אני ישמח לשמוע עליו.

אני גם מעוניין ברכבים מעניינים ונדירים יחסית במצבים קשים.

 

נמרוד...

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic

×
×
  • תוכן חדש...