Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

הייתי מעוניין לדעת כמה אמורה לעלות משאבת בלמים לפיאט אונו s60.

תודה.

הכל ברוח טובה :grin:

פורסם

אתה יכול גם להביא אחת מפירוק , אני אישית קניתי משאבת בלם מרכזית מפירוקיה

באזור. שם יש המון פירוקיות. המשאבה עלתה לי 100 ש"ח והבחור אמר שאם היא לא טובה אני אחזיר והוא יפרק לי אחרת.

הבעיה העיקרית של הנושא היא שבחלקים בטיחותיים כמו זה עדיף לא לקחת סיכון, כל אחד ושיקוליו.

אגב המשאבה היתה בסדר גמור.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

עם עלות כל כך סמלית של משאבת בלם מרכזית, ועם רכיב בטיחותי ממדרגה ראשונה כמו משאבת בלם מרכזית, זוהי שטות לקנות משאבה מפירוק, ולא משנה מה מצבה !

במקרה של משאבת בלם מפרוקייה תקרוס בכביש ראשי, לא תיהיה לך הזדמנות לגבות את עלותה או להחליפה, מבית העלמין ירקון, והמבין יבין.

זהירות מונעת אסון, חיפזון מן השטן, חיסכון יתר מוביל להוצאות יתר...גזור ושמור למקרה הצורך!!

בברכת חג שמח וזהירות בכבישים!

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מסכים בהחלט עם צביקה.

עלות חלקי החילוף השונים לאונו כ"כ זולים עד כדי כך שאין לך בכלל מה לחפש בפרוקיות.

 

אני אישית החלפתי המון חלקים ברכב, אף פעם לא ביקרתי בפרוקייה.

פורסם

צביקה שלום, אני בהחלט מסכים איתך,

כוונתי היתה לתת לבחור את שתי האופציות, ואם תשים לב כתבתי בסוף ש"בחלק בטיחותי שכזה עדיף לא לקחת סיכון".

אצבע קלה על המקלדת?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

משאבת בלם מרכזית נכון להיום עולה 90 ש"ח +מ.ע.מ.

מחיר שיפוץ המשאבה יקר יותר.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

×
×
  • תוכן חדש...