Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לאחי יש ליאסטה 96

עכשיו יש לו רעש מהשסתומים

מה עושים חוץ מכיוון שסתומים

יש לכם עוד עצה

 

ובעיה קטנה

כשנוסעים שומעים את כל הכביש יש איזה דרך לאטום את הרכב ?

 

תודה

נתי.

פורסם

פתרון הכי קל, תחליף אוטו...... :wink:

מציע לכוון שסתומים עוד פעם שהרכב קר עם פיליר ג'ייג' אבל מ"מ ולא אינצ'י למה יצא לי לכוון יום אחרי שמישהו כיוון ומתברר שכיוון עם פיליר ג'ייג' אינצ'י :lol: .

 

כיוון שסתום יניקה 0.20 מ"מ

שסתום פליטה 30 מ"מ

 

כדאי להשתמש בשמן סמיך (20W/50).

פורסם
פתרון הכי קל, תחליף אוטו...... :wink:

מציע לכוון שסתומים עוד פעם שהרכב קר עם פיליר ג'ייג' אבל מ"מ ולא אינצ'י למה יצא לי לכוון יום אחרי שמישהו כיוון ומתברר שכיוון עם פיליר ג'ייג' אינצ'י :lol: .

 

כיוון שסתום יניקה 0.20 מ"מ

שסתום פליטה 30 מ"מ

 

כדאי להשתמש בשמן סמיך (20W/50).

 

שלום.

מה זה משנה איזה פיילר אם המידה היא במ"מ הופכים לאינצ' פשוט מחלקים לה 2.54

כלומר 0.20 לחלק 2.54 שווה 0.08

חוץ מיזה אתה ממהר לכתוב וטועה כי המידות לא נכונות המידה הנכונה היא

יניקה 0.20

פליטה 0.50

פשוט אתה לא מתיחס לסמימני קריאה באוטו דאטה!!!

כמו כן הבעיה היא אחרת מירב הסיכוים שהפסנתר משופשף וצריך ללטש אותו.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

מה זה משנה איזה פיילר אם המידה היא במ"מ הופכים לאינצ' פשוט מחלקים לה 2.54

כלומר 0.20 לחלק 2.54 שווה 0.08

חוץ מיזה אתה ממהר לכתוב וטועה כי המידות לא נכונות המידה הנכונה היא

יניקה 0.20

פליטה 0.50

פשוט אתה לא מתיחס לסמימני קריאה באוטו דאטה!!!

כמו כן הבעיה היא אחרת מירב הסיכוים שהפסנתר משופשף וצריך ללטש אותו.

 

 

בברכה בני ל.

 

סמימני קריאה הה, בוא אני אוכיח לך שאתה טועה (תראה אם אני קורא נכון).

55.JPG

פורסם

שלום

 

"אני אוכיח שאתה טועה" בו ניראה הרי אמרתי לך אתה לא יודע להשתמש באוטו דאטה.

א] אתה לא ברכב הנכון

ב] אמרתי לך שיש לשים לב לסימני קריאה צהובים

אז בבקשה התנצלות!!! אם סימני קריאה

שים לב לתמונה שלי היא הדף השני ושם מצוין במפורש מה צריך!!!

 

בברכה בני ל.

אוטו דאטה.jpg

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

רשום שמה אצלך (if specified on rocker cover) .

ז"א רק אם רשום כך על המכסה שסתומים (פליטה = 0.5 מ"מ).

 

חוץ מזה בוא נשאל את בעל הרכב (נתי) באיזה דגם מנוע מדובר.

פורסם

תפסיקו בבקשה את הויכוח שניכם יודעים שאני הקובע. :-P

 

פיאסטה 1.1 קוד G6A .

יניקה 0.22 מ"מ מנוע קר.

פליטה 0.32 מ"מ מנוע קר.

 

פיאסטה 1.3 קוד J6B.

יניקה 0.20 מ"מ מנוע קר.

פליטה 0.30 מ"מ מנוע קר.

 

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד מזר ידידי, מה שמזמן ידוע שהגודל לא קובע, רק אכות הביצוע!

חג אורים שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...