Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אני מעוניין בצמיגים יחסית ספורטיבים (בעלי אחיזה טובה)

ל 185 \ 60 \ 14 - לפני שאתם שולחים אותי לחיפוש - עברתי על כל מה שמצאתי וכרגע אני מתלבט בין 3 סוגים :

FALKEN ZE-512

uniroyal rallye 550

Dunlop sp-01

יותר חשוב לי שהצמיגים יאחזו טוב ביבש ..

אמידות לאורך זמן לא חשובה - אני מחליף 4 צמיגים כל שנה ..

הפרשי המחירים בין הצמיגים גם הם לא חשובים ..

תודה , תובל

פורסם

אמרת שאתה רוצה אחיזה טובה,אז בקשר לפלקן עדיף בהחלט ללכת על

326 ולא על 512.

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצטרף לשאלה, יש מצב שאני עובר לצמיגים בחתך הזה באלפאסוד (רק צריך קודם למצוא ג'אנטים כמו של ספרינט).

 

מבחינת מחיר אני מוכן להוציא 300-400 לצמיג, לא אכפת לי שישחק מהר - ממילא אני לא נוסע בה הרבה, אבל חובה אחיזה טובה - כי כשאני נוסע, אז זה חזק יחסית (לטרנטה...).

 

אחיזה על רטוב לא משנה לי הרבה, ממילא אסור לנסוע באלפא בגשם מחשש להתחמצנות מתכת טרם זמנה :twisted: גם מבחינת רעש ממש לא משנה לי שיהיה רועש.

 

בינתיים קיבלתי הצעה ל ZE-512 ב 300 לאחד מי.מ. מול קניון איילון, אבל אני רוצה משהו קצת לכיוון ספורטיבי ודביק. הבנתי שיש לפירלי P6000 במידה הזו, איך הם לעומת הפאלקן ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני על רבייעית פירלי P6000 במידה הזאת כבר כמעט שנה. צמיג חביב, שחיקה מהירה יחסית של הדפנות (אבל יכול להיות שזה רק אני וסגנון הנהיגה שלי) ואחיזה טובה על יבש. על רטוב, הוא אוחז טוב אבל מאבד אחיזה בפתאומיות וללא רמזים.

מתיבש מהר - אחרי שנה אני מתחיל לראות סימנים של יובש בצד הפנימי של הצמיג.

 

למיטב ידיעתי הצמיג הטוב ביותר שאפשר להשיג בארץ למידה הזאת הוא היוקו A539. בחו"ל יש מגוון גדול הרבה יותר, מה שאומר שאם יש כאן שלושה חברה' רציניים שצריכים מידה כזאת, אפשר לארגן יבוא אישי של צמיגים איכותיים מאוד במחיר של סביב ה2000 ש"ח לרביעייה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש לך מספר אופציות - Continental Premium Contact, Dunlop SP2000Sport, Yokohama A539, Yokohama C-Drive וכו'.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני ממליץ על HANKOOK יש להם לא מעט דגמים של צמיגים טובים במחיר טוב.

אני קניתי דגם ספורטיבי שלהם (וכבעל TOYO T1R) - אני מאוד מרוצה.

 

מה????

אתה ממליץ על צמיג קוריאני שהוא פשוט זבל???

מדברים פה על צמיגים ברמה טובה לא קוריאנים!

אם קוריאני אפילו הקומהו טוב יותר!!!

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

הפירלי אחלה צמיג, מאד יקר

בכל אופן לא הייתי שולל מישלם אנרג'י במידה הזאתי

יש לי ברכב ואני מאד מרוצה מהאחיזה שלהם

יהיו לך פה המון עצות הנוגדות אחת את השניה

אם אתה מחפש צמיג שיעמוד בעומס של נסיעה ספוטיבית הייתי בודק אופציה לקנות את הצמיג עם הכי הרבה שכבות!

תברר על צמיגים של TOYO אם אני לא טועה הם בעלי 5 שכבות

2 ברזל 2 פוליאסטר 1 נייילון

אחיזה לא רעה היו מותקנים במידה שונה ברכב אחר אבל הייתי מאד מרוצה מהתמורה שנתנו

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

מהדגמים שנתת הייתי ממליץ על ה uniroyal rallye 550.

לפני שבוע קניתי רבעיה כאלה באוטודיפו במידה 175.65.14 ב 230 שקלים לכל צמיג.

לפי הבדיקות שעשיתי באיזור מגוריי זה המחיר הכי זול. אפילו יותר זול מכל מיני חברות לא ידועות.

 

לדעתי הצמיגים טובים מאוד (במיוחד בכביש רטוב). אוחזים טוב, שקטים ורכים.

 

אצלי מקבלים 10 :-P

×
×
  • תוכן חדש...