Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון זה אומר שיש לך גם יותר הספק שמגיע לכל אלמנט וגם שליטה לפי רצונך.

כמו כן יש שאלה האם בי אמפ דרך קרוס או בלי.

עם קרוס הדעות חלוקות האם זה משפיע או לא. בעצם זה נותן לכל מגבר את האפשרות לטפל רק בחלק מן התדרים , מה שנותן לך דיוק רב יותר וכו..

בלי קרוס לדעתי האישית זה אידיוטי.

פורסם

לדעתך זה אידיוטי, לדעתי לא.

 

בלי להיכנס לפיזיקה שעומדת מאחורי הבי-אמפינג, בכיוון נכון בי-אמפינג נותן לך סאונד הרבה יותר טוב, תוך כדי ניצול האלמנטים ועוצמת המגבר עד הגבול אשר אליו הם באמת יכולים להגיע.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לדעתך זה אידיוטי, לדעתי לא.

 

בלי להיכנס לפיזיקה שעומדת מאחורי הבי-אמפינג, בכיוון נכון בי-אמפינג נותן לך סאונד הרבה יותר טוב, תוך כדי ניצול האלמנטים ועוצמת המגבר עד הגבול אשר אליו הם באמת יכולים להגיע.

 

איתמר.

אני חושב שקוריין התכוון להגביר בלי קרוס אקטיבי.

 

אלי

 

פורסם
אני חושב שקוריין התכוון להגביר בלי קרוס אקטיבי.גם בלי קרוס אקטיבי יש שיפורים די שמיעים בסאונד .

קרוס אקטיבי ינצל את הביאמפינג למקסימום זה נכון אבל ,קרוס אקטיבי עולה די הרבה כסף (קרוס טוב ), ויש לו עוד הרבה פיצ'רים שיתכן ויתנו שינוי נוסף גדול , אבל משלמים עבורם , וחלקם נמצאים ממילה בר"ד טוב .

 

אלי

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אני מגביר בי-אמפינג דרך הקרוס האקטיבי של הHU

יש הבדל של שמיים וארץ לבין הגברה רגילה דרך קרוס פסיבי.

 

בהגברה הרגילה הבעיה ההכי גדולה שלי היתה שבכדי לקבל כלשהיא תוצאה מהמידבאסים הייתי מקבל צווחות וצרחות מהטוויטרים כיוון ששניהם הוגברו ביחד.

בנוסף לכך נקודת החיתוך של הטוויטרים היתה גבוהה מהרבה ממה שהם מסוגלים לתת ולכן הבמה אצלי ירדה למטה - איפשהו באמצע הדשבורד.

 

עכשיו כשאני מגביר בי-אמפינג - המידבאסים מקבלים את הכוח שהם צריכים בכדי לפעול בזמן שהטוויטרים רגועים ונעימים לאוזן - הבמה עלתה באופן מפליא לגובה העיניים והם מנגנים יותר תחום מיד ממה שהם ניגנו קודם.

 

שיפור שלא ניתן היה להשיג בלי סוג כזה של הגברה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לדעתי קורווין התכוון לבי ווירינג, כלומר שיש שליטה על עוצמת כל אלמנט ולא על נקודות החיתוך, במקרה כזה המגבר עדיין מכל את כל טווח הצליל והוא תוחם מכיוון אחד, לפני הקרוס, על שיטה זאת חלוקות הדעות לגבי היעילות.

בשיפוצים

פורסם
אני מגביר בי-אמפינג דרך הקרוס האקטיבי של הHU

יש הבדל של שמיים וארץ לבין הגברה רגילה דרך קרוס פסיבי.

 

בהגברה הרגילה הבעיה ההכי גדולה שלי היתה שבכדי לקבל כלשהיא תוצאה מהמידבאסים הייתי מקבל צווחות וצרחות מהטוויטרים כיוון ששניהם הוגברו ביחד.

בנוסף לכך נקודת החיתוך של הטוויטרים היתה גבוהה מהרבה ממה שהם מסוגלים לתת ולכן הבמה אצלי ירדה למטה - איפשהו באמצע הדשבורד.

 

עכשיו כשאני מגביר בי-אמפינג - המידבאסים מקבלים את הכוח שהם צריכים בכדי לפעול בזמן שהטוויטרים רגועים ונעימים לאוזן - הבמה עלתה באופן מפליא לגובה העיניים והם מנגנים יותר תחום מיד ממה שהם ניגנו קודם.

 

שיפור שלא ניתן היה להשיג בלי סוג כזה של הגברה.

אשמח לדעת איך אתה מצליח לחלק לבי אמפינג דרך ה HU ?

הרי אין יציאה לכול ערוץ ב HU .

תודה

פורסם
אשמח לדעת איך אתה מצליח לחלק לבי אמפינג דרך ה HU ?

הרי אין יציאה לכול ערוץ ב HU .

תודה

קיימים HU's שיש להם קרוסאובר מובנה ואז יציאות ה - RCA הופכות ליציאת הקרוסאובר. לדוגמא: האלפיין 9855.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

למה?

 

כי זה נותן תוצאות טובות יותר..חד וחלק.

נותן לך ליצור את התאום המושלם בין כל האלמנטים, הרכב שלך וכמובן הטעם האישי שלך.

זה מאוד תלוי לאיזו רמה אתה מעוניין להגיע ומהי הרמה של המכשיר שיבצע את הקרוס האקטיבי.

 

המערכת שלי מורכבת:

1. Audison VRX 6 Direct

2. Hertz Mille Mid-Bass

3. Morel Supremo TW

4. Hertz Hbx300R

5. Eclipse CD7000

 

אני אישיתי לא הצלחתי להינות מהמערכת כאשר השתמשתי במכשיר שנחשב היום טוב מאוד - Pioneer DEH-P880PRS במצב של 3-way.

 

מה שאני פשוט אומר זה שאם אתה במקרה מעוניין להגביר אקטיבית, קח בחשבון את איכות המכשיר ואת הזמן לכיוון המערכת על מנת שתוכל להגיע לתוצאה טובה ו stage מדוייק.

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

×
×
  • תוכן חדש...