Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרוב: כ-200 מצלמות מהירות חדשות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרך נוספת להכנסת כסף לקופת המדינה , ולצמצם גרעונות על חשבון הנהג.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ושוב כולכם נופלים שולל לסופרים מספרי סיפורים.

תרגעו, אף אחד לא הולך להציב 200 מצלמות.

ותפסיקו כל שנה להחזיר את הכתבה הממוחזרת הזאת על ה200 מצלמות, כבר שמעתי את זה לפחות 3 פעמים, ואני דיי בטוח שמדובר באותה כתבה עם שינוי תאריך.

פורסם
ושוב כולכם נופלים שולל לסופרים מספרי סיפורים.

תרגעו, אף אחד לא הולך להציב 200 מצלמות.

ותפסיקו כל שנה להחזיר את הכתבה הממוחזרת הזאת על ה200 מצלמות, כבר שמעתי את זה לפחות 3 פעמים, ואני דיי בטוח שמדובר באותה כתבה עם שינוי תאריך.

זה שיושבים בראש הפירמידה מטומטמים אימפוטנטים לא אומר שהתוכנית לא תבוצע, היא פשוט מתבצעת לאט - כמו כל תוכנית אחרת בישראל.

 

כמה זמן לקח עד שבנו את נתיבי איילון אתה יודע?

 

לא הייתי בונה על כך שהיא תבוטל. הייתי בונה על כך שכמה שנים אחרי הופעתה, יופיעו גם כן מצלמות בכבישים, וכנראה שהתאריך הזה כבר הגיע.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
זה שיושבים בראש הפירמידה מטומטמים אימפוטנטים לא אומר שהתוכנית לא תבוצע, היא פשוט מתבצעת לאט - כמו כל תוכנית אחרת בישראל.

 

כמה זמן לקח עד שבנו את נתיבי איילון אתה יודע?

 

לא הייתי בונה על כך שהיא תבוטל. הייתי בונה על כך שכמה שנים אחרי הופעתה, יופיעו גם כן מצלמות בכבישים, וכנראה שהתאריך הזה כבר הגיע.

בנו את נתיבי איילון?

מתי הספיקו?

 

הם בקושי התחילו.נתיבי איילון נראים יותר כמו מסלול ראלי מאשר כביש, והעבודות מאוד רחוקות מסיום.

פורסם

אולי כדאי בכל זאת לנסוע לאט -

 

בכל כביש שבו מוצבות מצלמות מהירות לא לעבור את ה-60. לדעתי, 20 מכוניות מתואמות בכביש מס' 1, יכולות ליצור פקק משער הגיא ועד הקסטל (משם יש כבר פקק באופן טבעי).

 

100 מכוניות פזורות בכבישים ראשיים יוצרות פקקים שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש כלפיהם. איך המשטרה תוכל למנוע את זה? להורות לנהגים לנסוע מהר?

אולי מספר ימים של מחאה כזו יספיקו כדי לכפות על נבחרי העם לחשוב קצת

ואולי אני סתם אופטימי מדי.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

צורת המחאה שלך תתקבל במשטרת התנועה כיזמה מבורכת.



אני זוכר שהיתה כתבה מטעם המשטרה בחדשות ערוץ 2 על המנהג המוזר של המשטרה לשלוח 3 ניידות, אחת בכל נתיב בכביש גהה, ש"יווסתו" את המהירות המותרת.



כן, אני יודע שזה נשמע כמו מערכון של מונטי פייטון אבל זו משטרת התנועה לצערנו.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
ושוב כולכם נופלים שולל לסופרים מספרי סיפורים.

תרגעו, אף אחד לא הולך להציב 200 מצלמות.

ותפסיקו כל שנה להחזיר את הכתבה הממוחזרת הזאת על ה200 מצלמות, כבר שמעתי את זה לפחות 3 פעמים, ואני דיי בטוח שמדובר באותה כתבה עם שינוי תאריך.

אמר וצדק הבחור.

בינתיים הנושא "נדחה", (ואם יורשה לי, נו דהה!!)

פורסם

בדרכי היום ברכבת ראיתי מצלמה כתומה במעבר רכבת - לפני בנימינה.

 

מעניין אם זה דמי או אמיתי.

 

מצטרף לדעה בעניין רמזורים - גם במקרה מעברי רכבת אני בעד.

 

 

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

בטופ גיר הסבירו בפרק ישן, שבו התארח השר לעינייני תחבורה, שלאחר הרפורמה עם הצבת מספר גדול של מצלמות מהירות בכל רחבי בריטניה (למרות שאצלם הם פרסמו באינטרנט את המיקום שלהם), מספר ההרוגים בקטל בכבישים גדל או נשאר זהה כמדומני - משמע לא עזר בכלום, ביזבוז של כסף עבור משלם המיסים, סה"כ זאת דרך למדינה לעשות עוד כסף!

 

אני לא מאמין במצלמות מהירות, שכן אני מאמין (ואני לא מבין גדול), סטטיסטית רוב התאונות לא נגרמות עקב נסיעה במהירות מופרזת, אלא דברים שוליים, זהירות בדרכים כלפי הולכי רגל), או אנשים שמורידים את העיניים מהכביש בגלל סיבות שונות ומשונות (אלכוהול, פלאפונים, עייפות)..

לכן, אני חושב שהפתרון דווקא מצוי בחינוך, החינוך התעבורתי צריך להכנס לבתי הספר, מעבר לשיעור בשבוע בכיתה י"א, אלא כבר בגיל צעיר יותר, בתקופת החטיבה, הרעיון הוא לא להכשיר את הצעירים לנהיגה אלא רק להביא לידיהם מודעות לגבי הצורך בבטיחות בכביש ונסיעה זהירה, ויש מלא דרכים להדגים ולבצע את זה.

 

מעבר לזה אני חושב שהדרך שבה מורי נהיגה מלמדים היום נהיגה היא מיושנת*, המורי נהיגה חיים 20 שנה בזמן אחורה, עובדה, שאם מורי נהיגה מלמדים את התלמידים שלהם להחזיק את ההגה רוב הזמן כשהידיים אוחזות בו ב"שעה 10 ~11 ו 1~2" אז אם זה לא היה ברור למישהו, יש כריות אוויר בהגה, ובזמן תאונה, או כל דבר קטן (אפילו מדרכה במקרים מסוימים), שהכרית אוויר נפתחת, קורה פעמים רבות שבגלל התנוחה שבה מחזיקים את ההגה אנשים יוצאים עם פציעות מאוד קשות אל עבר הפנים בגלל שהכרית אוויר נפתחת להם באיזה 200קמ"ש..

זאת רק דוגמא אחת(לדעתי כל התלמידים צריכים לעבור קורס נהיגה מתקדמת - אין סיבה שאנשים לא ילמדו על בלימות חרום), מעבר לסיבות שונות ומשונות שצריכה להתרחש לדעתי רפורמה קולקטיבית ביחס ל"חינוך התעבורתי", כן עבור הולכי הרגל (הילדים בבתי הספר) וגם עבור הנהגים החדשים (בזמן לימודי הנהיגה המעשיים).

 

עמרי.

פורסם

ואני יוצא בזאת בקריאה נרגשת להצבת מצלמה אחת. אחת בלבד. ואני מדבר על מצלמת רשת במשרד שר התחבורה, שכל אזרח יוכל להתחבר אליה דרך האינטרנט ולצפות בשר התחבורה בעבודתו. אני דורש אכיפה מוגברת של הציבור על עיסוקיו של השר, ושר שלא יקדיש את זמנו ומרצו לנושאי תחבורה שיעוף קיבינימט.

אם היתה מצלמה כזאת משנת 1990 היו הרבה פחות הרוגים בכבישים!

 

ודבר כן טוב שראיתי בבריטניה- מצלמות מהירות בתוך הערים! אם כבר, אז זה אולי כן יכול לימנוע תאונות, אבל בכבישים מהירים זאת קופה רושמת בלבד!

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

אני די בטוח שהמצלמות האלו לא מצלמות במהירות בה נוסע כיסא גלגלים חשמלי, שהוא כלי הרכב היחיד שרובינו כאן נוכל להפעיל בגיל 100 כשכל המצלמות האלו יותקנו.

 

כבר שנים מבטיחים להקים בכל הארץ 300 מצלמות (למה ירדו עכשיו ל-200?) מהירות ושום דבר לא קורה.

 

וגם אם יהיו מצלמות, יש אמצעי גילוי (חוקיים!) שיתריעו מפניהן וממילא נהגים חכמים ידעו את מיקום המצלמות בכבישים בהם הם נוסעים ביומיום אחרי לא הרבה זמן.

וגם אפשר לייצר מפת GPS של כל המצלמות.

 

זה לגבי מצלמות מהירות.

 

לגבי מצלמות רמזור - אם באמת מקימים מצלמות רמזור פעילות חדשות אני מוכן לתרום $$$ מכיסי הפרטי בשאיפה שבסופו של דבר יהיו 4 מצלמות רמזור בכל צומת. (אפשר 3 בצומת קמץ)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

זה ממש נהיה מגעיל הקטע הזה.

מילא מצלמות רמזור, כמו שאמר WIL , אני גם מוכן לתרום מכיסי למצלמות רמזור. של נהגים מופרעים שעוברים באדום ומסכנים את כולנו.

אבל מצלמות מהירות? למה לא לנסוע 125 קמ"ש בכביש החוף? מה הבעיה עם זה? אני לא יודע מה איתכם, אבל שאני נוסע בכביש החוף ויש איזה סבתא בנתיב השמאלי ומשאית בנתיב הימני, ויורדים ל 70 קמש , ונוהגים כך במשך מספר דקות - זה מאוד מרגיז (לבלום, להוריד ל 4, היא גם בולמת מפעם לפעם שיש אבן קטנה בכביש) , וההרגזה הזו עולה בהצמדות לפגוש של הרכב שלפניך, ומאחוריך גם נצמדים.

מישהו אמר תאונות שרשרת?

יש גם גבול, לפחות שיעלו את המהירות המותרת ל 125 קמ"ש לפחות, לנתיב השמאלי, ויחוקקו חוק (שנאכף, לא חוק דמה) שלמשאיות אסור לעבור לנתיב השמאלי, הם מעצבנים, והם גורמים לפקקים ואיטיות בכבישים מהירים, הם מתחרים אחד בשני , אחד על 100 ואחד על 105 במשך שעה.

פורסם

חחח אני לא יודע אם אמרת את זה בציניות או ברצינות אבל בכל מקרה -

מהירות היא לא הגורם לתאונה!, אתה לא עושה תאונה כתוצאה מכך שנסעת 130, אתה עושה תאונה כתוצאה מכך שדיברת בפלאפון ולא שמת לב שזה שמלפניך בולם ובום נכנסת בו מאחורה...

או שבדיוק הסתכלת שנייה על הנוסע שיושב ליידך ברכב ולא שמת לב שאתה סוטה טיפה לנתיב השני ובום תאונה חזיתית.

המהירות היא גורם שמעצים את ההתנגשות, אם תיסע 100 קמ"ש התאונה תהיה פחות קטלנית מאשר ב 200 קמ"ש,

אבל זה לא משנה את העובדה שמהירות לא גורמת לתאונות וצריך לעקוף את הדברים שבאמת גורמים לכך, כמו -

התפרצות לצמתים באור אדום, חציית קו לבן, גורמים שמשיחים את הדעת (דיבור בפלאפון וכו')

מאשר להתמקד בטפל, אבל בעצם זה לגיטימי כי הוא מכניס הכי הרבה כסף לא?

זה מה שאני לא מבין במדינה, עד כמה השרים האלה תאוותנים.

בואו נצא מנקודת הנחה שהכתבה נכונה - 200 מצלמות מהירות ו 100 מצלמות שיפקחו על צמתים,

מה נראה לכם יותר חמור - נהג שנוסע 130 בכביש שמתאים לכך מבחינת תנאי הדרך, או נהג שנכנס לצומת באור אדום?

זאת הנקודה שלי.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
http://cgi.ebay.com/NEW-BRAND-NEW-18V-DEWALT-DC390-CIRCULAR-SAW-NEW_W0QQitemZ250041962057QQihZ015QQcategoryZ71307QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

מה אפשר למצוא היום באיביי!

 

מזל שאין כל קשר בין האשכול הזה לבין החפץ התמים שמוצע למכירה בקישור הנ"ל, אחרת מישהו עוד היה קונה אותו וחושב לעשות בו שימוש ונדליסטי ונפשע

TOOLS_DEWALT_DC390_SAW_A.jpg

 

גדול !!!

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...