Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרוב: כ-200 מצלמות מהירות חדשות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כותבים כאן הרבה שיוצרים את הרושם שהם מסוג הנהג הישראלי הלא קיים .- זה שרק על מגבלת המהירות עובר , אבל מקפיד על כל שאר חוקי התנועה. אל תבלבלו את המוח . מי שנוסע במהירות מופרזת גם חוסם , מחליף נתיבים בצורה מסוכנת ולא עוצר בצהוב אדמדם , אם משום שהמהירות מכניסה אותו למצבים האלה או בגלל אופי עברייני . הסיבות לא מעניינות . צריך יד ברזל נגדם וכל האמצעים כשרים.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כותבים כאן הרבה שיוצרים את הרושם שהם מסוג הנהג הישראלי הלא קיים .- זה שרק על מגבלת המהירות עובר , אבל מקפיד על כל שאר חוקי התנועה. אל תבלבלו את המוח . מי שנוסע במהירות מופרזת גם חוסם , מחליף נתיבים בצורה מסוכנת ולא עוצר בצהוב אדמדם , אם משום שהמהירות מכניסה אותו למצבים האלה או בגלל אופי עברייני . הסיבות לא מעניינות . צריך יד ברזל נגדם וכל האמצעים כשרים.
אני מצטט את התגובה הזאת כדי שלא תערוך אותה מאוחר יותר (וגם אם כן, שהמקור ישאר לדיראון עולם).

גיבוב שטויות כמו שכתבת פה כבר הרבה זמן לא יצא לי לקרוא. יש לך עוד כאלה?

אם אני אספר לך שאני מקפיד לעצור עצירה מלאה בתמרור עצור, תאמין לי?

אם אני אספר לך שכל החלפת נתיב שלי מלווה באיתות, תאמין לי?

אם אני אספר לך שבמקרים רבים אני מעדיף לעצור ולא לעבור בצהוב, תאמין לי?

 

מה פתאום שתאמין לי, אני עבריין פורע חוק שנוהג במהירות לא חוקית.

סבאל'ה, הגזמת הפעם BIG TIME :evil:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
כותבים כאן הרבה שיוצרים את הרושם שהם מסוג הנהג הישראלי הלא קיים .- זה שרק על מגבלת המהירות עובר , אבל מקפיד על כל שאר חוקי התנועה. אל תבלבלו את המוח . מי שנוסע במהירות מופרזת גם חוסם , מחליף נתיבים בצורה מסוכנת ולא עוצר בצהוב אדמדם , אם משום שהמהירות מכניסה אותו למצבים האלה או בגלל אופי עברייני . הסיבות לא מעניינות . צריך יד ברזל נגדם וכל האמצעים כשרים.

אני לא יכול להעיד על אופן נהיגתם של חברי הפורום (על אף שרבים מהחברים אכן יודו לעניין רישא דבריך בכך שהם עוברים על מגבלת המהירות המותרת לפי החוק אך שהם מקפידים על שאר חוקי התנועה.) אך אני חושב שאתה מגזים בדעתך שכל מי שנוסע במהירות מופרזת (אני מניח לפי דבריך שכוונתך למהירות מופרזת מבחינת החוק ולא במהירות שלא תואמת את תנאי הדרך), הוא גם מאלה שחותכים, מחליפים נתיבים בצורה מסוכנת ולא עוצרים "בצהוב-אדמדם" בשל העובדה שהמהירות מכניסה אותם למצב הנ"ל. אדם יכול לנהוג מהר ולעבור נתיב מתי שהדבר בגדר האפשר ללא סיכון סביבתו ואם יש צורך להאיט, אז מאיטים. כך גם מבחינת רמזור. אין כל בעיה לקחת מקדמי בטיחות ולהאט לפני הגעה לאזור שבו מוצב הרמזור כך שלא נקלע לרמזור "צהוב-אדמדם".

פורסם

המדינה מחכה עד שכל החותכים והחוצי קו הפרדה יהרגו בכביש מעצמם, ובנתיים יגדילו את קופת המדינה על חשבון נהגים זהירים שממהרים ל...

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אני מסכים עם חיים.

 

גם בני סלע התחיל בתור בן אדם שרק עבר את המהירות המופרזת, ותיראו איפה הוא עכשיו.

 

לאסור שימוש במכוניות לאלתר.

 

 

 

 

 

 

 

:drinking::drinking:

פורסם

אז אתה אומר שמי שעובר על המהירות המותרת, בגלל שהוא עובר על חוק, הדבר מעיד על כך שהוא אדם בעל אופי עברייני ש"צריך יד ברזל נגדו"

 

ואני אומר, עצם קיומו של חוק לא אומר שהוא צודק או הגיוני או מועיל, אני אתן כמה דוגמאות מארה"ב, ברשותך:

 

הידעת שבמדינת ניו יורק יש חוק האוסר על אנשים להסתובב ביום ראשון עם גביע גלידה מעוך בכיסם?

 

שבווסט וירג'יניה מותר לאדם לקיים יחסי מין עם חיה, כל עוד היא שוקלת מעל 18 ק"ג?

 

שבמדינת ניו ג'רסי אסור לגברים לסרוג (!) בזמן עונת הדיג?

 

שבמדינת ג'ורג'יה אסור להחזיק חמורים באמבטיה?

 

אגב ג'ורג'יה, הנה חוק שעשוי לעניין אותך:

 

בזמן קיום מושב של בית המחוקקים של ג'ורג'יה, לחבר בית המחוקקים לא יינתן דו"ח על מהירות מופרזת

 

עכשיו, יכול להיות שכולנו כאן משחיתים מילים לריק ושאתה עושה את הפרובוקציות האלה כי משעמם לך או שהיו לך חסכים בילדות ולא קיבלת מספיק אהבה מההורים שלך, באמת שאני לא יודע. ויכול להיות שאתה באמת מן טיפוס כזה, שבולע את מה שנותנים לו בלי לשאול יותר מדי שאלות, בלי לחשוב יותר מדי על ההלשכות של מה שאתה אומר, פשוט לפלוט שטויות בלי כיסוי ובלי שום בסיס או צידוק מאחוריהן. במקרה הזה לא נותר לי אלא לאחל לך שיום אחד תגדל את החלק במוח שאחראי על חשיבה רציונלית.

פורסם

haimy לצערי מביע את דעתם של המחוקקים אשר יושבים בכנסת, אשר כרגיל חושבים איך להעשיר את הקופה הציבורית , ולא לעסוק בתחום הקשה והסיזיפי של שיפור התשתיות כאמצעי בדוק ומוכח בעולם לצימצום נגע תאונות הדרכים.

 

פופוליזים זול היה תמיד אמצעי לספין לשם השכחת העובדות אשר באמת גורמות לתאונות:

- לימוד נהיגה ברמה מחפירה.

- תשתיות של מדינת עולם שלישי.

- חינוך מוטורי לוקה בחסר.

- משטרה אשר מתפקדת כמחלקת גביה, ולא כמשטרה אשר צריכה לאכוף חוקים ולהבטיח בטיחות בתעבורה.

 

עצוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...