Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן עכשיו ירדתי למטה לבדוק

ברכב יש מגבר בבגז' מצד שמאל

 

אני ילך למתקין ששלוי המליץ לי שהבנתי שהוא גם חבר פורום

ואני יראה מה כבר יהיה אפשר לעשות

ומה עם המתקין שרק גרם יותר נזק אני יפרסם את שמו אחרי שאני ידבר איתו

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
שלום

למי שמכיר...

יש לי שברולט אלרו עם המערכת סטריאו המקורית וכל הרמקולים המקוריים. לפני שבועיים החלפתי את הרמקולים האחוריים(6*9) המקוריים בגלל שרמקול אחד נקרע.. החלפתי לפיוניר TS-A6971 350W.

עכשיו הבעיה היא ששומעים ממש גרוע ברמקולים האלה לעומת הרמקולים המקוריים שהיו ברכב.. למרות שהם רמקולים בהרבה יותר טובים ואיכותיים... או שלא... כמעט ולא שומעים LOW ואם מגביהים עד הסוף במערכת זה נשמע ממש גרוע... לעומת הרמקולים המקוריים שהיו שהיו נשמעיים מצויין... עכשיו שמתי לב שלמרקולים המקוריים יש חיבור לטויטר בנפרד ולוופר בנפרד (זאת אומרת שמהמערכת המקורית יוצא 4כבלים לכל רמקול 2 ולטויטר שמל וימין ו 2 לוופר שמאל ימין)(כן רמקול 6*9 עם 2 כניסות נפרדות)

הפיוניר שקניתי וכמו בכל רמקול כמעט יש 2 כניסות בלבד שמאל וימין

המקתין אשר התקין לי את הפיוניר החדשים אין לי מושג מה ואיך הוא חיבר שם...

עכשיו השאלה שלי זה ששומעים ממש גרוע בגלל שהרמקולים הם ככה? (מה שלא נראה לי)

או בגלל שהמתקין לא חיבר נכון את הסטריאו לרמקולים...

 

 

שלום לך שמי נדב אם העיניין עדיין רלוונטי , אז גם לי היתה אותה בעיה , המגבר שאתה מדבר עליו הממוקם בבגז בצד שמאל הינו מחשב הנוחות של הרכב אל תתעסק איתו למרות שהוא גם המגבר של המערכת וכולל בתוכו קרוס אובר פנימי ( שולט גם בנעילה של הרכב ובעוד כמה דברים )יש אפשרות לחבר מגבר נוסף אם אתה מעוניין לדעת מה הצבעים של החוטים האחוריים שלח לי מייל ל : [email protected]

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...