Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחותי רכשה פולקסווגן גולף חדשה, 1.6 רגיל, טרנדליין, ובגלל שהיא רוצה גג נפתח וגלגלי מגנזיום אמרתי לה שתקח את הג'נריישן.

 

המוכר הציע לה את הטרנדליין, ובנוסף להוסיף 5500 לגג נפתח - שהחברה עושה בארץ, ועוד 2000 שקל למגנזיום. ז"א 7.5 אלף יותר.

 

הג'נריישן עולה 15000 יותר, וכולל גם פנסי ערפל וצמיגים רחבים ממה שהבנתי.

 

מה דעתכם? כדאי להשקיע את העוד 7.5 אלף כדי לקבל ג'נריישן מקורי או להשאר עם הטרנדליין המשופר? השיקול הקריטי לדעתי הוא הצמיגים הצרים.

 

כל תגובה תתקבל בברכה..תודה :)

 

תוקן

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה מודע לעובדה שצמיגים צרים זה פחות טוב, כן?

יש לך בדיוק את המידות של הטרנדליי ושל הג'נריישן ? נשמע לי מוזר שבג'נריישן הם צרים יותר..

 

בכל מקרה, אם ההבדל היחיד הוא הפנסי ערפל - לא חבל להוסיף 7.5 אלף שקל בשביל פנסי ערפל?!

תבדוק את הנושא שוב, זה משהו נשמע פה מוזר..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אתה מודע לעובדה שצמיגים צרים זה פחות טוב, כן?

יש לך בדיוק את המידות של הטרנדליי ושל הג'נריישן ? נשמע לי מוזר שבג'נריישן הם צרים יותר..

 

בכל מקרה, אם ההבדל היחיד הוא הפנסי ערפל - לא חבל להוסיף 7.5 אלף שקל בשביל פנסי ערפל?!

תבדוק את הנושא שוב, זה משהו נשמע פה מוזר..

טעות, התבלבלתי :/ הצמיגים רחבים יותר

פשוט חשבתי על עובי הצמיג, כי צמיג רחב הוא דק יותר

 

תוקן

עוד הבדל של הג'נריישן הוא שהפסי צד בצבע הרכב, גם המראות וכו'. הקטע הוא שזה לא ברמה שזה כזה משנה.

 

לגבי הניסור, אם הוא ברמה מאוד גבוה עד שלא רואים שזה לא מקורי, למה שיהיה אכפת לי?

פורסם
לגבי הניסור, אם הוא ברמה מאוד גבוה עד שלא רואים שזה לא מקורי, למה שיהיה אכפת לי?

תעשה חיפוש בפורום ותבין.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קודם כל אתה מתכוון ל 1.6 fsi או רגיל? כי אני הייתי דואג לזה יותר, עדיף כבר להוסיף כסף ולקחת את ה fsi במקום (מה גם שתתוספות האלו אפשר גם להוסיף לבד אחרי זה ותמנוע *** תמנוע = פארק תמנע ***לא..), ובקשר לגג אני ממש לא מתלהב מהרעיון שינסרו לי ויתקינו לי תגג *** תגג = את הגג *** פה בארץ (ובעיקר לא על אוטו חדש!!) ורק שתדע שזה לא יהיה כמו הגג המקורי שבא מהמפעל, הוא לא יכנס למשל לבפנים כמו המקורי אלא פשוט יעלה למעלה מעל הגג.. לפי דעתי לא מומלץ!

פורסם

תעזוב את הג'נריישן ואת התוספות המיוחדות, ותשקיע את הכסף בקניית ה-1.6 fsi. לנו יש גולף עם המנוע הזה (טרנדליין, בלי סאנרוף וג'אנטים וכל השטויות) והיא מאוד מרשימה. שיפור משמעותי על פני המנוע הבסיסי.



 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אחותי אומרת שביצועים לא ממש מעניינים אותה, ז"א חשוב לה שהאוטו יהיה אוטו טוב.. אבל לא משנה לה אם האוטו יאיץ מ0 ל100 בשנייה יותר

לעומת זאת, החיצוניות דווקא כן חשובה לה, והאמת גם אני חושב שגולף בלי מגנזיום נראית "זקנה"

.

באמת קריטי להשקיע בFSI?

 

כי FSI ג'נריישן עולה 160000 שקל.. נראה לי קצת יותר מידי יקר למשפחתית :/

 

עוד רעיון שעולה לי אולי לראש זה לקח FSI שעולה 145000 שקל, להוסיף מגנזיום ב2000 ולוותר על הגג. יוצא זול מג'נריישן רגיל (150000 שקל).

פורסם

לא הייתי מתקין גג בהתקנה מקומית.

או שתיקח את הג'נריישן , או את הרגילה בלי שינוי (אפשר להחליף ג'נט אם מתעקשים)

אני מאלה שגורסים שניסור הגג פוגע בחוזקו ויכול להיות קריטי בשעת תאונה.

רכבים עם גג שמש מקורי כוללים חיזוקים באזור.

 

בלי קשר לכך שהגגות שמרכיבים בארץ נראים זולים למראה לפי דעתי, ורואים ישר שמדובר בתפירה.

ישנם גם כאלה שנפתחים אחורה בזווית מעט "ערסית"...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לא הייתי מתקין גג בהתקנה מקומית.

או שתיקח את הג'נריישן , או את הרגילה בלי שינוי (אפשר להחליף ג'נט אם מתעקשים)

אני מאלה שגורסים שניסור הגג פוגע בחוזקו ויכול להיות קריטי בשעת תאונה.

רכבים עם גג שמש מקורי כוללים חיזוקים באזור.

 

בלי קשר לכך שהגגות שמרכיבים בארץ נראים זולים למראה לפי דעתי, ורואים ישר שמדובר בתפירה.

ישנם גם כאלה שנפתחים אחורה בזווית מעט "ערסית"...

א. אייל צודק .

ב.זה לא קשור לביצועים רק , ה FSI הוא מנוע חדש, ה1.6 הרגיל הוא מנוע ישן שהוא גרסה טיפה אחרת למה שלי יש ברכב וזה שנת 97 (אחלה מנוע אבל ישן).

ג.תסלח לי על מה שאני אגיד אבל תגיד לאחותך שהגולף החדשה נראת זקנה ומוכערת עם או בלי גלגלי מגנזיום ועם הסאן רוף בכלל היא לא נראת כמו כלום.

אם כבר היא רוצה רכב חדש יש הרבה אחרים , ואם כבר פולקסוואגן (אני לא יודע למה , היום לא משתלמות ואני בעלים של אחת כזו ועד לפני כמה חודשים היו לנו 2 כאלו בבית ) אז לפחות את ה JETTA החדשה שנראת באמת טוב ולא כמו נסיון להפוך את הגולף לאוטו יפני.

 

זוועה הגולף החדשה, פשוט הרסו את המראה של הרכב...

פורסם

זוועה הגולף החדשה, פשוט הרסו את המראה של הרכב...

זה עניין של טעם כמובן אבל איך הגעת לזה?? השינויים מהדור הקודם הם מלכתחילה אינם גדולים במיוחד, ולדעתי הם רק עשו אותה לנאה יותר.

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

לאחותך יש טעם מצויין והרכב נראה מאוד חתיכי ושרמנטי גם בלי סאן רוף.

 

מומלץ לקנות את הרכב עם מנוע 1.6 FSI, שהינו בעל הספק גבוה יותר וצריכת דלק קטנה יותר וכמובן המנוע עם שרשרת טיימניג כך שלא תצטרך להחליף שרשרת במהלך כול חיי המנוע.

 

ברשותיי רכב מסוג זה (תמונה מצורפת) וגם לאחותי,י הרכב כבר עשה 112K ב-3 שנים ואפס תקלות !! הרכב לא סובל ממחלות ילדות כמו גולף דור 4.

 

גיר טיפטרוניק הינו גיר מעולה והינו בעל 6 הילוכים והעברת ההילוכים חלקה מאוד.

 

אל תשכח להתמקח על המחיר ישנם הנחות שלא מספרים לך עליהם.

1. הנחת לקוח חוזר

2. הנחת וועדי עובדים מסויימים

3. הנחת תשלום במזומן

4. הנחת 'איומים' יש אלטרנטיבות בשוק יותר זולות, הרכב לא נמכר באותם כמויות כמו בשנת 2000-2001 כאשר הגולפים נחטפו כמו לחמניות טריות מספר אחד במכירות באירופה.

Picture 025.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם
3 שנים????????

 

זה לא דגמי 2006 ומעלה???

אתה רואה כמה שאתה לא מבין בגולפים ואתה מייעץ לאנשים..

הרכב נמכר בארץ בשנת 2004 כמעט שלוש שנים.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...