Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דחוף! - פרטים על ביטוח לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש לי ביטוח חובה על האוטו האם בשביל שנהג חדש ינהג על האוטו

צריך להוסיף משהו על מנת לנהוג באופן חוקי

 

לא קשור לביטוח מקיף... רק לחובה

 

[תודה

פורסם
אם יש לי ביטוח חובה על האוטו האם בשביל שנהג חדש ינהג על האוטו

צריך להוסיף משהו על מנת לנהוג באופן חוקי

 

לא קשור לביטוח מקיף... רק לחובה

 

[תודה

 

לא ידוע לי שיש הגבלה כלשהיא על נהגים בביטוח חובה.

בכל מקרה על תעודת הביטוח מופיעים הסעיפים ע"פ מותר לנהוג ברכב, וסעיפי

ההגבלות על נהיגה ברכב, ופירוט כל הסעיפים נמצא מצידה החורי של תעודת הביטוח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כן, ביטוח לנהג חדש זה תוספת של כ-600 שקלים, המחיר נע ונד בין הרכבים השונים.

 

 

אתה טועה ומטעה

 

ביטוח חובה תופס לכל נהג בלי קשר לגיל, או זמן רשיון

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
כן, ביטוח לנהג חדש זה תוספת של כ-600 שקלים, המחיר נע ונד בין הרכבים השונים.

 

 

אתה טועה ומטעה

 

ביטוח חובה תופס לכל נהג בלי קשר לגיל, או זמן רשיון

 

שי

 

אני לא בטוח בכלל שזה עדיין נכון

זה היה ככה פעם אבל מאז היו רפורמות בשוק הביטוח.

הכי טוב: להתקשר לסוכן או פשוט לקרוא טוב-טוב את מה שכתוב מאחורי תעודת הביטוח.

 

ואגב: כדאי מאוד מאוד לעשות לפחות צד ג' בנוסף לחובה. אמנם מותר לנסוע בלי אבל אז אם אתה נכנס באיזו מרצדס אז אכלת אותה קשות.

אם יש לך צד ג' אז אתה אוכל אותה רק בנזק לרכב שלך ואם הוא לא ממש יקר אז אפשר לספוג את זה. לעומת זאת המרצדס בה תיכנס יכולה להכניס אותך לחובות של 500000 שקל אם אין לך ביטוח צד ג'

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני לא בטוח בכלל שזה עדיין נכון

זה היה ככה פעם אבל מאז היו רפורמות בשוק הביטוח.

 

ידוע, דברתי היום עם הסוכן ביטוח שלי לגבי אותו נושא והבנתי ממנו שביטוח חובה מחסה כל נהג.

 

הכי טוב: להתקשר לסוכן או פשוט לקרוא טוב-טוב את מה שכתוב מאחורי תעודת הביטוח.

 

תמיד עדיף לא להתבסס רק על מה שנאמר בפורום שזה נוגע לביטוח ולהתאמץ מעט ולברר את הפרטים בתעודה ואצל הסוכן

 

ואגב: כדאי מאוד מאוד לעשות לפחות צד ג' בנוסף לחובה. אמנם מותר לנסוע בלי אבל אז אם אתה נכנס באיזו מרצדס אז אכלת אותה קשות.

אם יש לך צד ג' אז אתה אוכל אותה רק בנזק לרכב שלך ואם הוא לא ממש יקר אז אפשר לספוג את זה. לעומת זאת המרצדס בה תיכנס יכולה להכניס אותך לחובות של 500000 שקל אם אין לך ביטוח צד ג'

 

:mm_yeah:

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

כאשר אתה מוסיף נהג חדש לביטוח אוטומטית הביטוח עולה גם של החובה וגם מקיף.

המחיר יכול לזנק לכמה מאות שקלים.

306 GTI 6

×
×
  • תוכן חדש...