Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מרגיש הגיוני כי מזה באת, זה מה שאתה מכיר. אם תשים לב, גם באופנוע העלאת ההילוך היא למעלה וההורדה היא למטה (חוץ מאופנועי מירוץ מסויימים בהם זה הפוך, אבל שם השיקול הוא מתן אפשרות העלאה בהטיה). כשההעלאה היא קדימה וההורדה אחורה הגוף שלך בעצם נאבק נגד הכוחות הפועלים עליו במקום לזרום אתם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 325
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יונדאי גטס - אולי זה רק הרכב הספציפי הזה - אם אני מפעיל את השפריצרים, למה לעזאזל המגבים לא מתחילים לעבוד אוטומטי?

 

זה לא ספציפית בשלך, בכולן זה ככה.

ואין כאן קשר להנדסת אנוש בכלל.

 

הממסר שמפעיל את המגבים אוטומטית עולה כסף, כשהמטרה של מתכנני הרכב הייתה להכנס אותו למסגרת מחיר שהוגדרה מראש על ידי בעלי החברה/מחלקת שיווק.

 

ולכן הוחלט לוותר על הממסר הזה.

 

 

פורסם
יש לזה דווקא סיבה מצוינת וחכמה!

 

אתה יודע מהי?

 

גם בג'ימני ידית פתיחת מכסה המנוע נמצאת בתוך תא-הכפפות.

מה הסיבה החכמה לכך ?

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
עוד סרטון מצויין, הפעם מבית מזדה

 

 

 

אין שום סיכוי שככה מפרקים בארץ.

בטוח מצאו דרך לשבור איזה פלסטיק ולקבל גישה לחיישן הזה.

Auto Emoción

פורסם
אין שום סיכוי שככה מפרקים בארץ.

בטוח מצאו דרך לשבור איזה פלסטיק ולקבל גישה לחיישן הזה.

 

+1 אם הייתי בעל הרכב בהחלט הייתי שמח לראות את הסרטון הזה

פורסם

לי אישית הפוך משיכה אחורה בידית הילוכים היא דבר ההגיוני להעלת הילוך.

 

מאזדה 3 לפני מתיחת פנים, פתיחת בגז' אין ידית להרמת מכסה הבגז'.

פורסם
לא קראתי את כל העמודים, אבל אולי עוד לא הביאו את זה.

nXCZ2v-nIF4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ניסית פעם להחליף נורה ביונדאי I30?

אתה צריך לשלוף החוצה את כל הפנס!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בגולף פלוס, לא יודע אם בעוד גולפים או בכלל בפולקסוואגן.

יש את כפתור הנעילה המרכזית מבפנים ברכב בזמן שאתה נוסע וכדומה.

בכל אופן, מספיק שאתה מושך פעמיים את הידית של כל דלת מבפנים אז הדלת נפתחת, כאילו? WTF, אני מבין שמבחוץ הדלת לא תפתח, אבל אם נוסעים באוטו 2 ילדים בלאגניסים שמנסים דברים חדשים, אז אתה עושה נעילה מרכזית, ומצפה שהדלת לא תפתח, אבל המהנדס הדבע, החליט שמושכים פעם אחת, לא נפתח, מושכים עוד פעם ו "וואלה"

 

מדובר בעניין בטיחותי - כדי לאפשר חילוץ מהרכב במקרה תאונה. אם אתה רוצה למנוע מהילדים לפתוח את הדלת השתמש במנגנון הייעודי.

ד"א - התקנות בגרמניה אוסר על נסיעה כאשר הדלתת נעולות, כנראה שהמנגנון שתארת תואם תקנות אלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קראתי את ה6-7 עמודים הראשונים ואני חייב לומר שנקרעתי פה מצחוק מדברים...

 

ולאבא שלי יש מאזדה 6 2008.. דבר מעצבן באוטו הזה (חוץ מהאוטו עצמו.. יש לי אלרגיה למאזדה:lol:), זה שכשאתה פותח חלונות החלון יורד אוטומאטית כולו.. אבל כשסוגרים אותו הוא לא אוטומאטי...

בנוסף.. הבגאז' נפתח רק ע"י כפתור חשמלי מבחוץ.. שזה היה מאוד מבאס כשהוא חזר הביתה לפני שבוע בערך מהסופר והמתג לא עבד (היה תענוג לעמוד בגשם ולנסות לפתוח את הבגאז' עם מברגים ופטישים:?)

פורסם

מאזדה 3. מושב הנהג נועד כנראה לגמדים אצטקיים, כי לבחור קצת מעל הממוצע המושבים נתקעים בכתפיים באיזור השחמות ו"מ***נים" אותם כל הנסיעה בפוזה של "זה נעים לך?! זה נעים לך?! זה נעים לך?!".

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בפרפראזה קלה: עד שלא עבדת מתחת לגג לוהט ב-40 מעלות על מטוס הרקולס בישראל, לא התנסית בהנדסת אנוש חכמה.

 

למי שלא מכיר, כל הציוד האוויוני של המטוס הזה היה מותקן מתחת לגג, ושם גם היה מתבצע כל פירוק/תיקון/בדיקה.

בתקופה שלפני בסיס נבטים, כשעוד לא היה מזגן נייד לכל מטוס, לפעמים היינו עובדים שם שעות בשיא החום.

מיותר לציין שכשבחוץ היה 40, הגג היה הופך למקרן ענקי, ובפנים הטמפ' עמדה על 50-60 מעלות.

 

אחח... נוסטלגיה. 8)

פורסם

מאזדה 323 לאנטיס שנת 95

רעש ממש מעצבן בעת פתיחת הדלתות והסגירה כמו שתי קליקים מעצבים

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
עוד סרטון מצויין, הפעם מבית מזדה

 

 

ואני שואל למה במוסך שאני מטפל אין כאלה מוסכניקיות שוות!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...