Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובאופן כללי יש למישהו תלונות לגבי סוזוקי בלנו? אני מאוד מרוצה מהרכב אבל אולי לא שמתי לב לפרטים מסויימים?

 

*הרכב לא בטיחותי.

*הרכב צפוף.

*איכות חומרים והרכבה ירודים.

*לא נוח.

*משמיע נקישות מהבולמים (נשמע בכל בלאנו).

 

חוץ מזה, אחלה רכב.

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 325
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם כבר נגענו בסיאט איביזה -

מי חשב שלשים מגש אחורי גדול יעבוד כשהאוטו נהיה צר בחלק העליון?המגש נשאר למעלה ואז סוגרים עליו את הבגאז'...

מישהו ניסה פעם להחליף נורה בפנס?אחרי שתפרקו את המכסה,תמצאו את התפס,תסובבו את הנעילה,ותמשכו את החוט,אולי תמצאו איפה הנורה ואיזה אתם צריכים.ואז צריך גם להחזיר...

מה עוזרת לי המאפרה,אם היא מאחורי הידית הילוכים?אלא אם כן צריך להעביר הילוך ולאפר באותו זמן.

בסאנרוף,לא יכלו לשים כפתור שפותח עד הסוף?!למי שלא מכיר - הכפתור הוא חוגה.מסובבים אותו עד הסוף,והוא פותח את הסאנרוף 80%.בשביל ה20% הנותרים צריך להחזיק את הכפתור במצב פתיחה(והוא קצת אחרי הסוף של החוגה:?).עכשיו תחשבו על לעשות את זה בזמן נהיגה בידני ביום חם בפקק.איזה כיף.:x

ניסאן טראנו -

כדי לחסוך בכסף שמו כפתור אחד לחלון של הנוסע,ליד הידית הילוכים.אחלה מכשיר עינויים למי שלא נסע בטראנו.יש ריח של קלסטרופוביה כשלא מוצאים אותו על הדלת...:-)

פורסם

גרמת לי להיזכר בעוד משהו בקשר לאיביזה: גם כשהמזגן מכובה, עדיין תרגיש מפתחי האוורור זרמי אוויר חמים/קרים :?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

הערה כללית לגבי הנדסה צרפתית:

 

נראה לי שהעקרון אצלם זה לעשות הכל הפוך. מה, רק בגלל שכל העולם שם את האיתות בידית השמאלית, אז גם אנחנו צריכים?

 

העקרון הזה עובד גם לטוב וגם לרע, כלומר מה שכולם עושים גרוע - הצרפתים עושים מעולה, ולהיפך. הבעיה היא שאחרי 100 שנות נסיון, שאר העולם עושה את רוב הדברים בסדר, כך שלצרפתים אין ברירה ועושים גרוע (כדי להיות שונים).

 

דוגמאות:

 

  • ידית איתות וידית מגבים, שכבר הזכרתי.
  • תפס מכסה מנוע: אצל רוב היצרנים יש מוט ברזל דק ומצ'וקמק, והמכסה לפעמים נופל על הראש. יש גם שיטה של קפיצים או בוכנות, שגם הם מתעייפים לעיתים והמכסה נופל על הראש. ב-205, ז'אן-פייר עשה הפוך: מנגנון מפח מכופף, קל, זול, פשוט, אמין, לא נופל, ניתן לפירוק קליל של בורג אחד לפתיחה גדולה יותר - פשוט מושלם. בדגם הבא ביטלו את זה.
  • ציריה: אצל רוב(?) היצרנים, יש ציר בולט מההילוכים / דיפרנציאל והציריה מתפרקת בקלות וזהו. ב-205, ז'אן פייר עשה הפוך: הציר הוא חלק מהציריה, ולכן כאשר מוציאים אותה כל השמן של ההילוכים יוצא. בדרך כלל צריך גם להחליף את מחזיר השמן המיוחד (כמובן). ליתר בטחון, כדי שלא יאשימו אותו בחוסר מקוריות, יצא ז'אן פ. מגדרו והמציא שיכלול מיוחד במינו לציריה הימנית (הארוכה): ציריה דו מפרקית עם מיסב באמצע, עוברת דרך תושבת מיוחדת ומתחברת עם שני ברגי נעילה שלא כל מוסך יודע / טורח להדק כראוי (איך אני יודע?). ליתר בטחון הוסיף ז'אן פ. גם חיבור מיוחד לגומיה של הציריה הנ"ל, שעשוי ממין כוסית פח שצריך לעקם עם פטיש בשעת ההרכבה. אמינות כבר אמרנו? דוגמה נגדית - ג'אסטי: ציריה מתפרקת בקלות ללא שפיכות דם או שמן, שתי הציריות זהות ויש הארכה נפרדת לצד ימין - גם היא פשוטה ומתחברת / מתפרקת בקלילות.
  • כבל מצמד: כל יצרן בעולם מחבר את קצה השרוול לגוף התיבה הקבוע, והכבל הפנימי זז ומושך את זרוע המצמד. אבל ז'אן-פייר לא פראייר של אף אחד, והוא הראה להם מה זה: שוב ב-205, הוא העביר את הכבל בסיבוב מתחת לתיבה (כדי שיוכל לראות, ולשפשף, כל מיני דברים מעניינים שיש בכביש), חיבר את קצה השרוול לזרוע הנעה ודווקא את הכבל הפנימי חיבר לגוף התיבה הקבוע. מי אמר שלא כדאי שהכבל יזוז כל הזמן?
  • מערכת קירור: יש מכוניות משעממות, כמו וולוו 200/700/900 למשל, שבהן למערכת הקירור יש רק פתח אחד: במיכל ההתפשטות. ממלאים שם את הנוזל, וזהו. שיא השעמום. בצרפת עושים את זה בצורה הרבה יותר אלגאנטית ומעניינת. שוב ב-205: למערכת יש ארבעה פתחים שונים (שנים מהם גם משונים). אחד במקרן, אחד במיכל ההתפשטות, פתח ניקוז ליד התרמוסטט ופתח רביעי, גם כן לניקוז, בצינור המוליך למקרן החימום הפנימי. צריך את כל הפתחים האלה, וגם שיטה גאונית של פירוק מיכל ההתפשטות ממקומו והעלאתו לגובה תוך כדי מילוי המים, כדי שלא יווצרו כיסי אוויר במערכת. מרתק. בוולוו המשעממת, כפי שאמרתי, ממלאים את המים וזהו. אין כיסים ואין נעליים. זה אוטו זה?

 

דני

 

נ.ב. "ז'אן-פייר" נודע גם בשמו המלא: "ז'אן-פייר דה-ביל", כל מי שטיפל ברכב צרפתי מכיר אותו.

פורסם
*הרכב לא בטיחותי.

*הרכב צפוף.

*איכות חומרים והרכבה ירודים.

*לא נוח.

*משמיע נקישות מהבולמים (נשמע בכל בלאנו).

 

חוץ מזה, אחלה רכב.

 

:lol:

 

חשבתי שמדברים כאן על הנדסת אנוש. מה הקשר?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

סניק: צריך להתכופף קדימה בשביל להגיע לידית שמכוונת את הזוית של משענת המושב (הידית נמצאת מתחת למושב מלפנים). מדובר באקרובטיקה למתקדמים לתת קונטרה עם הגב למשענת מאחורה בזמן שמתכופפים קדימה...

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

מה שעיצבן אותי באיביזה זה שקניתי אותה אחרי שהיו לי רק גולפים, ומדהים לחשוב ששתיהן יוצאות בערך מאותו מקום והכל ברכב פשוט פחות חכם לדוגמא : מד דלק הפוך, או שהחלונות והסאן רופ לא נסגרים אוטומטי , שבמגש מאחורה אין את החוטים שנכנסים לבד למגש שמנתקים אותם , שאין זרועות הידראוליות במכסה מנוע .

אפילו בדברים קטנים כמו הפתחי ניקוז של הסאן רופ שהיו כל כך טובים בגולף 4 ופה כל כך גרועים וברגע שלוחצים עליהם מוצאים אותם בפנים.

מחזיקי כוסות שלא מחזיקים כלום (לעומת הגולף שמחזיקים אפילו כוסות של הקולנוע).

בקיצור אני מבין שצריך לחסוך קצת בסיאט כדי שיתמחרו אותה זול יותר, אבל לא צריך פשוט לעשות דברים פחות טוב כי זה לא מוזיל עלויות.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

סובארו לאונה:

טוב באמת שהם לא השתמשו בפח יותר דק ממה שהחליטו לשים, הפח פשוט מתעקם מכל מכה קטנה!

טימטום מוחלט להדביק את השמשה הקדמית והאחורית על הפח של הרכב דבר שגורם להרבה חלודות, בגראנד לאונה הם השתכללו קצת יותר.

ולעשות טובה ששמים חורי ניקוז קטנים שנסתמים מכל דבר קטן.

המפתח של הרכב זה הכי מצחיק, מפתח אוניברסלי , מפתח אחד פותח את כל הרכבים...

חוץ מזה הרכב הזה פשוט מושלם!

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

  • אחראי פורום
פורסם

קבלו את ההברקות של גטס מליסינג -

אין מצב "לסירוגין" במגבים.

אין מראה בסוכך שמש לנוסע.

שני מתגים מאחוריי ההגה, צריך ממש לחפש כדי ללחוץ עליהם (אחד לאור ערפל ואת השני לא ראיתי עדיין :lol: ).

 

אכן, תחתית הבאר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
חשבתי שמדברים כאן על הנדסת אנוש. מה הקשר?

 

 

הבנאדם אמר שהוא מרוצה מהבלאנו ושאל אם יש משהו רע שהוא מפספס ברכב, אז עניתי לו.

 

לגבי ההנדסת אנוש של הרכב, דווקא לא רעה, למעט:

 

1.כדי לכוון את גובה מושב הנהג צריך לפתח גמישות מיוחדת ליד או לפתוח את הדלת.

 

2.מתג אורות ערפל וכיוון מראות לא מוארים ובמיקום מחורבן,כדי לעשות את זה בחושך צריך לגשש הרבה באפלה.

 

 

 

דייהטסו סיריון 2007:

 

בדגם האוטומטי, הסקאלה של ההילוכים נמצאת מצד ימין של הידית....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני מתפלא שאף אחד לא הזכיר את הפרק מ-FIFTHGEAR בו הודגם שכדי להחליף נורה ברנו מגאן II צריך לפרק את הגלגל (הגישה לבית הפנסים היא מהחלק הפנמי של הפגוש, היכן שהגלגל הקדמי בד"כ נמצא).

 

פורסם

וואו זה פשוט מגוכך מה שקורא במגאן , 45 דקות להחליף נורה?!?! :shock:.

וראיתם את המחירים ברשת השירות של רנו שם ? אני לא רוצה לחשוב מה המחיר של זה בארץ.

להוריד גלגל? ובמקרה הגרוע יותר להוריד פגוש קידמי בשביל מנורה?

מה עבר למהנדסים של רנו בראש?

פורסם

במוסך המרכזי של קרסו החלפה של נורות מתבצעת בחינם (על הנורות עצמן משלמים, לא משלמים על העבודה). וכן, זה לוקח להם הרבה זמן (הבנתי מאחד העובדים שהרבה יותר מהיר להם להוריד את הפגוש מאשר להשתמש בפתח שבתוך בית הגלגל).

 

דוגמה מעצבנת ממגאן 2: גם כדי להבהב עם האורות הגבוהים וגם כדי להדליק אותם קבוע, צריך למשוך את ידית האורות. כדי להבהב מושכים אותה קצת אחורה וכדי להפעיל קבוע מושכים הרבה. מה הבעיה? הרבה פעמים אני מהבהב עם האורות כשאני קצת לחוץ (למשוך תשומת לב של נהג אחר), מושך חזק מדי בידית ומדליק את האורות הגבוהים קבוע במקום להבהב.

 

עוד דוגמא ממגאן (אוטומטית): דוושת הברקס קרובה מאוד לדופן הימנית של אזור הרגליים של הנהג, מה שמשאיר יחסית מעט רווח לדוושה של הגז. כשאני נוהג עם נעל רחבה, קורה לפעמים שאני רוצה ללחוץ על הגז והצד של הנעל לוחץ על הברקס.

 

דוגמא אחרונה ממגאן: אם השטיח מחליק יותר מדי קדימה, הדוושה של הגז נתפסת בו כשלוחצים אותה עד הסוף. כבר קרה לי שלחצתי עד הסוף כדי להאיץ, עזבתי את הגז, אך הדוושה נשארה לחוצה (די מבהיל). באותו מצב בדיוק, אי אפשר ללחוץ על דוושת הבלם עד הסוף.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אחד השרשורים!

ישר לפנתיאון :-D

 

בקליאו החדשה תוקנו רוב התחלואים מהדגמים הקודמים (פלסטיקה, צופר מההגה החלפת נורות ושות') Yet, יש שם כמה דברים...אחחח אה לה זא'ן פייר דה לה בורדל דה מרד!

מחזיקי הכוסות נמצאים בשקע עמוק מול ידית ההילוכים, מתחת למערכת השמע. רוצים להכניס בקבוק מים מינרלים קטן? כוס גבוהה? אין מצב. רוצים כוס נמוכה (נמוכה סטייל "סמול גלאס הוט וואטר")? נראה אתכם שולפים אותה מעומק כזה...

 

צרה נוספת היא הגלגל הרזרבי. נראה לי שדווקא כאן אין לרנו בלעדיות על הפטנט, אבל בכ"ז: הגלגל יושב למטה, מחץ לרכב, אך מנגנון התפעול שלו נמצא בתוך תא המטען. יושב לו שם בתוך איזה שקערורית רובוטריק (שום רובו ושום טריק, העסק מכאני לחלוטין) שמחזיק באמצעות כבל פלדה את הגלגל תלויי בלחץ לחלקו התחתון של הרכב.

החלפת גלגל? לקח לי חצי שעה (25 דקות להבין איך העסק עובד ו5 דקות עבודה).

 

ולסיום, האופנוע בתמונה גם יכול להוסיף דבר או שניים לדיון: לDR750 יש 2 מיכלי דלק. לא מיכל + רזרבי כמו בכל אופנוע נורמאלי אלא 2 מיכלים עם 2 פתחי תדלוק. מיותר לציין שכל כניסה לתדלוק (30 ליטר יש לבהמה) משאירה מתדלקים פעורי פה ורוכב עם עבודת הברגה כפולה ומרגיזה.


×
×
  • תוכן חדש...