Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביונדאי אקסנט שמו את ידית פתיחת תא המטען ואת ידית פתיחת מכסה פתח התדלוק בין כיסא הנהג למפתן הדלת, סמוך מאוד אחת לשניה, אחת מעל לשניה.

אתה רוצה לפתוח את תא המטען בשביל המאבטח בחניון של הקניון, ואתה פותח לו את המכסה של הדלק!!

הבנאדם מסתכל עליך במבט של "מה אני גם מתדלק עכשיו?"

  • תגובות 325
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אני רוצה גם אני רוצה!

 

טוב אז ככה... דיהטסו שרייד 92....עזבו את זה שאין לי ידית לפתיחת בג'ז בתוך האוטו מה שגורם לי ליד כל קניון חניון,לכבות את האוטו לצאת מהרכב ולפתוח ידנית...

 

אבל בשביל להחליף פנס אחורי,כלומר בשביל להוציא אחד ולהכניס אחר צריך לפרק את הטמבון כי הוא מחזיק את הפנס!!! מפגרים...שעה עבודה על משהו שצריך לקחת 5 דקות..

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

סקודה אוקטביה

 

שני הדברים היחידים שמעצבנים אותי כל פעם מחדש:

בדלת הנהג יש לך כפתורים לשליטה על כל ה-4 חלונות, וכפתור נעילה/פתיחת נעילה של הדלתות ועוד כפתור אחד שהתפקיד המוגדר שלו הוא מניעת פתיחת חלונות אחוריים

מנסיון זה מאוד שימושי, אבל למה לאלף עזאזלים כשאני נועל את החלונות האחוריים זה מכבה את החיבור של המצת שנמצא בין המושבים הקדמיים?

 

מה שמביא אותי לנקודה הבאה - אין מקום יותר נורמלי לשים את המצת?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

טוב, אז ככה... דברים שלא הזכירו פה...

 

סיטרואן ZX

 

1. ניסיתם פעם לקפל את המושב האחורי? ללא ניסיון בתחום אל תנסו, כי כשתרצו לקפל את המשענת, היא תצא מהמקום ותעיף את הפלסטיקים שמחזיקים אותה. מסתבר שצריך קודם לקפל את כרית הישיבה (או איך שקוראים לזה, המקום שהתחת נמצא עליו) קדימה.

2. המאפרה נמצאת בדיוק מאחורי ידית ההילוכים, כך שלמעשנים עדיף או לקנות דגם אוטומטי, או להשתמש ב-"המאפרה של הטבע", החלון.

3. שקע המצית נמצא בדיוק ליד המאפרה, מה שאומר, שאם מחובר לשם משהו, זה מקשה עליך להעביר הילוכים.

 

רובר 200

1. כאן הרדיודיסק נמצא מאחורי ידית הילוכים, כך שהחלפת דיסק - לא בזמן נסיעה.

2. כשמנתקים את המצבר (או שהוא גמור) ומחברים חזרה, ננעלת האזעקה, מה שאומר - 150 שקל במוסך מורשה כדי לאפס אותה.

 

רוב ההאצ'בקים 3 דלתות - בקיץ, כשהמזגן לא פועל, אי אפשר לשבת מאחורה, כי החלונות האחוריים לא נפתחים (נפתחים קצת, לסנטימטר)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מדיד השמן במיצובישי לנסר שנים 89-93

 

למה היפנים לא חשבו על מיקום טיפה יותר קרוב....

הפתח של המדיד עמוק מאוד ובנוסף בתנאים של חוסר תאורה אתה צריך לשחק בול פגיעה כדי להחזיר אותו למקום!

 

אם אני לא טועה יש עוד דגמים של מיצובישי עם אותו מדיד מופלא שנמצא בתחתית המנוע, אחלה הנדסת אנוש!

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

עוד על לאנסר(והפעם '05)-איפה הפאנל פיוזים?

 

 

מוחבא היטב וצריך לפרק חצי אוטו כדי להגיע אליו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

פז'ו 106........או אם לדייק, כל תא המנוע של ה-106.......

 

 

דוגמא ?

 

*החלפת פלאגים ללא סט כלים איכותי של ראצ'טים ומאריכים יצריך פירוק של חצי מנוע (סעפת יניקה עם מצערת וכו'...).

 

לא סתם כל מכונאי שצריך לטפל ברכב הזה מציע בהתחלה לשלם לנהג כדי שיכניס את הרכב לטיפול במוסך אחר........

 

דוגמא נוספת:

 

*פתיחת הסאנרוף המקורי שמגיע עם ה-XSI מצריך 2 ידיים:

יד אחת נותנת דחיפה ראשונית של שמשת הסאנרוף בעוד השנייה מסובבת את הידית פתיחה.... עכשיו דמיינו פתיחה של הסאנרוף תו"כ נסיעה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

פורד פוקוס דגם קודם - כדי לפתוח את המכסה מנוע חייבים את המפתח (אין בכלל כפתור או ידית), ד"א - האם בחדשה זה שונה ?

 

מעבר לזה - הנדסת האנוש ברכב מצויינת - קל מאוד להשכיב את המושבים האחוריים - יש כפתור נוח מאוד לפתיחת תא המטען (בצד השמאלי העליון של הדש בורד) - כפתורים נוחים וגדולים לתפעול המזגן. כדי לצפור אפשר ללחוץ על כל חלק ממרכז ההגה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

מישהו הזכיר את העובדה המשמחת שבסיטרואנים עד אמצע שנות השמונים הוינקרים לא חזרו באופן אוטומטי אלא היית צריך לבצע פעולה נוספת של החזרה?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
מדיד השמן במיצובישי לנסר שנים 89-93

 

למה היפנים לא חשבו על מיקום טיפה יותר קרוב....

הפתח של המדיד עמוק מאוד ובנוסף בתנאים של חוסר תאורה אתה צריך לשחק בול פגיעה כדי להחזיר אותו למקום!

 

אם אני לא טועה יש עוד דגמים של מיצובישי עם אותו מדיד מופלא שנמצא בתחתית המנוע, אחלה הנדסת אנוש!

לא רק היפנים, אלא גם הצרפתים לא חשבו על מקום יותר קרוב.

בקליאו שלי גם אותו הדבר, הפתח של מדיד השמן עמוק מאוד, בחושך זה לא אפשרי לבדוק שמן.

מה גם שמדיד השמן קרוב מאוד(!)למאווררים, נגיד שאישה בודקת שמן(טוב נו, רק אישה יכולה להשאיר רכב דלוק ובאותו הזמן לבדוק שמן) המאוורר יכול לחתוך אצבע בקלות, מאוד מסוכן.

 

איתי.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אמממ טוב... בגלל שקצת חסרות פה צרפתיות, אז אני אוסיף...

רנו אקספרס 92

-ליושב ליד הנהג אין אפשרות לשנות את מרחק הכסא, חוץ מלהרים את כל המושב, להפוך אותו, ולהתחיל לשחק עם הידיות עד שמוצאים את הנכונה.

-ההגה יושב מימין לנהג!!

-לכל היושבים מאחורה אין מה לעשות עם היד! פשוט אין איפה להניח אותה...

-מנוע עלוב למדי...

- צפצפה, כמובן על הידית של הבלינקר... חבל לשבור מסורות טובות...

-הידית של הבלינקר לא חוזרת למקום.

 

ויפנית אחת:

מצובישי סיגמא 92 3.0L V6

-דורשת עוקב עם דלק...

-אין ABS (למזלי למדתי את זה בדרך הקלה...)

נדירה מדי... אין אפשרות למצוא חלפים במחיר סביר... כל הזמן לייבא!!

 

ואפילו לגרמנים יש אצלי מקום...

 

מרצדס S500 2006 (של חברים... לא לדאוג)

לאחר 20 דקות של נסיונות, עוד לא מצאתי איך לעזאזל פותחים את המכסה מנוע! וזה לא כתוב בשום מקום!!

מה חתימה? תתפשטי!


×
×
  • תוכן חדש...