Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקודה פיבוריט, אי אפשר להניע את האוטו מבלי שהיד תיפעיל את המגבים...:|

205, הראשון ממש נוגע בקצה של המושב...

יונדאי אקסנט, מיזוג... המיזוג די חזק ונושף על פירקי הידיים של הנהג, א משנה כמה מסיטים אותו, הוא מתיד מגיע לשם, במשך כל התקופה שהיתה לי אחת כזו כאבו לי פירקי הידיים... כשקיבלתי את הפוקוס זה "עבר"...:|

פוקוס, אי אפשר לעשן ולישתות קפה בזוג... יש מקום רק לכוס אחת...

אגב יונדאי, התא כפפות שלה מתוכנן לפתיחה רק בירידה, אם הייתי פותח אותו במקום מישורי כל תוכן התא היה "מיסתער" עלי...

מזדה 323 (הדגמים הראשונים שהגיע לארץ) צריך לא מעט מזל כדל לא ליפתוח את הבגאז' ואת תא התידלוק ביחד...

יונדאי שוב... מחזיקי הכוסות מתוכננים בצורה שחוסמת את המאפרה, אפשר ליפתוח רק מחזיק אחד. וגם הוא מפריע לדברים אחרים...

 

מכאניקה, מיותר לציין שמכוניות צרפתיות הן גרועות, 104 למשל, פתיחת פלאגים מיתבצעת ע"י מכשיר מיוחד...

משאבת מים בג'אסטי, צריך כלי מיוחד כדי לישלוף אותה (על פי היינס צריך לפרק חצי מנוע כדי לישלוף אותה!)

מיתקן המים למתזים בסקודה פייבוריט, נימצא במקום דבילי לחלוטין, לפעמים הוא ניתלש מהמחברים שלו ומיתהפך, דבר שגורם מים להישפך על השילדה ולגרום לריקבונות!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

  • תגובות 325
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לי אין תלונות..

המכונית שלי זכתה בתור בחירת העיתונאים בתערוכת תאי הנוסעים השנתית של דטרויט לשנת 2006, אז מי אני שאתלונן.. :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

באוויאו זה לא ממש פאק בעיצוב זה כנראה יותר זה שאני מפגר אבל כל פעם שאני רוצה לצפור אני נותן מכה נורא חזקה במרכז ההגה, הבעיה שהצופר נמצא על החלקים שמחברים את מרכז ההגה עם גלגל ההגה. עד שאני קולט ששוב פעם פספסתי את הצופר זה כבר מאוחר מדי ואני נאלץ לבצע פעולת חירום או שאני נהיה תלוי בחסדי הנהג שלפניי.

פורסם

באלפא 33 עשו משהו אידיוטי ביותר: תאורת תא המטען פועלת אך ורק כשהאורות פועלים. עכשיו תארו לכם את הסיטואציה הבאה: אני מגיע בלילה לחניה, מכבה אורות, מדומם מנוע, יוצא מהרכב וניגש להוציא משהו מתא המטען. אך שוד ושבר! עלי לפשפש בתא המטען כסומא בגלל שאיזה איטלקי טיפש החליט שהתאורה שם תעבוד רק כשהאורות פועלים :x

אין ברירה, צריך לשוב למושב הנהג, להדליק אורות, לחזור לתא המטען, למצוא ברגע את מה שחיפשתי, לשוב עוד פעם לתא הנהג, לכבות אורות, לנעול את הרכב ולקלל את אותו איטלקי בקללה עסיסית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כמה אנקדוטות שנזכרתי בהן:

בפורד פיאסטה (נדמה לי מ - 1984) לא ניתן היה לכבות את חימום החלון האחורי.

 

באופנוע מוטוגוצי אימולה הצ'וק ישב למטה ליד הקרבורטור.

 

בסיטרואן C5 החדש, כדי להחליף נורה צריך לפרק את הפגוש הקדמי.

 

ברנו אקספרס, נדמה לי מודל 1995, המתג של הפעלת המזגן היה מוסתר ע"י הגומי של מוט ההילוכים.

 

במשאית זיל (רכב שלל מתוצרת בריה"מ) בכדי להתניע יש ללחוץ עם הרגל כלפי מעלה.

 

בסיאט איביזה הראשונות (משנת 1985~) ההפעלה הטבעית של המתגים היתה דרך ההגה, וגם נדרש די הרבה כח להפעיל אותם.

 

בסוברו הראשונות שהגיעו לארץ (~1973) מכסה תא המנוע היה עף בנסיעה, (לא מידע אישי).

 

הבליטות המוזרות בגלגל ההגה בסוברו DL.

פורסם

אופל אסטרה שנת 2000, לא ניתן לכבות את התאורה הפנימית ברכב כאשר אחת מהדלתות פתוחות.

פעם אחת במסע דיג בכנרת ישנתי על הספסל האחורי, נאלצתי להתקפל קיפול שמונה כדי לסגור את הדלתות, אחרת אין דרך לכבות את האור!

יום טוב גם לך

פורסם
וואו, איפה להתחיל?

 

1)טויוטה יאריס 3 דלתות 2004:

-כפתורים של החלונות סתם תקועים באמצע הדלת במקום לא הגיוני, ולא מקושרים לשום ידית. חוץ מזה הם ממש קשים למגע וצריך המון כוח כדי להשתמש בהם.

-תא הכפפות, למרות שממוקם טוב, זוועתי לשימוש, כי צריך להשען קדימה כדי לראות מה שיש בפנים. -מחזיקי כוסות יש רק מאחורה, אבל אי אפשר להכניס אף אחד מאחורה כי המקום מאחורי הכיסאות קטן מדי.

-הדלתות גדולות מדי, ברמות מטרידות. צריך לחנות ממש רחוק מכל אוטו כדי לצאת.

-תא המטען נפתח רק עם מפתח, וזה לא נוח, כי המפתח גדול מדי ושובר לך את כף היד.

-קשה מאוד למצוא תנוחת נהיגה נוחה כי ההגה לא יורד מספיק ויש לו זוית מוזרה.

-ידית הילוכים קצת רחוקה מהנהג (אני 1.70)

.

וואי איזו הגזמה!

"הכפתורים ממש קשים למגע וצריך המון כוח כדי להשתמש בהם.".... לא צריך להגזים, הם אולי קצת קשים אבל אני חסרת שרירים לחלוטין מפעילה אותם בלחיצה קטנה, אף פעם לא השתמשתי ב"המון כח" בשביל הכפתורים הללו.

תא הכפפות ביאריס לדעתי לא שונה מרכבים אחרים, ברוב הרכבים צריך "להשען קדימה כדי לראות מה שיש בפנים".

לגביי התא מטען - "לא נוח כי המפתח גדול מדי ושובר לך את כף היד" פה בכלל הגעת לשיא ההגזמות... אולי חסר לך ברזל בגוף? או שאתה שוכח לאכול ארוחות בוקר?!

ולגביי תנוחת הנהיגה - בגובה שלך (1.70) נשמע מוזר שאתה דווקא מוריד את ההגה.

 

קיצור, אני חושבת שנסחפת קצת עם התיאורים שלך.

פורסם
אופל אסטרה שנת 2000, לא ניתן לכבות את התאורה הפנימית ברכב כאשר אחת מהדלתות פתוחות.

פעם אחת במסע דיג בכנרת ישנתי על הספסל האחורי, נאלצתי להתקפל קיפול שמונה כדי לסגור את הדלתות, אחרת אין דרך לכבות את האור!

אני רואה שלא השתנה הרבה מאז האסטרה שלי (F) :shock:

איזה פאקין טימטום, מה הבעיה לעשות מתג לנורה. אם אתה רוצה לכבות אותה או שתוציא פיוז או שתוציא את הנורה

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

סיאט איביזה :

אין מתקן כוסות.

יש משהו מאפן כשפותחים את תא הכפפות אבל לך תסתכן בזה בנסיעה בכבישים "החלקים" בארצנו.

רדיו טייפ בילד אין. דגש על ה-טייפ ולא CD ברכב שנת 01.

וזה כבר משהו שהגרמנים עשו בשביל שכל אחד ישקיע ויקנה את הצ'יינג'ר המקורי לרכב שרק הוא נשלט ע"י המערכת.

 

מיצובישי לנסר החדשות :

אין תאורה על ידית ההילוכים. התאורה נמצאת בלוח השעונים.

לדעתי (ורוב האנשים שדיברו איתי על זה) הרבה יותר נוח לראות את ההילוכים על גבי הידית עצמה.

פורסם

סיטרואן (כן שוב) ג'מפי - מפסקי חלון חשמלי מעל המראה באמצע (גם כאן חסכו חיווט ומפסק)

 

ניסן סרנה - פתח מילוי מיכל דלק מאחור בצד ימין - ומה הבעיה תשאלו ? לרכב ישנה דלת הזזה בצד הזה - אם הילד רוצה ללכת לשירותים בתחנת הדלק- הוא צריך לקפוץ על המושב הקדמי - אה כן, הם הוסיפו ידית קטנה ליד פתל המיכל כדי לחסום לגמרי אפשות פתיחת דלת.

 

רנו 4 - ידית הילוכים, איתות (בצד ימין של ההגה) וידיות פתיחת הדלתות.

אבל השיא - פיז'ו 304. היתה לנו כזו ופעם עצר אותי נהג וביקש שאניע לו עם כבלים, הצתי לו שאדחוף אותו במקום זה, כשהוא התעקש למנוע ממני את הטרחה - פתחתי מכסה מנוע - והנענו בדחיפה. כדי להגיע למצבר היה צריך לפרק את פילטר האויר הראשוני (בפיז'ו היו שני פילטרים) - עסק של 3 ברגי פרפר והרבה לכלוך.

פורסם

פאסאט החדשה מה הם חשבו לעשות המבראקס חשמלי מה רע בידני כמו שיש

תחשוב רגע אתה בחניה של הבית אם הפנים קדימה אין מצבר ברכב איך אתה מוריד המבראקס !!!

רעיון מפגר אם מי לא דברתי אמרו לי שאני צודק

הגולף שלי :shock2:והיא למכירה פרטים בפרטי

 

http://img374.imageshack.us/my.php?image=dsc00353qy0.jpg

פורסם

^ גם בקאמרי החדשה אותו סיפור

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לי אין תלונות..

המכונית שלי זכתה בתור בחירת העיתונאים בתערוכת תאי הנוסעים השנתית של דטרויט לשנת 2006, אז מי אני שאתלונן.. :)

כשאתה אומר שאין לך תלונות למהנדסים, אתה מדבר על אותם מהנדסים שגרמו למכוניות האלה להזדקר ולעופף באוטובאנים של גרמניה?

תן לי אוטו בלי מאפרה ועם מתגי חלונות בגב של משענת הכסא שלי, רק שיהיה בטוח בבקשה :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
פאסאט החדשה מה הם חשבו לעשות המבראקס חשמלי מה רע בידני כמו שיש

תחשוב רגע אתה בחניה של הבית אם הפנים קדימה אין מצבר ברכב איך אתה מוריד המבראקס !!!

רעיון מפגר אם מי לא דברתי אמרו לי שאני צודק

לכל דבר חשמלי האוטו שיש לו חלופה מכנית אתה יכול להגיד את זה:

לפני סיבוב חד ב 180 נכבה לי האוטו, מי עושה הגה כח, עכשיו אין לי הגה...

הילד הוריד הנד-ברקס באוטו מכובה ועכשיו אין לי בלמים, מה רע בבלמים הידראולים סטנדרטיים?

נגמר לי המצבר ועכשיו אני לא יכול לפתוח חלון חשמלי ותינוק יחנק לי שם מחום, מה רע בחלונות ידניים?

וכו' וכו' וכו' זה עדיין לא אומר שאתה צודק, רק יקח קצת זמן להתרגל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מאמין איך אחרי 6 עמודים אף אחד לא הזכיר את הגלגל החלופי שממוקם מתחת לאוטו.

 

איך בדיוק אמורים מדי פעם למלא בו אויר?

אני אמור לשכב על הרצפה בתחנת דלק ולמלא אויר?

הרי ברור שכל פעם שהיה לי פנצר החלפתי צמיג רק בכדי לגלות שגם בחלופי אין מי יודע מה אויר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...