Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לנדרובר דיפנדר - מזל שלפחות ההילוכים מסודרים כמו במכוניות נורמליות, כי כל השאר לא :lol:

 

 

כמו למשל : סוויץ' בצד שמאל, ידית של החלונות איפהשהו ליד כך הרגל, דוושות שמפוזרות לכל רוחב מרחב הרגליים של הנהג בלי שום הגיון ובלי מקום לרגל שמאל ועוד המון המון דברים...

 

 

גלעד

  • תגובות 325
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלעד, לפני כמה שנים הייתי לפני קניה של אחת כזו.

 

שנת 98' צבע כחול כהה, מכונית נפלאה עם מנוע TS 2.0.

וכשעשיתי עליה סיבוב השמשה הייתה מלוכלת מאבק וככה כשניסיתי לנקות אותה השפריצרים פעלו לבד ללא התערבות של המגבים שאותם הפעלתי באופן עצמאי לאחר מכן.

הבעלים שלה אמר לי שזה תמיד היה ככה.

חייכתי ונזכרתי שאני נוסע באלפא :lol:

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

וואו, איפה להתחיל?

 

1)טויוטה יאריס 3 דלתות 2004:

-כפתורים של החלונות סתם תקועים באמצע הדלת במקום לא הגיוני, ולא מקושרים לשום ידית. חוץ מזה הם ממש קשים למגע וצריך המון כוח כדי להשתמש בהם.

-תא הכפפות, למרות שממוקם טוב, זוועתי לשימוש, כי צריך להשען קדימה כדי לראות מה שיש בפנים. -מחזיקי כוסות יש רק מאחורה, אבל אי אפשר להכניס אף אחד מאחורה כי המקום מאחורי הכיסאות קטן מדי.

-הדלתות גדולות מדי, ברמות מטרידות. צריך לחנות ממש רחוק מכל אוטו כדי לצאת.

-תא המטען נפתח רק עם מפתח, וזה לא נוח, כי המפתח גדול מדי ושובר לך את כף היד.

-קשה מאוד למצוא תנוחת נהיגה נוחה כי ההגה לא יורד מספיק ויש לו זוית מוזרה.

-ידית הילוכים קצת רחוקה מהנהג (אני 1.70)

 

2)דייהו רייסר GTE (אין בארץ, אבל דומה לאלא שכן יש)

-ידית הילוכים אוטומטית בצורת T. לא נוחה לשימוש, אבל כשהייתה לי תאונה ענקית קרעתי אותה מהמקום והשתמשתי בה כפטיש חירום בשביל לשבור את החלון ולצאת (נשברה בקלות)

 

3)סיטרואן CX

-להזכירכם, הרדיו ממוקמת בצורה אנכית מתחת למרפק של הנהג, איפה שהבלם יד אמור להיות.

 

4)רובר 216

-תא כפפות מוזר, עם "גידולים" מוזרים בפנים, עקב חלקים אחרים של האוטו ושל הכריות אויר שהכריחו אותם לשנות לו את הצורה.

-כפתור לפתיחת ה"סאן רוף" נמצא בתיקרה. קשה לפתוח אותו בזמן נהיגה.

 

5)טויוטה TERCEL

-קונסולה מרכזית גדולה מדי, אין מקום לרגל ימין (זה די חשוב אם חושבים על זה)

 

6)פורד פוקוס 2006

-אין מאפרה (זה דווקא טוב)

-אין טיפת מרחב ראיה אחורה (5 דלתות) או לצדדים.

-לקח לי יומיים למצוא איך לפתוח את תא המנוע (מזיזים את הסמל ומכניסים מפתח)

 

7)שברולט (דייהולט) AVEO

-אי אפשר לשבת מאחורה אם יש לך חוט שדרה, כי המושב חופר לך בגב.

-המרכז של ההגה גדול מדי ומפריע לעין.

פורסם

סיטרואן קסארה וסיאט איביזה של שנות ה 90', יחד כנראה גם עם שאר אחיותיה לרצפה - כפתורי חלונות החשמל בקונסולה במקום על הדלתות.

באיביזה 93 שהיתה לי המתגים היו בתחתית הדלתות, ולא על הקונסולה.

 

ואם כבר מיקום מתגים מעצבן - אז בפונטו ספייס מתגי הכיוון למראות החשמליות נמצאות מתחת לידית ההנד-ברייקס. אי אפשר לכוון מראות כל עוד הרכב לא בעצירה מלאה והידית משוכה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
באיביזה 93 שהיתה לי המתגים היו בתחתית הדלתות, ולא על הקונסולה.

 

יתכן בהחלט ש 93 זה אחרת.

הדגם שבדקתי היה 99'.

 

עוד הנדסת אנוש לא ברורה :

 

סיאב איביזה 04' - המערכת ממוקמת הרבה יותר מידי נמוך, בתחתית הקונסולה.

 

גולף MK4 ועוד רכבים של VW יתכן - מראת הצד הימנית קטנה מאוד, יותר מצד שמאל.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

יאריס 5 דלתות - מתג ח"ח בדלתות האחוריות תקוע באמצע הדלת ללא קשר לכלום.

סובארו גראנד לאונה (93-94) ללא שעון בכלל

קורולה (שוב) - הרכב היחיד שאני תמיד מתקשה במציאת הסוויץ בחושך - אולי הבעייה היא בהנדסת האנוש שלי.

תקלות בדש בורד של 306 שמצריכות פירוק חלקים נוספים פרט לפירוק החלק התקול עצמו (כשהרכב מבוגר מידי, נוצרים חלקים תקולים נוספים)

החלפת סטרטר/מיכל דלק בהאמר (H1) שמצריכות פירוק יותר מידי חלקים כבדים אחרים בסביבה.

 

 

גולף MK4 ועוד רכבים של VW יתכן - מראת הצד הימנית קטנה מאוד, יותר מצד שמאל.

אני מכיר מישהו עם בעייה כזו באוזניים.
פורסם
גולף MK4 ועוד רכבים של VW יתכן - מראת הצד הימנית קטנה מאוד, יותר מצד שמאל.

זה ככה בכמעט כל הגרמניות, ממש מעצבן.

 

עוד משהו מעצבן מאוד בB4:

החלון נהג עולה\יורד לבד אחרי לחיצה אחת.

אבל החלון נוסע שמשתמשים בו הרבה יותר פעמים (לאלה שעוצרים לטרמפים, כמוני....) לא עולה\יורד לבד.

ותמיד קורה שאני לוחץ וחושב שהוא עולה לבד, ואז אחרי שהאוטו מאיץ אני שם לב לרעש, ואז אני נזכר שהוא לא נסגר לבד. ממש מעצבן. קמצנות של סובארו.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
גולף MK4 ועוד רכבים של VW יתכן - מראת הצד הימנית קטנה מאוד, יותר מצד שמאל.

לירן, זה נראה מאוד טיפשי ולא קשור, אבל זה ממש לא מפריע.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אולי אני הראשון שאומר את זה אבל באוטו שלי לא מצאתי שום בעיה שמהנדסי הרכב פיקששו בה.

 

הכל נוח ומותאם בדיוק עבור הנהג. הרכב הוא הונדה סיוויק 97, כמובן שאני לא יכול להתלונן שלא שמו בקרת אקלים או כל מיני מכלולים מתקדמים כי הרכב נחשב ישן, אך עד עכשיו לא תקלתי בשום בעיה כלשהי עם כפתורים וכיוונונים למיניהם.

פורסם

מיצובושי כריזמה:ועוד אלף ואחד רכבים ,כדי להוריד את המשענת אחורה(כדי לישון כמובן)צריך לסובב איזה גלגלג במקום ידית ומשענת קפיצית.

זה מרגיש כאילו שמו לו שם ממסרת שמאיטה את המשענת בכוונה....

 

ג'מפי: אין על כדור הארץ בן אדם (חוץ מכמה צרפתים) שימצא תוך חמש דקות את ההנדברקס בפעם הראשונה.

כנ"ל לגבי הכפתורים של החלונות (קונסולה מרכזית זה גן ילדים ליד השטות הזו),הם נמצאים ליד המראה האמצעית ,כן כן למעלה בגג.....

 

לפורד הייתה תקופה שהנעילה של הדלת הייתה פשוט דחיפת הידית פתיחה קצת פנימה ,ככה שאם ילד מנסה לפתוח הוא מצליח....

 

 

חנן ,לגבי הרומני ,הדגם הישן יותר היה עם ידית אחת לכל ההילוכים .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
מיצובושי כריזמה:ועוד אלף ואחד רכבים ,כדי להוריד את המשענת אחורה(כדי לישון כמובן)צריך לסובב איזה גלגלג במקום ידית ומשענת קפיצית.

זה מרגיש כאילו שמו לו שם ממסרת שמאיטה את המשענת בכוונה....

אני חושב ההפך - דווקא במכוניות שבהן נהגתי והייתה ידית לכיוון המשענת, הרגשתי כאילו חסרה שן בין שתי שיניים קיימות בשביל תנוחה נוחה בשבילי.

בגלגלת תמיד תוכל לכוון בדיוק כמו שנוח לך.


×
×
  • תוכן חדש...