Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רנו אקספרס 92...

-

-מנוע עלוב למדי...

 

-ויפנית אחת:

מצובישי סיגמא 92 3.0L V6

-דורשת עוקב עם דלק...

-אין ABS (למזלי למדתי את זה בדרך הקלה...)

נדירה מדי... אין אפשרות למצוא חלפים במחיר סביר... כל הזמן לייבא!!

 

ואפילו לגרמנים יש אצלי מקום...

 

מרצדס S500 2006 (של חברים... לא לדאוג)

לאחר 20 דקות של נסיונות, עוד לא מצאתי איך לעזאזל פותחים את המכסה מנוע! וזה לא כתוב בשום מקום!!

אתה בטוח שאתה מבין מה זה "הנדסת אנוש?
  • תגובות 325
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אמממ יכול להיות שלא, מה שנסיתי לעשות זה להעלות דברים שמצביעים על תכנון לקוי (חוץ מהסיגמא שסתם לא קשורה). אשמח לקבל הערות/הארות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

קרייזלר town & country מודל 2006, מתחת לפנאל של המזגן יש "תא" המיועד לדיסקים, מה חבל שהתא תוכנן על ידי אידיוט והדיסקים לא נכנסים לשם, אפילו לא בכוח :(

פורסם

מגאן קלאסיק דור ראשון לפני המתיחת פנים,

גיר AL4: אין מדיד לשמן גיר, מדיד השמן חבוי לו בתחתית תא המנוע (מזלי שהתברכתי בידיים ארוכות).

 

החוש הצרפתי במיטבו: חיישן הנעילה המרכזית, בקונסולה של אורות הסלון, מספר פעמים ששכחתי לעדכן חבר ששכח משהו באוטו "לכוון למראה המרכזית" יצרו מצב שפתחו עם המפתח והפעילו את האזעקה ואני כמובן צריך ללכת לאוטו באמצע אוכל, באמצע סרט באמצע כל תרחיש אפשרי ולנעול את האוטו המזורגג.

 

דבר נוסף שיצרני רנו צ'יפרו אותי בו, המצבר והמדחס נמצאים במקום אסטרטגי שיגרום לכל מוסכניק לשבור את הראש ולקלל את הרגע שבחר להתמחות בצרפתיות, ממוקמים בחלק נפרד מתא המנוע מאחורי קיר מתחת למגבים (תמונה בקרוב).

MX-5 NC

פורסם
דבר נוסף שיצרני רנו צ'יפרו אותי בו, המצבר והמדחס נמצאים במקום אסטרטגי שיגרום לכל מוסכניק לשבור את הראש ולקלל את הרגע שבחר להתמחות בצרפתיות, ממוקמים בחלק נפרד מתא המנוע מאחורי קיר מתחת למגבים (תמונה בקרוב).

לא זוכר איך המדחס יושב אצלך אבל דווקא המצבר יושב במיקום נוח לטיפול והחלפה.

גם המדחס לא קשה לפירוק.

Veni Vidi Vici

פורסם

הנה אחד:

ניסאן אלמרה סדאן :96-00

אין אפשרות להתקין רמקולים 6X9 מאחורה, גם אם חותכים את הפח.

המנגנון של מכסה תא המטען הוא מן 2 מוטות שעוברים מתחת לחורים של הרמקולים (עם מובלעות ל6.5 בלבד).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מגאן II. שכחו להשאיר מקום לרמקולים נורמליים ופרט לדגם חד מיוטחד של פיוניר אין רמקולים חליפיים לרכב (והמקוריים באיכות של טרנזיסטור זול).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

טנדר מאזדה: אמברקס מתחת לקונסולה.. , למה?? , ולמה אני צריך להוציא את המפתח מהסוויץ' בשביל לפתוח את המכסה של הדלק?

 

טנדר טויוטה: אמברקס כמו במאזדה.

 

ל-ר דיסקברי: המתגים של חלונות החשמל מאחורי ידית ההילוכים.

 

רנו אקספרס: המתגים של החלונות חשמל מתחת לקונסולה ולפני הגיר.. , בשביל לפתוח חלון צריך להתקופף קדימה. הצופר בידית של האורות.

 

רנו מגאן: בשביל לפתוח חלון מאחורה צריך להתקופף למטה ולאמצע לכפתור.. , להוציא את המצבר = לפרק חצי אוטו.

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

קרייזלר סרטוגה (ואני לא אתפלא אם יש את זה לעוד הרבה רכבים אמריקאיים):

 

1. בלם יד לא מצדיק את השם שלו, ונמצא איפה שברכבים נורמליים נמצא הקלאץ'.

2. כיוונונים חשמליים של מושב הנהג (ורע שכך).

3. מתג הדלקת האורות נמצא על הדשבורד ונראה יותר כמו כפתור השמדה עצמית.

4. החלק הקדמי נראה טוב ויפה, אבל למה האחוריים ניראים כאילו נתנו לעצב אותם לקבוצה של שוהים בלתי-חוקיים?

5. אולי זה דיון לשירשור חדש, אבל למה רק 140 כ"ס למנוע כמעט 3 ליטר (שהוא דווקא מתוצרת מיצובישי (ונקרא 6G72) ומותקן גם באקליפס GT, ששם הוא מוציא 205 כ"ס)?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
קרייזלר סרטוגה (ואני לא אתפלא אם יש את זה לעוד הרבה רכבים אמריקאיים):

 

 

2. כיוונונים חשמליים של מושב הנהג (ורע שכך).

 

הכיוונים החשמליים זה הדבר היחיד שעובד נורמלי בסרטוגה. אני מצאתי את הכיווןהחשמלי דווקא מאוד נוח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לפני כחודשיים אמרתי שרכבים צרפתיים אולי לא יהיו המתאימים ביותר ללימוד נהיגה, עקב הנדסת אנוש לא מוצלחת.

דיברתי על מצב שבו תלמיד יבזבז זמן וקשב על חיפוש של מתגים ומכשירים הממוקמים בצורה לא חכמה במיוחד.

 

בתגובה, זכיתי לקיטונות של ביקורת ודברי זעם ותוכחה מצד כמה מוותיקי הפורום (רוני שטרן, אישפוז). :2gunfire:

 

בתור תלמיד נהיגה שנוסע על הונדה HR-V, עדיין לא גיבשתי דעה סופית לגבי התאמתן של צרפתיות למטרה זו.

אע"פ כן, אני רואה שבדיון הזה הן מככבות, וכמה ממשתתפי הדיון ההוא תורמים מנסיונם ומוסיפים שמן למדורה.

 

אירוניה במיטבה... :loco:

פורסם

דגמי MINI השונים: אם אתה רוצה לפתוח את מכסה המנוע, אתה צריך לצאת מהאוטו, לעבור לצד הנוסע, להתכופף מתחת לתא הכפפות ולפתוח את מכסה המנוע משם. כן, בדיוק כמו בפורד אסקורט הישנות! חשבתי שהאנגלים למדו משהו ב-30, 40 שנים האחרונות. כנראה שטעיתי.

פורסם

כי זה רכב ישן שתוכנן במקור עם הגה ימני. אני די בטוח שיש את זה בעוד מכוניות בריטיות ויפניות משנות השישים. זה כמו שיש לרובר ולחלק מהיפניות מכסה מילוי דלק מצד שמאל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

פאסאט 2001 - בקרת האקלים מפוצצת בכפתורים קטנים ומעצבנים שאי אפשר להבדיל ביניהם עד שלא מתרכזים בהם טוב טוב מס' שניות, וכולנו יודעים שזה לא בריא במהלך נסיעה. בנוסף לכך, כל החלק הזה של הקונסולה הוא ישר פלס, ולא בטיפה זווית לנהג כמו בבורה, כך שהדבר הזה עושה את הרדיו והבקרת אקלים עוד יותר לא נוחים לתפעול.

קנגו (אנערף איזה שנה, הצבאיות המגעילות) - כפתורי חלונות במזל לא נמצאים על הרצפה. בשביל לפתוח את מכסה המנוע צריך להכניס את כל היד מתחת לאזור הקלאץ' ולהתפלל שהיא תחזור אליך שלמה ועם כל האצבעות.

יונדאי טרג'ט 2005 או משהו - איזור המנוע לקוי לגמרי. מנוע קטן כל כך, המון מקום והמיכל מילוי שפריצרים הוא פאקינג עמוד של באנג שמכיל בתוכו בלחץ 750 מ"ל. מה לעזעזל הבעיה של הקוריאנים האלה לעשות מיכל לרוחב/עומק/אלכסון עם כל המקום שיש בתא המנוע?! אפשר להכניס שם מיכל של 5 ליטר בקלות!

כמו כן, ההגה הוא לא הגה של רכב, הם יותר לקחו הגה של ספינה ותקעו אותו באיזור הנהג. ניסיון לנהוג עם 2 ידיים על ההגה ליותר מ-5 דקות יגרום לכאבי ידיים קשים ביותר.

I Ride Because I Really Like Dessert


×
×
  • תוכן חדש...