Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובאופן כללי יש למישהו תלונות לגבי סוזוקי בלנו? אני מאוד מרוצה מהרכב אבל אולי לא שמתי לב לפרטים מסויימים?

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 325
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מקפיץ.

יומולדת שמח לשירשור, אגב...

מאזדה 3.

אין תאורה מעל הנהג.

הדרך להתקין מערכת נורמאלית כוללת שיער לבן וברית עם השטן.

כדי להחליף נורה בפנס אחורי צריך לפרק חצי בגאז' ולשבור את החצי השני.

כדי לעצור את החלון האוטומטי צריך לתת חצי לחיצה על הלחצן. זה מעניין, איך זה לא קל למצוא את הלחץ הנדרש ללחיצה חלקית תוך כדי נהיגה.

אם מתנתק המצבר,אחרי שמחברים מחדש אף חלון (זולת זה של הנהג) לא עובד, עד שלא תעשה פעולה מסויימת עם כל המפסקים של כולם.

לפני מתיחת הפנים אין דרך נראית לעין לפתוח את הבגאז', אין לאן לדחוף את היד, ואין ידית. והוא לא אוטומטי כמובן.

כיסאות מתוכננים לגמדים פולינזים עם אמנזייה.

הגה משולש בכל הדגמים(טעם אישי. מאד מאד מאד לא נוח לי. מעדיף מרובע).

בורר מהירות לווישרים-לא קיים. יש הכנה, אבל הוא נפקד.

-חסרונות בולטים ומעצבנים:

רעש מהמתלים (הפלוס, זה נשמע קצת כמו אפצ'י של טורבו).

רעש מהחלק האחורי (המגש פלסטי האחורי משתפשף בעמודי הפלסטיק מאחור).

שדה ראייה לא מהטובים שראיתי מאחור.

 

-יתרונות שאני חייב לציין לטובה:

חשבתי להשאיר את זה ריק, האמת.

 

אבל.

-ההגה מתכוונן לעומק.

-כיסא מתכוונן לגובה.

-הפשרת חלונות בנגיעה (כפתור אחד עושה את כל העבודה, בלי להתחיל לכוון 100 חוגות, וכפתור אחד מסיים את ההליך. וזה מהיר. מאד מהיר).

ומילה חמה לסיום:

סיר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

פיג'ו 206XS:

 

הכסאות הקדמיים לא נעים קדימה עם קיפול המשענת.

זה אומר שכשצריך להכניס נוסע למושב האחורי צריך קודם לקפל את המשענת, אחר כך להזיז את הכסא קדימה על המסילה.

ואני לא מבין, כבר ב205 הצרפתים חשבו על פיתרון נורמלי שעושה את שתי הפעולות בידית אחת. מה קרה הפעם?

 

ועוד משהו -

אין שעון קילומטרים "קטן". כל פעם שאני רוצה לחשב תצרוכת דלק צריך לקחת מחשבון ולהתחיל להקליד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
גם אני רוצה גם אני רוצה!

 

טוב אז ככה... דיהטסו שרייד 92....עזבו את זה שאין לי ידית לפתיחת בג'ז בתוך האוטו מה שגורם לי ליד כל קניון חניון,לכבות את האוטו לצאת מהרכב ולפתוח ידנית...

 

אבל בשביל להחליף פנס אחורי,כלומר בשביל להוציא אחד ולהכניס אחר צריך לפרק את הטמבון כי הוא מחזיק את הפנס!!! מפגרים...שעה עבודה על משהו שצריך לקחת 5 דקות..

 

אם כבר הקפיצו אז אגיב:

אצלי בשרייד החלפת נורות פשוטה בתכלית. וכן, יש פתיחה לבגאז' מתוך הרכב [ידית קלאסית ליד כסא הנהג]

שרייד 92 1300 ידנית.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

פיאט אונו - (הרבה דברים חסרים, אבל זה לא חוכמה) ניסיתם לשלוף את כריות הראש?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

וולבו 850 - שני מתגים ניפרדים לכיוונון המראות החשמליות - אחד לימנית ואחד לשמאלית.

כמה פשוט ככה חכם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
וולבו 850 - שני מתגים ניפרדים לכיוונון המראות החשמליות - אחד לימנית ואחד לשמאלית.

כמה פשוט ככה חכם.

מה בדיוק חכם בזה?

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

פולקסווגן פולו חדשה (כנראה עוד פולקסוואגנים) דגם פשוט בלי שלט אבל עם נעילה מרכזית:

 

פותחים את תא המטען עם המפתח, מוציאים את המפתח כדי שלא ישרוט את הדלת בפתיחה, פותחים את הבגאז' ושמים את המפתח בפנים לבנתיים כדי להרים משהו לבגאז'. עכשיו סוגרים את הבגאז' ונזכרים שהמפתח בפנים, מנסים לפתוח, ולא קורה כלום.. האוטו החליט בשבילך שאתה רוצה לנעול את הבגאז'. עם המפתח בפנים.

 

אבל איזה מזל שנשאר חריץ קטן בחלון של הנוסע מקדימה, נכניס שמה מוט ברזל ונפתח את הדלת מבפנים בעזרתו.. כמובן שזה לא עובד. אולי זה יעבוד בדלת האחורית? הרי אם ילד נשכח בפנים הוא צריך לצאת איכשהו, גם לא עובד. אולי נגיע עד לכפתור שפותח את כל הדלתות ונלחץ עליו?, גם לא עובד.. מפתח ספייר לפחות הגיע גם בדגם הפשוט...

 

קרה לי ולאבא שלי לפני כמה ימים :lol:

 

הרבה מכוניות:

* המתג של החלונות חשמל שוכב ולא עומד לגובה, עכשיו לך תבין איזה כיוון פותח ואיזה סוגר.

* הרדיו נמצא הכי למטה שיכול להיות בדש בורד, כדי שאם תרצה להעביר שיר, תוריד את היד מההגה והעיניים מהכביש לכמה שיותר זמן.

* יש מכוניות שאם מכבים אותם האורות נשארים דלוקים, וזה בערך הדבר הכי מפגר שאפשר לעשות, יותר מהתא מטען בפולו.

* חלק מהאונואים: (אצלי לא 8) [החלפתי לוח שעונים לשל דגם יקר]) המד דלק והמד טמפרטורה הם לרוחב ולא לגובה, ככה שתהיה חייב לקרוא מה כתוב בכל צד כדי לדעת אם זה מלא או ריק, או קר או רותח..

* כדי לעצבן את הלקוח כמה שיותר, לא ישימו מקום לרמקול 6.5" סטנדרטי בדלת, אלה משהו קטן יותר בדשבורד או איזה מידה מוזרה שאף אחד לא הכיר עד עכשיו.

*ג'אסטי: לי זה לא נשמע חכם לעשות הגה שיש לו פרופיל עגול לגמריי ועליו לשים ריפוד עור נפרד, זה קצת מסתובב במקום... (לפחות רק לכיוון הדשבורד ולא עם כיוון הסיבוב של ההגה, אבל בשביל זה יש כיסויים)

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

דיברתם על צרפתיות...

מגאן 96...

נסו לפתוח חלון אחורי כשאתם יושבים מאחורה, לא לבעלי בעיות גב, ואין שום שליטה על החלונות מאחורה מכיסא הנהג.

המאפרה, זה מאפרה או משטח שנפתח? כמעט ללא כיס, רוב האפר נופל על הריצפה.

נסו להשעין את הכסא אחורה כדי לשכב, קחו ריזיקה של יומיים לפני.

צופר - עזבו שבקושי שומעים אותו, קשה למצוא אותו במצבים מסוכנים, 2 נקודות עלובות בגודל טיפה יותר גדול מהאגודל שלי בצידי ההגה.

אור גבוה? וואי זה נושא כאוב אצלי, לא משנה אילו מנוורת החלפתי, פשוט לא מאיר לי כמו שאני צריך במקומות חשוכים!

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם
פיאט אונו - ניסיתם לשלוף את כריות הראש?

כנראה שבפיאט הם החליטו שבאונו זה קל מידי כי בדובלו פשוט אי אפשר, אפילו לפי ספרות היצרן, אי אפשר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה בדיוק חכם בזה?

לא צריך להעביר את מתג הבורר לימין או לשמאל.

לכל מראה יש את מתג הכיוונון שלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בפיאט טמפרה קשה למלא דלק.

פותחים את המכסה אבל הפקק עצמו נמצא בזוית פשוט בלתי אפשרית (45 מעלות ביחס לרצפה. אי אפשר למלא, אלא אם כן יש לך ידיים ממש קטנות וממש חזקות.

הזוית לא מאפשרת כמעט להכניס את המפתח לחור ולסובב, אז לוקח לי 2 דקות בערך כל פעם לסגור את זה מחדש.

 

מה שטוב זה שאני חוסך דלק על ידי מחשבה על תדלוק מחדש, ואז אני מוריד את הרגל מהגז בתיסכול.

פורסם

במאזדה 3, אין נורית לאור דרך.

נכון שכל לוח המחוונים מואר עם הדלקת האורות, אך בחורף הישראלי ושלא לדבר על הקיץ קשה להבחין עם לוח המחוונים מואר או לא. במיוחד עם תאורת הלוח מכוונת למינימום.

פורסם
הרבה מכוניות:

* יש מכוניות שאם מכבים אותם האורות נשארים דלוקים, וזה בערך הדבר הכי מפגר שאפשר לעשות, יותר מהתא מטען בפולו. - מדובר ברכבים בהם אין מתג מיוחד לאורות חניה, ולכן עפ"י חוק חייבת להיות אפשרות להשאיר אורות דולקים גם ללא סוויץ'.

* חלק מהאונואים: (אצלי לא 8) [החלפתי לוח שעונים לשל דגם יקר]) המד דלק והמד טמפרטורה הם לרוחב ולא לגובה, ככה שתהיה חייב לקרוא מה כתוב בכל צד כדי לדעת אם זה מלא או ריק, או קר או רותח.. - הגיון נורא פשוט של ימין יותר ושמאל פחות [יותר חם, יותר דלק, וכן ע"ז הדרך].

 

באדום.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
הרבה מכוניות:

* יש מכוניות שאם מכבים אותם האורות נשארים דלוקים, וזה בערך הדבר הכי מפגר שאפשר לעשות, יותר מהתא מטען בפולו. - מדובר ברכבים בהם אין מתג מיוחד לאורות חניה, ולכן עפ"י חוק חייבת להיות אפשרות להשאיר אורות דולקים גם ללא סוויץ'.

לא מדויק - בסיריון MK2 שהיתה לי היה גם היה מתג מיוחד לאורות חניה, ועדיין - אם היית ללא סוויץ' - אורות הדרך נשארו דולקים.

* חלק מהאונואים: (אצלי לא 8) [החלפתי לוח שעונים לשל דגם יקר]) המד דלק והמד טמפרטורה הם לרוחב ולא לגובה, ככה שתהיה חייב לקרוא מה כתוב בכל צד כדי לדעת אם זה מלא או ריק, או קר או רותח.. - הגיון נורא פשוט של ימין יותר ושמאל פחות [יותר חם, יותר דלק, וכן ע"ז הדרך].

הגיון נורא פשוט?ספר את זה לסיאט: באיביזה שלי שמאל זה מלא וימין זה ריק בתצוגת מד הדלק.

 

באדום.

 

בכחול.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...