Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיג'ו פרטנר 2010 - דלת אחורית (הזזה) בצד אחד בלבד, וכמובן שגם פתח התדלוק של הרכב באותו צד.

אם מישהו מאחורה מנסה לצאת כשאתה מתדלק, תתקשר לחברת ביטוח.

מה חתימה? תתפשטי!

  • תגובות 325
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בגולף פלוס, לא יודע אם בעוד גולפים או בכלל בפולקסוואגן.

יש את כפתור הנעילה המרכזית מבפנים ברכב בזמן שאתה נוסע וכדומה.

בכל אופן, מספיק שאתה מושך פעמיים את הידית של כל דלת מבפנים אז הדלת נפתחת, כאילו? WTF, אני מבין שמבחוץ הדלת לא תפתח, אבל אם נוסעים באוטו 2 ילדים בלאגניסים שמנסים דברים חדשים, אז אתה עושה נעילה מרכזית, ומצפה שהדלת לא תפתח, אבל המהנדס הדבע, החליט שמושכים פעם אחת, לא נפתח, מושכים עוד פעם ו "וואלה"

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

טוב, קראתי את כל השרשור ואף אחד לא העלה את זה.

להחליף פילטר שמן בסופר לאנסר מצריך 2 מרפקים עם ראצ'ט בשורש כף היד.

לא משנה כמה נסיתי, כולל דקירת הפילטר עם המברג (שדווקא גרמה לי להרגיש טוב, נקמתי בבן זו*ה...).

מעל 20 דק' של לחימה עיקשת, ללא הצלחה.

אז נאלצתי לפרק את הוונטה 3 ברגים וקונקטור - חצי דקה והפילטר בחוץ.

התוצאה: כוויה ו5 חתכים - הפילטר בפח.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

יש את כפתור הנעילה המרכזית מבפנים ברכב בזמן שאתה נוסע וכדומה.

... אז אתה עושה נעילה מרכזית, ומצפה שהדלת לא תפתח, אבל המהנדס הדבע, החליט שמושכים פעם אחת, לא נפתח, מושכים עוד פעם ו "וואלה"

 

לא נעים לי להגיד לך מי פה הדבע אבל ידידי היקר, זה לא המהנדס!

 

כפתור הנעילה נועד אך ורק למנוע כניסה לרכב מבחוץ.

 

נראה לך הגיוני שבשעת תאונה הרכב יתלקח וכל יושבי הרכב יהיו נעולים מבפנים רק כי לחצת על כפתור הפלא? :shock:

 

מניעת יציאה מהאוטו נעשית ע"י הזזת המנוף הקטו בצד הדלת, זה נועד בדיוק לבעיה שלך עם ילדים בלגניסטים, כמו שאתה רואה בתמונה:

child%20lock%20location..JPG

 

 

דרך אגב, המשיכה הכפולה נועדה בכדי שלא תפתח בטעות את הדלת תוך כדי נסיעה, משיכה ראשונה פותחת את הנעילה, משיכה שניה פותחת את הדלת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
פיג'ו פרטנר 2010 - דלת אחורית (הזזה) בצד אחד בלבד, וכמובן שגם פתח התדלוק של הרכב באותו צד.

אם מישהו מאחורה מנסה לצאת כשאתה מתדלק, תתקשר לחברת ביטוח.

 

 

חבל שאתה כותב דברים סתם.

 

במכוניות האלו יש נעילת בטחון, שלא מאפשרת פתיחה של דלת הזזה בזמן שמכסה מילוי דלק פתוח.

 

הנעילה מכאנית, לא קשורה למערכת נעילה מרכזית של הרכב והיא פשוט פיזית תופסת את הדלת במקום, כך שהמקרה שאתה מתאר לא יכול לקרות.

 

 

פורסם
לא נעים לי להגיד לך מי פה הדבע אבל ידידי היקר, זה לא המהנדס!

 

כפתור הנעילה נועד אך ורק למנוע כניסה לרכב מבחוץ.

 

נראה לך הגיוני שבשעת תאונה הרכב יתלקח וכל יושבי הרכב יהיו נעולים מבפנים רק כי לחצת על כפתור הפלא? :shock:

 

מניעת יציאה מהאוטו נעשית ע"י הזזת המנוף הקטו בצד הדלת, זה נועד בדיוק לבעיה שלך עם ילדים בלגניסטים, כמו שאתה רואה בתמונה:

child%20lock%20location..JPG

 

 

דרך אגב, המשיכה הכפולה נועדה בכדי שלא תפתח בטעות את הדלת תוך כדי נסיעה, משיכה ראשונה פותחת את הנעילה, משיכה שניה פותחת את הדלת.

 

יצאתי טונה :ם

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

תמרח עריסה, תוסיף לימון, ביצה קשה, שים בפריקסה ובתיאבון :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חבל שאתה כותב דברים סתם.

 

במכוניות האלו יש נעילת בטחון, שלא מאפשרת פתיחה של דלת הזזה בזמן שמכסה מילוי דלק פתוח.

 

הנעילה מכאנית, לא קשורה למערכת נעילה מרכזית של הרכב והיא פשוט פיזית תופסת את הדלת במקום, כך שהמקרה שאתה מתאר לא יכול לקרות.

 

 

 

אם כך, אז אני מצטרף לבחור שיצא טונה, ואודה שמעולם לא טרחתי לנסות.

אבל עדיין, לא מובן לי ההגיון - למה לא לשים דלת בשני הצדדים??

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

יש דגם עם דלת משני הצדדים, שלם עוד כסף, תקבל דלת נוספת.

 

בשנים האחרונות הדגם הזה לא מגיע לארץ, אבל עד שנת 2007 בערך הוא הגיע, ויש די הרבה כאלו, למרות שהרוב כמובן עם דלת צד אחת.

 

דלת נוספת מעלה את המחיר של הרכב בכמה אחוזים.

 

 

פורסם

יונדאי אלנטרה: בשלט של פתיחת הרכב יש את ה"קודן" (אין קודן באוטו)

מהרגע שהקשת את הקוד והנעילה של הרכב הוסרה יש לך שניות בודדות לרוץ לרכב ולהתניע לפני שהוא יתנהג כאילו לא הקשת קוד ותאלץ לעשות את כל התהליך מהתחלה.

 

זה יכול להגיע לקטע לא נוח כשבא לכם לפתוח את האוטו, להעמיס משהו בתא המטען (שנפתח כך או כך רק ע"י ביטול נעילה ורק אז ידית מליד מושב הנהג או המפתח) ורק אז להניע ולסוע.

במקום, הרכב יאלץ לחכות לכם כבר מונע ומוכן לתזוזה עד שתעמיסו.

 

האמת שחוץ מזה אני לא מצליח למצוא שום בעיה ברכב הזה שאשכרה דורשת התייחסות

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

לא יודע אם אמרו, אבל כמה דברים מעצבנים ברכבים שיצא לי לנהוג בהם.

 

הונדה סיויק 99 - אין פתיחה של תא מטען מבחוץ (רק עם מפתח - למה?!)

רנו קנגו - קחו עצה, אל תשתמשו במתקן לכוסות, אלה אם יושבת בחורה לידכם, סיבוב ראשון יהיה שמח (:

יונדאי גטס - אולי זה רק הרכב הספציפי הזה - אם אני מפעיל את השפריצרים, למה לעזאזל המגבים לא מתחילים לעבוד אוטומטי?

פורסם

אני לא יודע אם רשמו את זה כבר:

 

התפעול הידני של תייבת ההילוכים במאזדה 3- יצא לי מספר פעמים לנהוג במאזדה של חברים, ובתור אחד שמשתמש די הרבה בתפעול הידני של הגיר הזזתי את הידית ובטבעיות נתתי "קליק" כלפי מטה על מנת שהרכב יוריד הילוך, ופשוט לא קרה כלום. המשכתי "להילחם" עם הידית עד שהחבר הסב את תשומת ליבי לכך שבמאזדה בכדי להוריד הילוך צריך לדחוף את הידית כלפי מעלה.

 

בכל שאר הרכבים שנהגתי בהם התפעול הוא מאוד אינטאטיבי: קליק למעלה-להעלות הילוך, קליק למטה- להוריד. מה לעזעזל היפנים חשבו לעצמם?

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
אני לא יודע אם רשמו את זה כבר:

 

התפעול הידני של תייבת ההילוכים במאזדה 3- יצא לי מספר פעמים לנהוג במאזדה של חברים, ובתור אחד שמשתמש די הרבה בתפעול הידני של הגיר הזזתי את הידית ובטבעיות נתתי "קליק" כלפי מטה על מנת שהרכב יוריד הילוך, ופשוט לא קרה כלום. המשכתי "להילחם" עם הידית עד שהחבר הסב את תשומת ליבי לכך שבמאזדה בכדי להוריד הילוך צריך לדחוף את הידית כלפי מעלה.

 

בכל שאר הרכבים שנהגתי בהם התפעול הוא מאוד אינטאטיבי: קליק למעלה-להעלות הילוך, קליק למטה- להוריד. מה לעזעזל היפנים חשבו לעצמם?

 

הם חשבו בדיוק איך שצריך לחשוב. כשהרכב מאיץ, המשקל עובר אחורה. העלאת ההילוך ההגיונית, אם כן, תהיה עם הכיוון - אחורה. ההורדה תהיה עם כיוון הבלימה - קדימה. מה שאני לא מבין זה את הכיוון ההפוך וממש נאבק עם זה כשיוצא לי. באלפא, למשל, עברו בתפעול הסלספיד מהעלאה קדימה (147/156/GT) להעלאה אחורה (סלספיד ב-159 ו-TCT במיטו). ה-SMG של BMW תמיד היה העלאה אחורה וכל התיבות הסקוונסליות במכוניות המירוץ (מכוניות DTM ישנות למי שזוכר, מכוניות ראלי) משתמשות בשיטה הזאת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יש שני רכבים שאני נוהג בהם ביום יום, אודי ופיאט. בשניהם במצב ידני כאשר לוחצים על הבורר כלפי מעלה ההילוך עולה ולהיפך.

לי בתור נהג רגיל ולא נהג מירוצים(וכנראה גם למהנדסים האיטלקים והגרמנים) זה מרגיש נורא הגיוני ונכון.

אולי זה רק אני, או שזה פשוט הרגל של 7 שנים עם רכבים דומים.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS


×
×
  • תוכן חדש...