Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ערך CO ב 205 1.4 (במהלך טסט) האם תקין?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום רכבי עבר טסט 205 שנת 89 1.4.

פעם ראשונה ללא בעיות.

שנותנים לרכב יחס חם ואהבה הוא מחזיר באותו מטבע.

בעת בדיקת גזים:

ערך CO מותר על פי חוק עד 3.5%.

הערך CO של רכבי 2.87%.

אני מבין שזה תקין לפי החוק, אבל מה ניתן להבין מכך?

תערובת עניה , עשירה, ניתן לשפר צריכת דלק וכו'.

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

שלום מוש.

בדיוק לפני חודש וחצי עשיתי טסט לאוטו, גם אצלי זה 1.4 קרבורטור, שנת 93.

אצלי התוצאה הייתה 0.295% לשם השוואה, וגם אצלי היה מצויין שהאחוז המותר הוא 3.5.

שאלתי כאן בעבר מה זה אומר ואף אחד לא ענה לי ,אציין שאצלי הפלאגים מפוייחים , והרכב מניע ללא צ'וק בבוקר, על פי תגובות שונות , ביניהן כמה של צביקה, נאמר לי שהקרבורטור זקוק לניקוי בשל כך, אך לפי התוצאות בטסט אני כבר לא יודע מה לחשוב.

מקווה שהמידע עזר לך, ואם מישהו יודע להגיד לי האם אכן אני לא זקוק לטיפול בקרבורטור לאור התוצאה הנמוכה שקיבלתי בטסט ,ולמרות פיוח הפלאגים,אני אודה לו.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

לפי בדיקת גזי פליטה בטסט לא ניתן להסיק מסקנות מרחיקות לכת, כפי שאתה מבקש.

 

מה שכן כדאי הוא לכוון CO במכון קרבורטורים, הוא קצת גבוה בסרק.

פורסם

גם אצלי הרכב מניע ללא צוק כלל.

ושלי יותר גבוה משלך משמעותית. אז לא נראה לי שייש קשר.

פלאגים עדיין לא יודע(לפני טיפול).

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

שלום מוש,אני שמח לשמוע שגם אצלך הרכב מניע ללא צוק.

יש לי עוד משהו שאני מבקש להשוות איתך, ויכול להיות שהוא קשור לנושא.

כאשר אני פותח את מכסה מילוי השמן שנמצא על מכסה השסתומים, והמנוע חם, אני מריח ריח של בנזין מהפקק , האם גם אצלך זה ככה?

הריח מזכיר דלק מעורב של מכסחת דשא, שמתי לב לזה ממש במקרה , לא יודע למה ניסיתי להריח את הפקק בכלל.

אציין שמפלס השמן לא עולה אצלי.

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אצלי אין ריח של בנזין. כנראה יש לך בעיה אם האטימה מכיוון השסתומים.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

×
×
  • תוכן חדש...