Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלפא רומיאו 156 ידנית מנוע 2500סמק

שנת 99 יכולה להכנס לתקציב או שנת 2000 אם תמתח אותו קצת

 

מנהיגה קצרה שעשיתי עליה התרשמתי ממנה מאוד

כנראה ההנעה קדמית עם ההתנהגות הכי טובה שקיימת

עקב עלויות אחזקה גבוההות אני לא רוצה כרגע אלפא רומיאו.

פורסם
עקב עלויות אחזקה גבוההות אני לא רוצה כרגע אלפא רומיאו.
אכן האופציה המומלצת ביותר היא איביזה\לאון 1.8 טורבו

אותו מנוע בעקרון בלאון מרחב מחיה גדול יותר אך האיביזה שוקלת פחות ומכך זריזה יותר אך לא משמעותית

 

בעצם יש גם או רק איביזה 1.9 טורבו אני לא בדיוק יודע

לא משנה בכל מקרה האיביזה זריזה יותר אם זה מה שאתה מחפש הלאון יותר "משפחתית"

פורסם
אז מה תוכלו להגיג לי על האיביזה טורבו?
קטנה זריזה יפה רכב לצעירים

 

 

אחזקה לא הכי זולה

 

שותה דלק מכיוון שהיא טורבו

פורסם
קטנה זריזה יפה רכב לצעירים

 

 

אחזקה לא הכי זולה

 

שותה דלק מכיוון שהיא טורבו

מה לגבי אבזור? כמה דלק היא שותה 1 ל 7? מה לגבי בעיות מיוחדות?

פורסם
מה לגבי אבזור? כמה דלק היא שותה 1 ל 7? מה לגבי בעיות מיוחדות?
אינני יכול לענות על זה מכיוון שאין לי ניסיון עם האוטו אוכל להגיד רק בגדול ולא לפרט את שלי אמרתי
פורסם

כרגע אני מתלבט בין איביזה טורבו ל t sport . שני הרכבים שונים זה מזה ואני צריך לחשוב לאיזה כיוון אני רוצה ללכת. אם יש לכם מהשהו שיכול לעזור לי להחליט, אשמח.

 

תודה.

פורסם
כרגע אני מתלבט בין איביזה טורבו ל t sport . שני הרכבים שונים זה מזה ואני צריך לחשוב לאיזה כיוון אני רוצה ללכת. אם יש לכם מהשהו שיכול לעזור לי להחליט, אשמח.

 

תודה.

אני הייתי לוקח את היאריס. לא חזקה כמו האיביזה, אבל מהנה ולפי מה ששמעתי גם אמינה יותר.

פורסם

איביזה שמורה קשה מאוד למצוא בזמן האחרון...

 

לדעתי, גם יאריס טובה לא הכי קל...

 

מה שכן, היאריס אמינה פי כמה וכמה וגם האחזקה זולה הרבה יותר.

 

היאריס היא המהנה מהשניים ובהפרש גדול...

 

לקחת אוטו ולשים בו מנוע חזק זה פשוט מאוד, להפוך אוטו למשהו שיוציא ממך חיוכים לא קשורים זה לא פשוט בכלל.

 

 

פורסם

מסכים עם Avia :mm_yeah:

 

היאריס זכתה בהמון תארים באירופה בין הייתר בתואר הספורטיבית הזולה לאחזקה בגלל אמינות גבוהה מאוד, הרכב נהדר ומתחבר מהר מאוד לנהג ומאפשר הרבה משחקי תחת בפניות! :mm_yeah: :mm_yeah:

 

אבל

 

קשה מאוד למצוא אחת הם בד"כ נמכרות תוך יומיים שלוש מעל המחירון

 

ודרך אגב, הרכב יהיה מאוד תחרותי בקטגוריה הנמוכה בMDC!

 

בהצלחה

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

לבחור שפתח את השרשור,

 

במידה ותחליט לחפש יאריס, תבדוק טוב טוב, שלא תיפול בטעות על הסוחר שהחזיר לכביש אחת שעברה תאונת שלדה (מסתובבות תמונות שלה בפורום...)

 

 

×
×
  • תוכן חדש...