Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה ,

 

 

היתי מעוניין למידע על תהליך הפחחות ותהליך הצבע של רכב.

 

במידה ואני מעוניין לבצע את התהליך לבד , אשמח אם תציינו גם כלי עבודה ומחירם בשוק.

 

 

 

תודה מראש!

שחר.

פורסם

פחחות עוד אפשרית במידה ויש לך ניסיון מסוים, אבל צבע דורש תנור על מנת לקבל עבודה ראויה וחלקה, בכדי שחולות, אבק ורוחות לא יפריעו לעבודה.

 

עדיף לפנות לפחח זול (אם הרכב לא שווה השקעה רבה), מאשר לעשות עבודה שתראה ברמה של ילד בן 3.

פורסם

נסיון בפחחות - אין.

 

נסיון בצבע יש ודווקא הרבה.

 

 

לאבא שלי יש בית מלאכה סגור שעם קצת התאמות יוכל להכיל רכב + מקום לעבודה.

 

הנסיון שלנו בצביעה מסתכם בצביעת שלטי ברזל.

 

הציוד הוא קומפרסור + פיסטולט וכל שאר הציוד המקצועי ההכרחי לצבע.

 

 

 

לכן אני שואל (ואשמח לקבל מדריך מפורט אשר שוכן באינטרנט / שבעל מקצוע יכתוב)

על התהליך והכלים הדרושים לפחחות (ואולי גם לצביעת רכב בשונה בצביעת שלטי ברזל).

 

 

שוב תודה.

שחר.

פורסם

מקצוע הפחחות הוא מסוג המקצועות אשר הניסיון והידע (לפי הסדר הנל)הם אלו אשר קובעים את איכות העבודה ולא כלי העבודה

יגאל

פורסם

הסברים באינטרנט יש לא מעט, בשפה האנגלית כמובן.

הקש how to paint a car ותיהנה.

שים לב שיש כל מיני הוראות סותרות, או דעות מאוד מנוגדות (למשל, באיזה FILLER להשתמש או לא).

במנוע החיפוש של קארZפורום מסתתר גם לא מעט מידע, ואינספור הזהרות והתראות נגד ניסיון לבצע עבודות כאלה בבית. :wink:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
צבע דורש תנור על מנת לקבל עבודה ראויה וחלקה, בכדי שחולות, אבק ורוחות לא יפריעו לעבודה.

 

ולא צבעו מכוניות לפני שהתנור היה נפוץ ?

 

צריך מקום סגור ואטום , התנור תורם לייבוש מהיר, אבל צבעי טוב שזמנו בידו יסתדר גם בלעדיו.

פורסם

האמת, אחד המדריכים הכי מפורטים שנתקלתי בהם לאחרונה הוא זה:

 

http://www.maserati-rc.org/techtips/Techtip035.htm

אני חושב שאפשר ליישם את השיטה גם אם אין לך מזארטי...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

רבים הם הצבעים שמשתמשים בתנור כדי לבודד את הרכב מהאבק שבחוץ, נושא הייבוש המהיר עוזר גם הוא, אך האבק הוא האוייב מס' 1.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...