Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשרי אבל צריך מתקן מפצל לחיבור המסך.ועדיין שניהם לא יעבדו ביחד אם זו כוונתך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כשאתה אומר ששניהם לא יעבדו יחד למה אתה מתכוון?

שני המחשבים יעבדו יחד בו זמנית, רק שעל המסך כל פעם תראה רק את אחד מהמחשבים.

ישנם סוויצ'ים שמכילים בו זמנית מפצל למקלדת עכבר. גם אז בדיוק כמו המסך, שני המחשבים יתפקדו יופי ויקבלו את הסיגנל שלהם מהמסך/מקלדת/עכבר, רק לפי מצב הסוויץ', רק אחד יהיה ניתן לשליטה באותו הזמן, אך שניהם בהחלט יעבדו וימשיכו להריץ תוכניות לתפארת מדינת ישראל גם כשאינם נראים על הצג.

 

vga-video-switch.gif

אופנוען

פורסם

זה גם לא עסק יקר

 

היום מי שיש לו 2 מחשבים ורוצה לקנות KVM,

סביר להניח שיציאה ביום שישי תעלה יותר...

 

http://www.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?came=10&g_id=8785971

 

http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=13176

 

והדבר הכי נוח - זה שמעבר בין מחשב למחשב מתבצע בלחיצה כפולה על מקש הCtrl

 

יש דברים יותר מתקדמים כמובן, כמו KVM ל4 או 8 או יותר מחשבים שאז אתה מקבל על המסך רשימה של הפורטים שלו ובוחר לאיזה אתה רוצה ללכת.

 

יש גם KVM Over Ip - שזה נותן לך את רשימת המסכים של הKVM בחיבור מרחוק - וכך אתה לא מעמיס על המחשב תוכנה שמפעילה Remote Desktop.

 

יש לזה המון וריאציות

פורסם

יש מקומות בצבא שמשתמשים במפצלים כאלו, יש משהו שנראה כמעין ממיר קטן עם כמה לדים וכפתורים.

 

לחיצה על כפתור 1 יציג את מחשב 1 על המסך, לחיצה על כפתור 2 יציג על המסך את מחשב 2 . פשוט ביותר.

 

ההתקנה? אין לי מושג. בשביל זה יש טכנאים .

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

זה כמו לחבר 4 טלויזיות למפצל חשמל!

 

זה מכשירים מאוד פשוטים בדר"כ

 

מי שקונה את המסובכים יודע איך להשתמש בהם.....

 

 

בדר"כ!

פורסם

620SI

 

לפי דעתי זה לא מסתכם רק בחומרה אלא הוספת דרייברים שכנראה מבצעים את הפעולה הזו- העברת נתוני העכבר והמקלדת ממחשב אחד לשני כאשר המחשב השני מוצג.

פורסם

לKVMים פשוטים לא צריך שום דריברים

רק למאוד מאוד מתקדמים צריך - ולא מדובר פה בכאלה

 

המסך מקלדת ועכבר מחוברים למוח של הKVM

 

וממנו יוצאים 2 סטים של כבלים למסך מקלדת ועכבר - שכל סט מתחבר למחשב שונה

 

אין דריברים

פורסם

מי ששאל בקשר לבעיית מקלדת ועכבר.

הKVM מתחלקים לשתיים:

דיגיטלי - עובד גם עם עכברים ומקלדות USB היות ויש לו מקור מתח חיצוני.

אנלוגי- עובד רק על עכברי מקלדות PS2 ללא מקום מתח. במקרה הזה אם מחברים בעזרת מתאם עכבר או מקלדת USB לKVM בכל העברה בין מחשב למחשב העכבר ומקלדת יפסיקו להגיב.

 

*KVM זאת חברה המספקת פתרונות מיחושב שבינהם מפצלים לתחנות עבודה מרובות שמחוברות למסך מקלדת ועכבר אחד.

המפצל הדיגיטלי של החברה ניתן לתיכנות (שם מחשב, כפתור העברה, סיסמה וכו').

פורסם

*KVM זאת חברה המספקת פתרונות מיחושב שבינהם מפצלים לתחנות עבודה מרובות שמחוברות למסך מקלדת ועכבר אחד.

המפצל הדיגיטלי של החברה ניתן לתיכנות (שם מחשב, כפתור העברה, סיסמה וכו').

KVM זה ראשי תיבות של: Keyboard, VGA, Mouse

ואפשר לחבר מקלדות ועכברי USB גם לKVMים ללא מקור מתח חיצוני

אצלי זה ככה - הKVM הוא ללא מקור מתח חיצוני והיא יודע לקבל USB וPS2 ללא קשר באיזה מהם אתה משתמש


×
×
  • תוכן חדש...