Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

MAX - זו כנראה ההצעה הכי גרועה ששמעתי הרבה זמן - התוכנות האלו מוסיפות די הרבה עומס וממש לא מביאות לרמה של עבודה רגילה ושותפת מול המחשב הנשלט.

אני אפילו לא מדבר חס וחלילה על דברים כמו לראות תמונות / סרטים / משחקים שלא ממש באים בחשבון

 

וזה ממשהו שעובד עם RADMIN כל יום.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תוכנות RDC, איפה שאתה לא מתשמש בהם, אתה מעמיס מאוד על המחשב וכמובן לא יכול לצפות בוידאו וכד'

 

 

שיש לך KVM - אתה כאילו מחובר ישיר לחיבורים במחשב בו אתה צופה - כך שאתה יכול גם לראות אותו עולה לאחר RESET מה שאתה לא יכול לעשות בתוכנות RDC

 

למתקשים: RDC = Remote Desktop Connection

פורסם

אני משתמש ב VNC כבר כמה שנים טובות, בלי שום בעיות, כמובן שזה לעבודה ולא לצפיית סרטונים וכו'.

אתה לא חייב ישר לקפוץ ולהגיד שזו הצעה גרועה!

זה לא מעמיס בכלל (בזמן שימוש 5 מגה ראם ולא יותר מ30% CPU, נדיר שהוא מגיע לפיקים כאלו), אלא אם כן אתה לא יודע לקנפג את זה נכון.

זה מהיר מאוד (כמובן שלא כמו KVM שהוא חיבור ישיר) ומצוין לשימוש בשרתים, אפשר לחסוך מחיר של כרטיס מסך וכו'.

תאמין לי יש לי נסיון רב מאוד בשרתי RDC ולא היו לי בעיות מיוחדות עד כה, כל השרתים שאני מפעיל אני שולט בהם דרך RDC.

כמובן שלשימוש ביתי, משחקים וכל השאר ה KVM הוא הפתרון.

פורסם
בוודאי

 

אתה רק צריך להוריד מהאתר של מיקרוסופט את התוספת

 

:)

אתה בטוח?

 

להתחבר ממחשבים עם WIN2K למחשבים עם 2003 או XP זה אפשרי עם RDC (הורדה של התוכנה).

אבל להתחבר עם RDC מ WIN XP ל WIN2K עד כמה שידוע לי אי אפשר.

אלון אני אשמח אם תהביר לי את העניין הזה. אני חייב משהו שיחליף את הVNC בחיבור מ XP ל WIN2K.

פורסם
בוודאי

 

אתה רק צריך להוריד מהאתר של מיקרוסופט את התוספת

 

:)

על WIN2K "רגיל" לא סרבר? אתה בטוח?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
אתה בטוח?

 

להתחבר ממחשבים עם WIN2K למחשבים עם 2003 או XP זה אפשרי עם RDC (הורדה של התוכנה).

אבל להתחבר עם RDC מ WIN XP ל WIN2K עד כמה שידוע לי אי אפשר.

אלון אני אשמח אם תהביר לי את העניין הזה. אני חייב משהו שיחליף את הVNC בחיבור מ XP ל WIN2K.

להתחבר עם RDC מWINXP ל 2K אפשרי, פשוט תנסה ותראה.

כל הגרסאות עובדות מצוין, הבעיה היחידה היא להתחבר עם RDC לויסטה, שבא עם טכנולוגיית אימות שונה וחדשה.

 

*עריכה: כמובן שאתה חייב להפעיל את שירות הRDC על השרת, יש גם רשיונות שלא מאפשרים שימוש בRDC.

פורסם

MAX

 

בWIN2K אין פרוטוקול RDP.

 

השימוש בנתיים שמצאנו זה VNC לא מעמיס ועובד טוב כאשר אתה רוצה להתחבר למחשב מרוחק במעבדה שנמצאת בכלל במידנה אחרת. אבל הVNC איטי כמו חיבור עם PCANYWEHER דרך מודם.

פורסם
על WIN2K "רגיל" לא סרבר? אתה בטוח?

 

גילי

חברים יקרים,

 

קבלו את התנצלותי העמוקה

הטעות היא שלי

 

אכן ישנה אפשרות לחיבור מרחוק באמצעות RDC לWIN2K

אך רק בגירסת הSERVER

 

בגירסת הPRO אין את הפרוטוקול בSP האחרון, אך ניתן להתקין CLIENT בלבד עליו ולא SERVER

 

אני אוטומטית אמרתי שכן - כי 2 המחשבים שאני מתחבר אליהם ככה הם עם גירסת SERVER

 

וזה לפי הספרים שנשארו לי מהMCSE

 

RDC Server קיים רק בWIN2K Server וכמובן בXP ומעלה

 

לאחר שביררתי עם כמה מכרים מהתחום - הסתבר לי שיש עדכון נוסף ל WIN2K Pro שמאפשר חיבור מרחוק של CLIENT אחד בלבד - שגם הוא אינו עובד משהו :)


×
×
  • תוכן חדש...