Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפעמים אני רואה במראה אופנוע שמתקרב במהירות מאחורה ומתכוון לעבור ביני לבין המכונית שלידי.

 

מה אתם היתם עושים במצב כזה?

 

1. ממשיכים רגיל

2. מנסים להאט אותו

3. סוטים הצידה מעט לאפשר לו מעבר יותר בטוח בינכם לבין המכונית בנתיב שליד

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

3. סוטים הצידה מעט לאפשר לו מעבר יותר בטוח בינכם לבין המכונית בנתיב שליד

 

אני פשוט לא משחק משחקים ולא אתחיל לנסות להאט אותו וגם להמשיך רגיל אני לא אמשיך כי הוא תמיד מתחיל לזגזג כמו משוגע שחייב לעקוף ובסוף הולך על משהו מסוכן ומפגר.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אין טעם לנסות להאט אותו...לא ילך.

אם הוא היה רוצה ליסוע לאט, לא היה לו אופנוע.

 

צריך לאפשר לו לעבור פשוט.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

עמית, טעות חמורה בידיך. כשאתה רואה אופנוע מתקרב אליך בטיל, אסור לך לזוז הצידה על מנת "לעזור" לאופנוען. כי כשאתה רואה אותו לשבריר השניה הזה, לך זה אולי נראה כמו טירוף ושאין לו מושג איך לעבור אותך, אבל הוא כבר תכנן בראשו מסלול מחושב מאוד, ובכך שאתה זז פתאום בהפתעה אתה מבלבל אותו מאוד ומבהיל אותו.

להבא, סמוך על התכנון של האופנוען ואל תזוז. תישאר באותה מהירות ובאותו נתיב. כאילו שמכונית עוקפת אותך. זוכר? כשמישהו עוקף אותך אתה לא מאיץ, עובר נתיב או מאט, אז גם לא עם אופנועים.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

סוטה הצידה, התפקיד שלי זה לא לחנך אותו אז למה לי להקשות עליו?

הוא קנה אופנוע כדי לא להיתקע בפקקים וכאלה ולעבור בין מכוניות.

 

למרות שישש רוכבי אופנועים כאלה חצופים שזה לא יאמן:

פעם עוד בהתחלה כשהתחלתי לנהוג עם מלווה עמדתי בפקק וראיתי אחד עם אופנוע מנהלים כזה מנסה לעבור ביני לבין אוטו אחר, וחשבתי שהוא לא מצליח (הוא עצר וניסה להיכנס בכוח) אז כולי תמים רציתי להיות נחמד התקדמתי טיפה וזזתי לצד, פתאום הוא נותן לי מכה כזאת על האוטו ומתחיל לצעוק עלי שאני מפגר ואני רואה שהוא מנסה לעבור אז למה אני מתקדם?

 

ומאז אני מתחיל להיות פחוד נחמד האמת, קרה לי כבר כמה פעמים (אפילו שלא אני הייתי הנהג) שרוכב אופנוע שלא יכל לחכות בפקק או רמזור שניה והיה חייב להידחף אפילו שקשה קיפל ושבר מראות או סתם נתן שריטות.

וזה כבר עצבן מאוד.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

ממשיך כרגיל. ממש לא מפריע לי שהוא עוקף אותי. אני לא זז הצידה מהסיבה שאני לא רוצה להפריע לו. מתוך 1000 פעמים שאני אזוז מספיק שפעם אחת הוא יתבלבל בגלל שזזתי ויעוף מהאופנוע. כשאופנוען נוסע מאחורה הוא מתכנן קו נסיעה, אם אתה משנה כיוון אתה עלול להפריע.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
עמית, טעות חמורה בידיך. כשאתה רואה אופנוע מתקרב אליך בטיל, אסור לך לזוז הצידה על מנת "לעזור" לאופנוען. כי כשאתה רואה אותו לשבריר השניה הזה, לך זה אולי נראה כמו טירוף ושאין לו מושג איך לעבור אותך, אבל הוא כבר תכנן בראשו מסלול מחושב מאוד, ובכך שאתה זז פתאום בהפתעה אתה מבלבל אותו מאוד ומבהיל אותו.

להבא, סמוך על התכנון של האופנוען ואל תזוז. תישאר באותה מהירות ובאותו נתיב. כאילו שמכונית עוקפת אותך. זוכר? כשמישהו עוקף אותך אתה לא מאיץ, עובר נתיב או מאט, אז גם לא עם אופנועים.

אני זז אם אני רואה שהוא לא יכול לעבור, למשל בחוצה שומרון ממש בקרבת צומת אריאל יש מעבר כזה, דו סיטרי, נתיב אחד לכל צד, קו הפרדה רצוף, שוליים? אין כזה דבר ולעיתים רואים אופנועים נתקעים מאחורי איזה רכב בגלל שלל סיבות אבל לרוב בגלל מעבר צר מדי.

בעיר אני באמת לא זז כי יש לו הרבה אפשרויות עקיפה לרוב.

הכוונה הייתה שאם יש צורך, שאם אני רואה שאני מפריעה אז אני זז טיפה.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

מכיוון שהייתי 12 שנה בצד הדו גלגלי - התשובה היא שיש להמשיך לנהוג כרגיל, לא לסטות לשום כיוון ולא לבלום בפתאומיות. האופנוען תכנן לו נתיב בהתאם למסלול נסיעתך ומהירתך - כל שינוי עלול לפריע לו.

:turn-l:
פורסם
עמית, טעות חמורה בידיך. כשאתה רואה אופנוע מתקרב אליך בטיל, אסור לך לזוז הצידה על מנת "לעזור" לאופנוען. כי כשאתה רואה אותו לשבריר השניה הזה, לך זה אולי נראה כמו טירוף ושאין לו מושג איך לעבור אותך, אבל הוא כבר תכנן בראשו מסלול מחושב מאוד, ובכך שאתה זז פתאום בהפתעה אתה מבלבל אותו מאוד ומבהיל אותו.

להבא, סמוך על התכנון של האופנוען ואל תזוז. תישאר באותה מהירות ובאותו נתיב. כאילו שמכונית עוקפת אותך. זוכר? כשמישהו עוקף אותך אתה לא מאיץ, עובר נתיב או מאט, אז גם לא עם אופנועים.

 

:mm_yeah:

 

לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני פותח דלת, אבל זה חייב להיות מתוזמן מאוד. לא למתחילים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אני פותח דלת, אבל זה חייב להיות מתוזמן מאוד. לא למתחילים.

 

:-P:roflmao: :roflmao: :roflmao::rofl: :rofl:

 

ענק!

פשוט ענק!

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

ואני לא מבין מה הבעיה של אנשים עם רוכבי אופנועים/קטנועים שעוקפים אותם.

תגידו תודה שהם לא תופסים מקום בפקק.

GOT סחוג?

פורסם

דווקא רוב התגובות כאן מראות על גישה סובלנית, מתחשבת וזהירה. וזה בהחלט מעודד, ותעודת כבוד לשוכני הפורום.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

כשאני רואה אופנוע במראה אני לא זז לצדדים, לא מגביר או מאט...

הסיבה היא שלפעמים אופנועים באים בזוגות או שלשות או יותר...

הראשון עובר אותי מצד ימין, והשני מצד שמאל וכו'... תזוזה לא זהירה תהווה גזר דין מוות לאופנוען! כמו שנאמר, האופנוען רואה יותר טוב ממך את כל הדרך, והוא תיכנן לו מסלול... תן לו לעשות את העבודה...

אם זה פקק, ואני רואה אופנוען מנסה להישתחל אני זז (אם אפשר) לצדדים או קדימה... אם אפשר אני מביט בו ומסמן לו לעבור מאיפה שיש מקום...

העיקרון שמנחה אותי הוא "אם הוא מקדימה הוא לא ישרוט לי את האוטו"... ;)

(בגדול, אני מבין את הבעסה שיש לאופנוענים, חליפה, קסדה, חום, זיעה... אבל רוב תושבי ישראל לא שמים קצוץ על הרגשות של אחרים, אז אני אומר להם את זה... "מה, עדיך לך שהוא ימעד ויפל לך על האוטו???")

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
דווקא רוב התגובות כאן מראות על גישה סובלנית, מתחשבת וזהירה. וזה בהחלט מעודד, ותעודת כבוד לשוכני הפורום.

טל

נכון.

 

אבל - זה לא אמור להיות ברור מאליו שאסור להעניש רוכבי אופנועים וקטנועים על עקיפה בפקק?

מה השאלה פה בעצם?

GOT סחוג?


×
×
  • תוכן חדש...