Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או קיי אז ככה אחרי שנעלו לי את ההודעה הראשונה בגלל שלא שמתי סימני פיסוק

 

אז ככה הודעה מחודשת

 

שלום לכולם

 

ברשותי פיאט טיפו 1.6,

 

עכשיו אני מחליף לה את המנוע ל 1.4,

 

 

 

רציתי לדעת עם הגיר של ה1.6, יתאים ל1.4 ?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אתה עושה שטויות, חפש מנוע 1.6 - אתמול משהו כתב שיש לו כזאת למכירה לפירוק.עלות ההתאמה תהיה יקרה יותר מהחסכון בכסף.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עלות התאמה?

המנועים נכנסים אחד לאחד

 

רק השאלה של הגיר מעניינת אותי חלק אומרים לי אותו דבר, חלק אומרים לי לא

 

השאלה שלי מאיפה הבנאדם עם הטיפו 1.6 שפירסם לפירוק

 

כמו שנראה לי הוא יהיה מאיזור המרכז וזה בעייתי להגיע לשם להביא את המנוע

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

מה שכנראה קשה לך להבין, שיהיה לך הרבה יותר זול ופשוט לגרור את הרכב לאחד המקומות המתמחים בהחלפת מנועים במרכז.

 

הם ימצאו לך מנוע כמו שלך (אולי אפילו מיבוא) ירכיבו, ויתנו אחריות. לחפש לבד מנוע בפרוקיות - נשמע לי מתכון לצרות צרורות (במיוחד אם המנוע שהורכב מתברר כלא ממש תקין...)

 

דוגמאות למקומות כאלה שיש לי נסיון אתם:

 

חלפי ד.ל. אזולאי, גולומב 28 תל-אביב טל. 03-6390095

חץ מנועים, האורגים 8 חולון 03-5502507

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה שאתם לא מבינים שגרירה מכרמיאל עד לצפון זה 900 שקל !

והמנוע שאני עכשיו קונה הוא מורכב על האוטו אז אפשר להניע ולסוע

השאלה שלי היחידה זה בקשר לגיר, אם הם מתאימים או לא?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

שאלה לי אליכם, אמרו לי שהמנועים נכנסים אחד לאחד.

מבחינת הגיר צריך להחליף מיסב לקלאצ' וזהו.

כמה אמור לעלות מיסב כזה? יש לכם מושג?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

×
×
  • תוכן חדש...