Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה של שנות ה-80'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ראיתי פעם או פעמיים קורולות משנות ה-80 , אותו דגם, שהתחיל להימכר כאן ב92, עם כניסת טויותה לארץ, הדגם הזה היה אז לקראת סוף חייו , הוא הוצג באמצע שנות השמונים (86 או 87 נדמה לי) והוחלף ב 93 בדגם חדש.

המכוניות האלו הן יבוא אישי או דיפלומטיות לשעבר. קורולות יותר ישנות לא ראיתי .

 

 

פורסם

רכב מאוד ידוע בחו"ל ומאוד מפורסם 1600 סמ"ק, הנעה אחורית מספיק לראות סרטונים שלו בדריפטים כדי לדעת עד כמה שהוא מדהים!

 

http://video.google.com/videosearch?q=ae86+drift

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

יבוא טויוטה באופן סדיר התחיל ביחד עם מאזדה, מיצובישי ושאר היפניות כשנפתח החרם על ישראל (עד אז סובארו נהנתה מאוד)

אם אני זוכר נכון הייבוא של היפניות התחיל ב-92 לטפטף וב-94 כבר היה מבול

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

וחשוב לציין כוכב הסדרה Initial D המדהימה שעוסקת בדריפטים. מומלץ ++

דרך אגב, למישהו יש המצלמה למשחק דריפטים טוב כאילו, ממש טוב?

פורסם
יבוא טויוטה באופן סדיר התחיל ביחד עם מאזדה, מיצובישי ושאר היפניות כשנפתח החרם על ישראל (עד אז סובארו נהנתה מאוד)

אם אני זוכר נכון הייבוא של היפניות התחיל ב-92 לטפטף וב-94 כבר היה מבול

היבוא של דהיטסו התחיל ב82

של מיצובישי ב88

של טויוטה ב90

מאזדה 92

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

האוטו הזה קיים בארץ.... אבל לא בתור טויוטה.... דייהטסו שרמנט

ואני די בטוח שגם מסובארו טנדר 2*4 אפשר לעשות מכונית דריפט\טוג מצויינת במיוחד אם הם באמת מגיעות עם LSD

 

 

נ.ב

בקשר למשחקים יש די הרבה משחקי דריפט אבל כולם ביפנית... הכי טוב שאפשר להשיג מחוץ ליפן הוא ככל הנראה גרן טוריסמו

פורסם

הקורולה הפכה למכונית מודרנית רק בשנת 84',שלראשונה בתולדותיה קיבלה הנעה קדמית והגה בשיטת מסרק ומוט משונן.

למרות שהדגם הוחלף,הקורולה קופה צויידה בלעדית בהנעה אחורית(פשוטה למדי עם סרן חי הניתמך ע"י קפיצי סליל ומוט פנהארד)ובמנוע בעל 16 שסתומים,גל זיזים עילי כפול והזרקת דלק.

המנוע פיתח 124 כ"ס,ובסיוע גיר קצר הזניק את המכונית הקלה מ 0-100 תוך 8.4 שניות.

הקורולה GT יוצרה עד 87',ואז הוחלפה כל הסידרה בדגם שמוכר לנו,שהגיע לארץ ב 92'.

הדייהטסו שרמאנט אכן היתה גירסה מיושנת של הקורולה שיוצרה באמצע שנות ה 70' והיתה בעלת הנעה אחורית.

הדגם שהגיע לארץ הוצג זמן קצר לפני הגעתה ויוצר עד 87'.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
Moti - Miata R כתב:
88, ויש לי את ההרגשה שמר פישמן וזהו עמוד דום עמוד נוח! מתכוון לקורולות טרום 88 מדגם ה-GTS (רק שהוא לא מפרט).

 

מוטי

מוטי , לפני כמה שנים רכשתי טויוטה MR-2 שנת 86 - אני חושב , כרגע אני מתחיל תהליך שיפוץ (אל תשאלו אותי הרבה שאלות , הרכב מאוחסן אצל חבר הרבה שנים - ואני לא זוכר הרבה)

 

כששאלתי על קורולה של שנות ה-80' התכוונתי לקורולה על שלל דגמיה.( נכון, לא הייתי ברור)

 

חן , הקורולה קופה היא בעצם MR2 ?

למען האמת אני דיי מבולבל משלל הדגמים.

gsi16v כתב:
זה הכינוי שלה.

 

הדגם שלה יותר נכון הוא AE86

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_AE86_Sprinter_Trueno

 

אין בארץ

עכשיו אני כבר מבין הרבה יותר.

אבל אשמח לעוד פרטים, כגון איזה דגמים קיימים בארץ.

תודה.

פורסם

ה MR2 היא מכונית ספורט קטנה בעלת מנוע מרכזי שיוצרה בגירסתה הראשונה,המקורית,משנת 84' עד 89'.

ה MR2 השתמשה במנועה של הקורולה GT,אך בכך היסתיים הדימיון בינהן.

ה MR2 המקורית נחשבה לטובה מכולן מבחינת התנהגות כביש,ויש לה עתיד מבטיח בתור מכונית אספנות קלאסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
וחשוב לציין כוכב הסדרה Initial D המדהימה שעוסקת בדריפטים. מומלץ ++

דרך אגב, למישהו יש המצלמה למשחק דריפטים טוב כאילו, ממש טוב?

לא שיחקת ב- NFS: UNDERGROUND 1/2? יש שם המון שלבים שכוללים דריפטים! ממליץ לנסות אותם על PONTIAC GTO 2005

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...