Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שאת הרוב שמעתי משני אנשים שגרמו לי מאוד להעריך אותם (תודה לניר על האדיבות ולעופר על המקצועיות, ההשקעה, הסבלנות והגאוניות בהתקנה :)

 

אז ככה.. ה SETUP הנוכחי מורכב ממגבר Phase Evolution opus 150.4 שמגביר סט אחד HYBRID OVATION ו2 מידים של FOCAL V2.

 

מונובלוק JBL 301.1 שמגביר סאב JL Audio 12w3v2-D4 בתיבה אטומה..

HU Clarion Dxz855mp.

עכשיו, היום הותקן הסט של המורל.. וטוויטר נשרף לאחר מס' דקות של הקשבה, הוא היה מעוות במשך 10 דקות ואז השתתק.. :( (קניתי אותו מתצוגה מגריז מערכות בראשל"צ לפני מס' חודשים ורק עכשיו התקנתי.. נסעתי אליו והוא אמר שהוא יראה מה אפשר לעשות)..

 

לפי דעתכם, האם אני צריך לדרוש טוויטר חדש? מה שכן כשקניתי הוא רק הראה לי שהוא לא שרוף ע"י סוללה, לא שמעתי אותו כי הוא היה מפורק..

כמה צריך לעלות MT22 חדש במוראל?

מה ניתן לעשות כדי לנסות למנוע שריפות עתידיות? (אולי פיוז בין הקרוס לטוויטר? אם כן, באיזו עוצמה?)

 

איזה שדרוג הייתם ממליצים למונובלוק? הסאב נשמע לא רע, אבל אני בטוח שהוא יכול להשמע יותר טוב.. בתקציב סביר (אין בעיה עם יד שנייה) משהו כמו 2000-3000 ש"ח..

 

תודה לכולם מראש..

ושוב תודה לעופר ולניר.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם
עכשיו, היום הותקן הסט של המורל.. וטוויטר נשרף לאחר מס' דקות של הקשבה, הוא היה מעוות במשך 10 דקות ואז השתתק.. :( (קניתי אותו מתצוגה מגריז מערכות בראשל"צ לפני מס' חודשים ורק עכשיו התקנתי.. נסעתי אליו והוא אמר שהוא יראה מה אפשר לעשות)..

 

לפי דעתכם, האם אני צריך לדרוש טוויטר חדש? מה שכן כשקניתי הוא רק הראה לי שהוא לא שרוף ע"י סוללה, לא שמעתי אותו כי הוא היה מפורק..

.

היית צריך להפעיל אותו בחנות, בייחוד שזה משומש.

תבדוק אם אין בעייה במערכת,

אם הוא עבד 10 דקות מעוות, היית צריך לכבות ולבדוק מה הבעייה ,

לא צריך להפעיל 10 דקות כשזה מעוות.

לי אישית נראה שקיבלת טויטר דפוק, אבל אחרי 10 חודשים , לך תתווכח ...

 

 

.

ZZR

פורסם

אני הייתי ממליץ בהתאם לתקציב שלך על האוריון 600D (כ3000 ש"ח).

 

הוא יתן לך 400 וואט RMS ב2 אוהם (הסאב צריך 300 ואין שום בעיה).

זה יהיה לך גם יתרון כי אם תרצה לשדרג סאב יהיה לך מגבר שיודע לעבוד גם ב1 אוהם ולספק 600 וואט RMS.

 

או להוסיף טיפה ולקחת את הJL 500/1, הוא עולה באיזור ה3800 ש"ח, מקסימום....תשלומים:).

under construction..

פורסם

אוקיי.. מה לגבי הגנה על הטוויטר לעתיד? האם מקובל לשים איזה שהוא פיוז בין הקרוס לטוויטר?

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

לא צריך שום הגנה.

ההייבריד אוביישן יכול לעבוד יופי עם האופוס.

עם זוג ידיים טובות וזוג אוזניים טובות אפשר לשלב בינהם בצורה מופלאה תוך כדי ניצול האוביישן במלואו ,כמובן בחיבור פסיבי.

אם היה מדובר על חיבור אקטיבי= המגבר חזק מידי.

 

אתה כבר שמעת את האופוס שהוא הפעיל סט של פייז האודיופיל 6, ומחינת יכולת ספיגה ההייבריד אוביישן לא נופל ממנו.

 

כנראה שהיה מדובר על טוויטר תקול ולא בעיה בשילוב המגבר והסט-אין חיה כזאת בעיה בשילוב...יש אלמנט לא תקין{מגבר,דרייבר},התקנה לקוייה או הגורם האנושי שבשני המקרים האחרונים אנחנו יודעים שלא מדובר על כך{הגורם האנושי} :).

 

תשיג זוג טוויטרים חדש MT22, המחיר לא ממש יקר, באיזור ה450-500 ש"ח לזוג חדשים.

אל תחליף אחד, תחליף כבר את שניהם.

 

בכל אופן, על כל שאלה אתה מוזמן להתייעץ איתי , בשמחה.

 

 

ניר

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...