Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב לא בשבילי אלא בשביל אדם מבוגר (לא חובב הגה ) שראה את הרכב ונדלק בעיקר על צורתו החיצונית

 

אז עד כמה זה גרוע ?

 

מבחינת אחזקה שוטפת? ביטוחים? סחירות? אמינות? זמינות חלפים וכו ...

 

תודה מראש לכל המשיבים

פורסם

בעבודה הקודמת שלי לבוס שלי הייתה כזאת מודל 2003 חדשה מהחברה למשך 3 שנים.

חוץ מטיפולים בשוטף לא היה לרכב שום בעיות,לגבי ביטוח הוא לא אמור להיות בשמיים,לגבי חלקים אני מאמין שאם ילך משהו אז הוא לא יהיה זול.

כמו כן,אני גם שמעתי על רכבים כאלו שעשו את המוות לבעלים שלהם.

מה שכן:

אני מאד אהבתי את הרכב הזה,הוא היה חזק מאד,נוח ומפנק.ואיך אפשר לשכוח את הסאונד המדהים שהיה לו.

מאור

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

רכב נהדר, אבל אחזקה מאוד יקרה. יש כזאת לאבא של מכר שלי. הלך לו הגיר אחרי שלוש ומשהו שנים. אתה יושב? 25000 ש"ח.

 

לא שזה אומר משהו על האמינות, אבל אם כבר משהו מתקלקל, זה באמת יקר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רכב נהדר, אבל אחזקה מאוד יקרה. יש כזאת לאבא של מכר שלי. הלך לו הגיר אחרי שלוש ומשהו שנים. אתה יושב? 25000 ש"ח.

 

לא שזה אומר משהו על האמינות, אבל אם כבר משהו מתקלקל, זה באמת יקר.

 

רוני

מבחינתי ישבתי אבל עדיין המחיר הזה לא סביר , 25 אלף שקל בשביל גיר חדש זה מוגזם מידיי ונראה לי שיש טעות או קצת פילפל מהבחור שביצע את זה.

שמעתי ואפילו התנסיתי בגיר שעלותו 13 אלף שקל בבמוו אבל עוד לא שמעתי על 25 אלף

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
מבחינתי ישבתי אבל עדיין המחיר הזה לא סביר , 25 אלף שקל בשביל גיר חדש זה מוגזם מידיי ונראה לי שיש טעות או קצת פילפל מהבחור שביצע את זה.

הדמיון והיצירתיות בתעריפי סמל"ת ידועים , מה לגבי טיפולים שוטפים ? סחירות?

פורסם

סחירות על סף הלא קיימת - אלפיסטים מעדיפים קטנות יותר כמו 156 או 147, חובבי מכוניות מנהלים מהירות בישראל יקחו בימר, סאאב, וולבו טורבו וכו'.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
מבחינתי ישבתי אבל עדיין המחיר הזה לא סביר , 25 אלף שקל בשביל גיר חדש זה מוגזם מידיי ונראה לי שיש טעות או קצת פילפל מהבחור שביצע את זה.

שמעתי ואפילו התנסיתי בגיר שעלותו 13 אלף שקל בבמוו אבל עוד לא שמעתי על 25 אלף

מה אתם מתרגשים, כמה אתם חושבים שעולה גיר לוולבו (s-70)?

אותו המחיר.

יש עוד הרבה רכבים אוטומטיים שעלות הגיר שלהם היא כזו, בעיקר ארופאים, אבל לא רק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

החלפת גיר בבמוו 740 עולה בערך 13 אלף שקל - הדגם היוצא ולא החדש שלגביא אין לי מושג כמה עלות של גיר חדש.

אבל אם אתם יודעים אז כנראה שהגיר החדש הרבה יותר יקר :shock:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני מדבר על בימר עד שנת דגם 2001 ולא החדשה ,

ואני לא מדבר משמועות אנחנו כן החלפנו במחיר כזה :p

 

נ.ב. לא הגבתי כדי להתנצח עם מישהו , אם גיר חדש ברכב כזה עולה 25000 אני לפחות הופתעתי, אבל זה מה שמצפה למי שקונה רכב יוקרה וזה כן ידוע :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...