Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול לחבר את זה לרמקולים הקדמיים, וזה ידלק.

אמנם חלש יותר מזרם ראשי ללד, אך ככל שתגביר את הווליום-ידלק חזק יותר.

חק בחשבון שזה "מוריד" קצת מהעוצמה, הרי הלד משמש פה מעיין "נגד "...

מוריד מהעוצמה שהרמקול מקבל זה כן, אך לא ידוע לי אם תרגיש את זה.

אם אתה מבין טוב,אתה יכול לחבר את הלד ב"חיבור מקבילי" ובכך לא תאבד עוצמת זרם.

I30 CW

פורסם

במקרה יש לי שני רמקולי 6על 9 לאוטו של קלריון שבאים מיוחד עם אורות כחולים , לרמקול המיוחד יש 4 חוטים והוא בנוי בצורה מיוחדת וקצת יותר גדולה מרמקול רגיל .

הפאנל האחורי נדלק ומואר בצורה מקצועית והוא לא מסנוור נהגים .

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

פורסם
במקרה יש לי שני רמקולי 6על 9 לאוטו של קלריון שבאים מיוחד עם אורות כחולים , לרמקול המיוחד יש 4 חוטים והוא בנוי בצורה מיוחדת וקצת יותר גדולה מרמקול רגיל .

הפאנל האחורי נדלק ומואר בצורה מקצועית והוא לא מסנוור נהגים .

 

אתה יכול לעלות תמונה של זה, גם של החיבורים?

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם

התמונה שהעלו פה בלינק ממש יפה..

ובכלל לא ערסית..

הלוואי וערסים היו יכולים להגיע לרמה כזאת.

 

אם מישהו חושב שהוא מסוגל להגיע לרמה כזאת כמו בתמונה שיצור איתי קשר בה"פ

מה חתימה ??? אני לא חותם לכם על כלום עד שאני רואה עורך דין!

פורסם
אורות בהתקנה יכולים להיות דבר יפה אם זה נעשה בטוב טעם, הבעיה שבארץ בדרך כלל זה לא נעשה בטוב טעם :?

 

סאונד סטורם

 

http://www.soundstorm.co.il

כנס לגלריה

 

וואו זה נראה ממש יפה... רק חבל שזה לא שימושי כל כך. אבל שוב. נראה ממש יפה! :D

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם

יש לי באוטו רמקולים של jbl שיש להם מנורה על הטוויטר שדולקת עם הבאס.

איך שאני מבין את זה היא שומרת שהטוויטר לא ישרף.

פורסם

שאלה שהעלתם לי

אני רוצה לקחת 40 לדים, לרכז אותם

ועל ידי לחיצת כפתור שידלקו ויכבו במהירות.

מה אני צריך בשביל זה?

 

וכמה עולה כל לד?

×
×
  • תוכן חדש...