Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי לפני כמה ימים בחברה שמתמחה בציוד סאונד באילת, והוא אמר לי שאפשרי לחבר מנורות זעירות (באדום או כחול) לתוך הרמקול (ברשת הברזל שסביבו) ולחבר לתוך המערכת, ככה שהאורות הללו ידלקו ויפעלו על פי המוזיקה...

 

משהו שנמשע מאוד ערסי... אבל מצד שני מעניין מאוד.

זה באמת אפשרי? הוא אמר לי את זה בחצי צחוק וחצי אמת, ככה שלא הבנתי האם הוא ציני או לא...

 

הדבר הזה מעניין אותי, רק ברמת העניין, כי אין לי כוונה לעשות דיסקו מהרכב שלי... (בכל זאת.... :D ).

 

מה אתם אומרים?

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם
כן זה אפשרי.

 

תודה רבה לך....

 

שאלת המשך, האם הדבר הזה בולט גם מחוץ לרכב?

 

החשש הוא האם זה יכול לסנוור רכבים מאחור?

במידה ומתקינים דבר כזה על הרמקולים מאחור.... יש חשש לסנוור....

 

האם זה בטיחותי כלפי אחרים....?

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם
יש סאבים עם קומבינה כזו בילט אין. היה כזה פעם לJVC וסוני.

 

 

אבל את הסאב לא רואים, מה העיניין לשים אורות בחלק שהוא לא נגלה לעין. זה כמו לשים אורות בתא המטען ושיעשה דברים מדהימים, אבל לא רואים את זה... אז מה זה שווה?

 

זה קצת מוזר.... ברמקולים שנראים בחוץ, עוד אני מבין... אבל לסאב?

 

או שהתקוונת שהאורות שבחוץ מתחברים לסאב....

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם

הוא התכוון לאורות שיש על הסאב עצמו

זה בעצם מסגרת עגולה מסביב לסאב

הקטע הוא שפותחים את הבאגז' באיזה מפגש אז רואים את המנורות וכולם מתלהבים

בעצם זה סתם מגעיל ומיותר.

פורסם
הוא התכוון לאורות שיש על הסאב עצמו

זה בעצם מסגרת עגולה מסביב לסאב

הקטע הוא שפותחים את הבאגז' באיזה מפגש אז רואים את המנורות וכולם מתלהבים

בעצם זה סתם מגעיל ומיותר.

 

לא ממש מגעיל, יכול להיות יפה, רק שזה באמת מיותר, כי זה לא נגלה לעין.... טוב. כל אחד והטעם האישי שלו.

 

:D

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם

אני בכלל דיברתי על סאבים שיש להם אור במרכז של הממברנה ממאחור, וזה מהבהב עם המוסיקה. סתם פוזה מיותרת אגב.

משכן האורות עושים את הבאסים ליותר חזקים! סתם סתם...

פורסם

לדעתי כל האורות שנוצצים מחוץ לרכב אפילו לערסים שיש להם רכב דיסקו ו50 לדים,זה לא מסנוור בכלל אותי לפחות,אז 2 מנרות מהרמקולים לא יזיקו לאף אחד..

פורסם

זה לא מוריד מהספק הסאב?

אני חשבתי להתקין אולטרה ולחבר אותו דרך רילאי לסאב ואז הוא יהבהב לפי הבאסים.

×
×
  • תוכן חדש...