Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאבי יש ג'מפי טורבו דיזל והגיע הזמן לעשות שטיפת מנוע.

נאמר לו שלא מומלץ לעשות שטיפת מנוע לרכבים עם מחשב כי עלול לדפוק אותו (את המחשב).

מה דעתכם בנושא?

פורסם

מה זה "הגיע הזמן לשטיפת מנוע"

 

שטיפת מנוע עושים בלית ברירה כאשר יש לזהות נזילות, ואין שום דרך אחרת לעשות זאת.

 

מנוע מלוכלך (חיצונית) יסע מצויין, ואולי אף יותר טוב - אם לא ינקו אותו.

 

המלצתי - לוותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היי,

 

אישית אני לא ממליץ לך לבצע שטיפת מנוע ברכב עם מערכות מתקדמות (אלקטרוניקה).

אתה יכול לטבול סמרטוט או מברשת צבע ברוחב 1 אינץ' במים חמים עם סבון כלי ולהתחיל לנקות.

לאחר מכן עם סמרטוט רטוב נקה את שאריות הסבון וכמובן לייבש.

מקומות מלוכלכים מאוד אני מנקה עם סמרטוט טבול בבנזין לבן (כמובן במקום מאוורר היטב ולא לעשן) לאחר מכן לעבור עם סמרטוט טבול במים.

המתן לייבוש.

האוטו יבריק.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם מדובר בשמן כבד.

יש כל מיני תרסיסים שאפשר לקנות שמסירים כתמים קשים מאוד.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

  • ספונסר פורום
פורסם

משום מה נראה לי שיהיה פה עוד מעט שרשור "ג'אמפי לאחר שטיפת מנוע-רכב לא מניע\מזייף"

תכין הרבה כסף...ג'מפי לא אוהבת מים בתא המנוע..בלשון המעטה

×
×
  • תוכן חדש...