Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ממש מזל טוב לי, קניתי אתמול את הרכב החדש שלי :(

Seat Toledo 2001

1600

בנזין

automatic

100 כ"ס

 

אבל עם כל זה קבלתי גם בעיות כמו:

 

ברגע שהמנוע מתניע, סיבובי מנוע עולים ל 1100-1200 סל"ד שזה בסדר גמור.

תוך שניה הם נופלים ל 600-650 סל"ד זה ממש ממש לא בסדר.

ותוך שניה עוד פעם עולים ל 900 סל"ד שזה בסדר גמור, אבל זה צריך להיות בלי שום ירידה קודמת עד 600-650 סל"ד.

 

מנוע לא עובד חלק, אם אני לוחץ על גז, סיבובים עולים ל2500-3500, וברגע שאני עוזב את הגז, הם יורדים עד 600-650 ובאותה צורה עולים ל אותם 900 סל"ד.

מה זה צריך להיות???

 

הההאאאא עוד דבר, כשאני מדליק מזגן המנוע כמעת נכבה, וכשאני עומד עם מנוע דלוק, ובא לי לכבות את המזגן, אז 99% שגם מנוע נכבה יחד עם מזגן.

אבל עם מזגן או בלי מזגן מנוע לא עובד כמו שצריך ולא מחזיק יציב את הסל"ד.

 

מה עושים???

 

אולי זה יעזור לאיתור בעיה!

אולי אזה חיישן לא בסדר??

 

http://img227.imageshack.us/my.php?image=dc0606170047in.jpg

פורסם

לי זה נשמע כמו בעייה שקשורה לבית המצערת. הייתה לי עד לפני יומיים לאון עם מנוע זהה.

 

בתור שלב ראשון צריך להתחבר לשקטע הדיאגנוסטיקה ולבדוק אם יש קוד(ים) תקלה, ומשם להמשיך הלאה.

 

אני ממליץ בחום (במידה ואין לך ידע בתחום) , לא להתעסק עם זה לבד.

 

עדכן אותנו.

 

גיא.

פורסם

אני הייתי מפרפר את בעל הרכב אם הייתי רואה את זה....

לא הייתי קונה אותו בכלל ולמה לא עשית נסיעת מבחן, ???

לא לקחת אותו לבדיקה לפני שקנית אותו ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

לפותח השירשור,

תתחדש..

:-)

 

אני בטוח שהבעיה תסודר על הצד הטוב ביותר. ואח"כ תוכל להתגאות באוטו שלך..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
תתחדש וכעת נותר לגשת למקום עם ידע וציוד אבחון כדי לאתר התקלה ולפתור הבעיה.

מהיכן אתה בארץ?.

בברכה (ונהיגה זהירה) - רפי לין :-)

אני ירושלמי!

אתה יודע במקרה כמה עולה דיאגנוסטיקה במוסך?

 

P.S יכול להיות שזה פלגים או חותים?

פורסם

היום היתי במוסך, לא רצו לחבר את האותו למחשב, אמרו "קנה תוסף K-44" תוסיף בתידלוק הקרובת וסע, אם לא יעזור נעשה לך ניקוי בית מצערת.

מוזר אאא???!!!

OK.

הלכתי, קניתי, קפצתי לתחנת דלק, רציתי לשים בטאנק, נשפח מחוץ לטאנק, חצי בתוכו.

איזה דפוק אני, הלכו 80ש"ח :)

טוב נראה.

פורסם

לפחות אתה שמח.

זה מה שחשוב.

אני לא מאמין שהתוסף יפתור את הבעייה. מקסימום יפחית את הקפיצות בסל"ד בקטנה.

אני חושב שצריך להתחבר לדיאגנוסטיקה של ניהול מנוע, אם יש תקלה מה טוב.

אם לא אז כנראה שצריך לעשות ניקוי יסודי של המצערת.

פורסם

:)

כן, אני חושב שמחר אחבר אותה סוף סוף למחשב.

אללא 300 ש"ח.

טוב, לפחות זה יגיד מה בעיה, כי כבר אין כוח לעמוד ברמזור, ולהסתקל האם מנוע דלוק?!?!

×
×
  • תוכן חדש...