Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. לי היו 2 סיאט טולדו, 1 מהם בדיוק כמו שלך. [היום יש לי אלטיאה.] קודם כל בעיה שאתה מתאר היתה גם אצלי בטולדו עם אותם תנאים כמו שלך רק ללא כיבוי ממשי של המנוע. ולכן מעולם לא נטרדתי מכך.

2. בענין בדיקה, לך רק למוסך מורשה של סיאט ושם יבדקו את הרכב בצורה קפדנית ומן הסתם עוד לפני כן יזהו את הבעיה.

3. אם אתה ירושלמי, הכי טוב אמין וזול בין שלושת המורשים זה מוסך המכונית שרק אצלו אני מטפל, זו סיאט רביעית שלי..., ושם לדעתי ומנסיון נראה לי שיעשו לך את קריאת התקלות והאיבחון בחינם!!! בכל מקרה זה עדיף על פני מי שלא למד ומכיר ספציפית את סוג הרכב הזה. בהצלחה רבה, וד"ש לשאול מעזריאל עם האלטיאה.

פורסם

מוסך המכונית נמצא כמדומני ברחוב הרכבים בתלפיות.

סע לרחוב האומן ליד איפה שעושים טסטים לקטנועים\מ.מ.מ.\סוכנות סיאט, פנה בצומת לרחוב הרכבים ומשם מיד שמאלה בסמטה ואחרי כ50 מטר מוסך המכונית לימינך. אנא עדכן בהמשך.

פורסם
מוסך המכונית נמצא כמדומני ברחוב הרכבים בתלפיות.

סע לרחוב האומן ליד איפה שעושים טסטים לקטנועים\מ.מ.מ.\סוכנות סיאט, פנה בצומת לרחוב הרכבים ומשם מיד שמאלה בסמטה ואחרי כ50 מטר מוסך המכונית לימינך. אנא עדכן בהמשך.

:) אח שלי, היתי שם היום, כמו שאמרתה בדיקה עשו חינם, הסתקלו ואמרו שצריך להחליף "צינורת אוויר", ובאמת היה צורך להחליף, גם הוסיפו עוד דבר, שלהחליף הם יכולים, אבל כדי להיות בטוחים צריכים גם לנקות "בית מצרעת" ובכלל לנקות מערכת עזרקה.

OK החליפו. הבעיה לא נפתרה.

אך עשו כיוון סל"ד, וקצת זה עזר, המנוע עובד קצת יותר יציב.

עכשיו אני רוצה לגמור עם זה, ולנקות את כל העשק עם מערכת עזרקה.

פורסם

טוב.

היום היתי אצל משהו שעשה לי בדיקה.

קיימת בעיה עם חיישן EGR, יותר נכון עם "מינוס" שצריך להגיע ממחשב לחיישן כדי לפתוח ולסגור אותו.

הוא פשוט לא מגיע.

 

זה העניינים.

בואו תמצילו משהו, כי מה זה לא בא לי לנסוע למוסך מורשה, או למשהו שלא ידע מה לעשות ורק יערוס לי.

×
×
  • תוכן חדש...