Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.. יש לי שעון מים חיצוני !

אני יודע שדיברו על הנושא הזה הרבה ויש בפורום פרוייקטים מס' פרוייקטים !

אך .. שום פרוייקט לא הסביר לי בדיוק איך אני מחבר את השעון ..

כי בכל שעון יש מס' חוטים שונים !

בשעון שלי יש 5 חוטים !

אדום , כתום , לבן , שחור , ירוק !

ובחישן שמחובר ברכב , יש 2 חוטים ! אחד הולך למינוס , השני הולך לשעון בתוך הרכב

[החוט הירוק של השעון מתחבר לחיישן ] !

 

עם כל שאר החוטים אני לא יודע בדיוק לאיפה לחבר !

הנה תמונה של השעון !

 

p12900887bh.jpg

 

 

 

p12900893wi.jpg

כל מי שיכול לעזור לי אני אודה לו מאוד !

פורסם

לאחר ניסיון מוצלח חלקית ! המביא אותי לנקודת התחלה ולנקודת חשיבה שאולי מישהו יודע מה הבעיה !

 

בחיישן יש 2 חוטים ! אחד מינוס השני מתחבר לשעון ! [חוט ירק מתחבר מהשעון לחיישן]

ברגע שעושים זאת .. מעבירים את האדום לפלוס ! והחיישן עובד !

נשארתי עם 3 חוטים לבן שחום וכתום ! [מה שכן זה בטוח של התאורה של השעון ]

ברגע שאני מנסה לשחק עם החוטים ! ומנסה להפעיל את התאורה והחיישן ביחד.. החיישן שבשעון נהיה בו קצר... ורק התאורה עובדת חלקית ! כלומר אם אני מחבר את הלבן לפלוס והכתום לחוט של הפנסים ... עדיין אין תאורה .. רק החיישן עובד... אבל ברגע שאני אחבר את השחור למינוס ! רק התאורה עובדת והחיישן מתקצר...

 

מקווה שמישהו הבין ! ויוכל לעזור !

פורסם

איזה רכב יש לך 205?

 

אם כן אז תחבר את +של השעון לפיוז של הרדיו שידלק רק עם הסווטיש,ואת התאורה לפיוז שנדלק עם האורות.

זה מה שאני עשיתי , אם אתה רוצה שאני אגיד לך את מספרי הפיוזים אני אתן גיחה לבדוק.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...