Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קיבלתי יום חופש מהעבודה ולא ידעתי מה אני יעשה איתו.

 

חשבתי אולי אני יסע לים עם האוטו או משהו בסגנון , אבל משהו משך אותי , משהו שהלב שלי אמר לי לעשות כבר המון זמן.

משהו שכל פעם שאני חושב איך זה הגיוני שהמדינה הזאת כזאת מפולגת ?

איך זה שאנחנו בתור עם נותנים לשלטון הרקוב והמושחת לעשות כרצונו באנשים חולים .לקבוע מי ימות ומי יחייה?

איך זה שלאף אחד לא מזיז שהממשלה נותנת לאנשים חולים ככה למות בגלל טענה שאין תקציב לטפל בהם, בזמן שבאוצר יש עודף כסף לפתוח משרדים חדשים ומפוארים לשרים בלי תיק עם מכוניות מפוארות ופקידות שוות.

 

אז על הבוקר נסעתי לירושלים לאוהל של חולי הסרטן המעי הגס ששובתים רעב בגן הוורדים.

 

ישבתי שמה עם החולים ועם נתן זהבי (האיש והאגדה) ושמעתי מהם סיפורים מזעזעים , אנשים מכרו את כל רכושם ורוקנו את חסכונותיהם בשביל לממן את התרופה היקרה הזאת עד שנשארו בלי כסף לאוכל.

אנשים שמה שבני משפחותיהם מתו ממחלת הסרטן בגלל שהמדינה התחמקה מלממן להם את התרופה היקרה.

אכן סיפורים קשים בנוסף לזה שהם מסופרים על ידי אנשים חולי סרטן שלא אכלו כמה ימים טובים.

 

אחרי זה יצאו כמה הפגנות של סטודנטים שהפגינו למען החולים , אבל אז כבר הלכתי.

 

בקיצור רשמתי את כל זה כי אני קורא לכם פה בפורום ללכת לחזק את ידם של החולים השובתים ברעב.

לכו תראו נוכחות בגן כי התקשורת עוקבת אחרי הנעשה שם וזה נותן לחץ גדול על הממשלה.

אולי רק ככה נצליח להזיז קצת את הענינים ואת הישבן של וועדת התרופות.

 

וכן, אני יודע שזה קשה. לכל אחד יש את העיסוקים שלו, את העבודה שלו, את החברה שלו את החברים שלו, או כל דבר אחר..

אבל עדיין אפשר לפנות ככה 4 שעות בלו"ז בשביל להראות נוכחות , בשביל להזדהות עם החולים.

אפילו אם אתם לא חולי סרטן וזה לא קשור אליכם אפשר ללכת כי הסרטן היום יכול להגיע לכל אחד, ותאמינו לי שאתם לא רוצים להיות חולי סרטן..

 

תודה על ההקשבה

 

יוגב .ר.

פורסם

בוא אני אספר לך משהו שלא מספרים לכולם. אל תכעס.

תקציב סל הבריאות מוגבל. מאוד.

התרופות האלה יעילות באחוז יחסית נמוך.

זה שמוכרים לאנשים אשליות במחירים אסטרונומיים (חברות התרופות), לא בטוח שהמדינה יכולה לממן.

אל תשכח שאם אתה מכניס תרופה יקרה, עם יעילות נמוכה לסל התרופות, אתה מוריד תרופות אחרות.

אז תוריד תרופות לחולי אסטמה.

אולי גם קוקטייל לאיידס.

ובדרך איזה משהו נגד טרשת נפוצה.

 

צריך להבין שסל התרופת (והתקציב כולו) מוגבל.

קבוצות לחץ פרטניות (ולא משנה עד כמה כוונתם טהורה ומוצדקת) רק פוגעות בחולים אחרים.

אם זה היה מאבק של כלל חולים, ניחא.

זה מאבק של LOSE LOSE SITUATION.

 

אינשאללה היה מספיק כסף בשביל כולם.

אבל אין. יש פשוט 30 שרים ו-200 סגני שרים שצריך לממן.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
בוא אני אספר לך משהו שלא מספרים לכולם. אל תכעס.

תקציב סל הבריאות מוגבל. מאוד.

התרופות האלה יעילות באחוז יחסית נמוך.

זה שמוכרים לאנשים אשליות במחירים אסטרונומיים (חברות התרופות), לא בטוח שהמדינה יכולה לממן.

אל תשכח שאם אתה מכניס תרופה יקרה, עם יעילות נמוכה לסל התרופות, אתה מוריד תרופות אחרות.

אז תוריד תרופות לחולי אסטמה.

אולי גם קוקטייל לאיידס.

ובדרך איזה משהו נגד טרשת נפוצה.

 

.

לא כועס בכלל.

אל תחשוב שאני מהקיצוניים האלה, אני בדיוק באותה הדעה כמוך ,אבל אני חושב שמדינה שלוקחת כל כך המון מהאזרחים שלה (צבא 3 שנים,מיסים מטורפים ,מילואים,ביטוח לאומי ועוד ועוד) צריכה לדעת מתי צריך להחזיר להם .זה הכל!

 

כי אחרת למה אתה נותן למדינה כל כך המון ?בשביל שיום אחד יגידו לך שאין תקציב לתרופה שאתה צריך בזמן שאתה יודע שהמדינה הזאת מפוצצת כסף מהמיסים שלך ומה שהיא עושה איתם זה לבנות לשכות מטורפות לחברי כנסת בלי תיק שלא עושים כלום כל היום.

 

ולזה אני חותר בדיוק, אם אין לך יחסים הוגנים בין השלטון לאזרחים אז עדיף כבר עכשיו לפרק את הקומבינה הבן גוריונית שנקראת מדינת ישראל.

 

יוגב

פורסם

התרופות האלה יעילות באחוז יחסית נמוך.

 

צריך להבין שסל התרופת (והתקציב כולו) מוגבל.

אינשאללה היה מספיק כסף בשביל כולם.

אבל אין. יש פשוט 30 שרים ו-200 סגני שרים שצריך לממן.

ובתור חולה חס וחלילה לא היית מעוניין לנסות את האחוז הזה על מנת לחיות?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בדיוק עכשיו רוצים להוריד מתקציב הביטחון 4 מיליארד שקל ולשים אותם על התחום הסוציאלי. נראה את אמיר פרץ אומר להם לא.

 

אני לא מאחל לאף אחד מכם להקלע למצב שבו הוא זקוק לאיזו שהיא תרופה שעולה יותר ממנה סביח.

בלי שרירים וקומבינות, יותר טוב שתלכו למצוא את פרח לב הזהב.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

למדינה יש כסף,לא צריך לעשות מהם מסכנים.

 

 

חבל רק שלכל שר יש עוזר,ולכל עוזר יש מזכירה ולכל אחד וולוו .

 

איפה עמיר פרץ ה''דגול'' שחרט על דגלו את המצע שלו על עזרה לאזרח הפשוט?נהייה גם הוא חלק מהחברה הסנובית של החבר'ה מלמעלה והוא נעלם כמו כולם.

 

 

שיש איזה אסון לא עלינו במדינה אחרת,שולחים משלחות במליונים לשם,אבל להציל אפילו בן אחד יהודי ישראלי שלחם למען המדינה,שילם לה במשך כל חייו ,זה אין...

 

גועל נפש!

×
×
  • תוכן חדש...