Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה לא קשור רק ליעילות הייצור ...
יופי של הודעה !

אפילו לקוראנים שהם מלכי ההעתקות, לקח איזה 20 שנה לחכות את היפנים , למרות שהרבה אין מה לחכות שם. והים, שהקוראנים נמצאים כמה שנים מאחורי המכניות היפניות שיוצרו מלפני 7 שנים, היפנים כבר הרבה קדימה ומפחתים מכוניות כמו MX5, EVO , B4 SPEC B , לקסוס ועוד ועוד.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה דווקא כן - לא הגדרת את הטכנולוגיה שעליה מדובר..

את צודקת. הם גם היו הראשונים לייצר רכב עם כנפונים, אז הם הכי מתקדמים כי גם כנפונים זה טכנולוגיה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למה אין נהגים אמריקאים ?

 

פשוט מאוד, בפניה הראשונה ימינה תהיה ערימת מכונית ;-)

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
כי הם לא יודעים לנהוג.

 

הם יודעים רק לפנות שמאלה... נסקאר - טנדר מגעיל עם מנוע מחורבן שעושה בטח חצי קילומטר לליטר.

 

אני שונא את כל הטנדרים האמריקאים האלה ובכלל מכוניות אמריקאיות המפגרים האלה לא יודעים לעשות שום דבר חוץ מ V8?

קודם כל אני שמח סוף סוף להצטרף לפורום (כפיים וקונפטי)

 

מבחינת מהירות סופית מכוניות נאסקר הן באופן כללי יותר מהירות ממכוניות פורמולה-1 בגלל הצורך בתאוצה לאורך מרחק. חוץ מזה נראה לי שהרבה אנשים מתבלבלים בין נאסקר (מכוניות יחידות לצורך מירוצים) למכוניות סטוק (מכוניות שמיוצרות ייצור סידרתי ומשופרות לצורך מירוץ). בסבב הנאסקר יש גם מסלולים מפותלים כדת פורמולה בישראל (סתם, לא בישראל).

o1_1_1_5_20060520230521.jpg
פורסם

האקורד, הקורולה, סיויק וכו' שמשווקות כאן הרבה יותר מזכירות שברולט מאליבו ואולדסמוביל אלרו מאשר את הדגמים היפניים בעלי אותם שמות דגם שקיימים בישראל.

 

ארנון, זה לא נועד רק להקל על הנהג.

המכונית תפנה יותר טוב לכיוון המוגדר.

(קוטר גדול יותר בצד ימין-תפנה יותר טוב שמאלה.)

 

אביחי

:mm_eek:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אה, או-קיי.

הבנתי את הנימוק שלך..:?

 

ואתן הסבר קטן להניח את הדעת.

יש הפרשי גובה בין 2 צדדי הרכב, ובשל כך, חלוקת המשקל משתנה.

 

 

אביחי

פורסם

זה הרבה יותר פשוט



פורמולה 1 באר"הב זה נישה

זה פשוט לא מעניין את האמריקאי הממוצע.

יצא לי להיות באינדי 500 השבוע ושאלתי כמה מהם , האם הם הולכים למרוצי פורמולה 1

והם אמרו לי שלא וההסבר הוא בכלל לא מה שחשבתי :

 

קודם כל לטענתם אין הרבה עקיפות בפורמולה 1 וזה משעמם לצפייה

מי שמוביל במבחנים בדרך כלל גם זוכה.

 

סוג האנשים שהולכים לפורמולה 1 הוא שונה , אנשים אמידים יותר והרבה זרים. לא האמריקאי ממוצע.

 

לפורמולה 1 נוסעים למרוץ צופים ונוסעים הביתה בסיומו.

באינדי לדוגמא זה פסטיבל שלם של כמה ימים. אנשים באים לכאן עם הקרוונים שלהם מכל רחבי ארה"ב ופשוט עושים חיים. פשוט לא להאמין מה היה כאן לפני המרוץ.

 

זה עניין של מסורת רבת שנים (אינדי 500 הוא מעל 90 שנה כבר !! )

איזה מסורת יש לפורמולה 1 בארה"ב ....? כלום.

זה זר - זה אירופאי - זה לא מדבר אליהם.

 

בקשר למסלול האובלי - גם לזה יש סיבה. ובטח שלא בגלל שהם לא יודעים לפנות.

יש יותר עקיפות במסלול הוא מהיר יותר וזה נוח יותר לצפייה של הקהל.

פשוט רואים יותר מסלול מכל נקודה.

 

השאלה למה אין נהגים אמריקאים בפורמולה זהה ל למה אין שחקני כדורגל אמריקאים.

אותה תשובה - אין בזה עניין כאן.

שימו לב איפה ממוקמים ספורטאים אמריקאים במה שאמריקאים כן מתענינים - תמיד בטופ

 

אומנם בארץ זה נראה שפורמולה 1 זה הדבר והדבר היחיד

אבל כמו שאומרים - מה שרואים מכאן לא רואים משם.

פה נאסקר הוא הדבר.

 

אומנם ארה"ב היא מקום שאם תשאלו אדם ברחוב על גדלים של מנועים הוא רק ידע שיש

4 צילנדר 6, 8 או טורבו - נפח לא ממש מדבר אליהם (ודרך אגב יש בזה איזה שהוא הגיון

כשמכוניות זולות כל כך ורוב המנועים גדולים - את מי מעניין 200 סמק לכאן או לכאן - רק בארצנו הקטנה עם מדרגות המס המוזרות יש לזה כזו חשיבות)

 

אבל עם זאת יש כאן את המומחים הגדולים ביותר לספורט מוטורי ולמכוניות בכלל.

גם אני אחזתי בדעות דומות בעבר על תחום הרכב שנראה לי מגוכח בארה"ב

אבל כמה שנים כאן שינו את החשיבה שלי על הנושא ב 180 מעלות.

 

דני.

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

בעבר היו מירוצי גרנד פרי בארה"ב (אולי פעם יחזרו כמו שקורה עם ה MOTOGP שם יש רוכבים אמריקאים)במסלול שכיום משמש למירוצי האינדי-חלק קטן מהמסלולים בסבב האינדי אינם אובלים

במסלול במונטראול קנדה מתקים בנוסף לגרנדפרי גם מירוץ אינדי ואולי יש בזה עניין כשכולם נוהגים בלולה

ובין המשתתפים גם נהגים אירופאים (לא היה מישהו בשם מנסל שהשתתף ב CART?...)

פורסם

נינגל מנסל עבר לאינדי לאחר שזכה בפורמולה 1

הוא היה אלוף האינדי בסוף העונה הזו .

 

כמה שאני זוכר - ומה שהיה מפתיע בסיפור הזה שהיתה לו הצלחה גדולה יותר

באובלים מאשר במסלולים שמזכירים יותר פורמולה 1

 

וזה רק מוכיח שהנהגים האמריקאים כן יודעים לפנות....


×
×
  • תוכן חדש...