אהלן
אני מצטרף טרי לפורום, ואין מקום יותר טוב להתחיל.
קוראים לי גיא, גר ברחובות, נוהג על דייהטסו שרייד 86 וזו הדייהטסו השניה שלי. מצ'וקמק מצ'וקמק אבל אני מת עליה וגם שופך סכומים יפים בשביל להשאיר אותה מחוברת למכשירים...
שומע בעיקר את הישנים כמו זפלין, סטונס, פינק פלוייד (יש כבר כרטיס לרוג'ר ווטרס) מה שמזכיר לי שיחה עם איזו סתומה שיצאתי איתה פעם:
אני: איזה מוזיקה את שומעת?
הסתומה: גלגל"צ.
חג שמח