Jump to content

tommy v

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של tommy v

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן אני מצטרף טרי לפורום, ואין מקום יותר טוב להתחיל. קוראים לי גיא, גר ברחובות, נוהג על דייהטסו שרייד 86 וזו הדייהטסו השניה שלי. מצ'וקמק מצ'וקמק אבל אני מת עליה וגם שופך סכומים יפים בשביל להשאיר אותה מחוברת למכשירים... שומע בעיקר את הישנים כמו זפלין, סטונס, פינק פלוייד (יש כבר כרטיס לרוג'ר ווטרס) מה שמזכיר לי שיחה עם איזו סתומה שיצאתי איתה פעם: אני: איזה מוזיקה את שומעת? הסתומה: גלגל"צ. חג שמח
  2. קודם כל אני שמח סוף סוף להצטרף לפורום (כפיים וקונפטי) מבחינת מהירות סופית מכוניות נאסקר הן באופן כללי יותר מהירות ממכוניות פורמולה-1 בגלל הצורך בתאוצה לאורך מרחק. חוץ מזה נראה לי שהרבה אנשים מתבלבלים בין נאסקר (מכוניות יחידות לצורך מירוצים) למכוניות סטוק (מכוניות שמיוצרות ייצור סידרתי ומשופרות לצורך מירוץ). בסבב הנאסקר יש גם מסלולים מפותלים כדת פורמולה בישראל (סתם, לא בישראל).
×
×
  • תוכן חדש...