Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי אצלו וקיבלתי הצעת מחיר גבוהה מאוד, מישהו היה אצלו יכול להעיד על טיב העבודה?

 

תודה,

ינון.

פורסם

על טיפול פוליש+ווקס ידני, הוא ביקש 700! ש"ח... אחרי שאמרתי לו שאני מהפורום הוא הסכים להוריד 10% כמו שכתוב במודעה, אבל זה עדיין 630 ש"ח, הוא טוען שזה בגלל שזו עבודה ידנית לגמרי (גם הפוליש) ועם חומרים איכותיים במיוחד...

 

השאלה היא מה רמת העבודה, ולכן אני מחפש בעלי נסיון איתו שיוכלו להמליץ (או לא).

 

ינון.

פורסם

עדיף לך לקנות את החומרים לבד ולשלם יום עבודה(בהגזמה) לפועל שיעשה זאת.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

למה אתה לא עושה לבד? חוסר זמן?

 

הכי כיף זה לעשות לבד ולהקפיד על כל הפיפסים הכי קטנים.

לדעתי חפש המלצות לחומרים טובים ושיטות עבודה בפורום ותעשה לבד.

STI 2004

 

 

פורסם
הייתי אצלו וקיבלתי הצעת מחיר גבוהה מאוד, מישהו היה אצלו יכול להעיד על טיב העבודה?

 

תודה,

ינון.

זה המקום שנמצא ב 4- בשרתון סיטי?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לפני שבועיים הבן שלי שילם על על טיפול פוליש+ווקס ידני, כולל חומרים 400 ש"ח.

האוטו הונדה אקורד מודל 2001.אם אתה מעוניין צור קשר.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תודה לכולם אבל לא עניתם על מה ששאלתי, אני לא מחפש המלצות על מקום אחר (בינתיים), אני שואל איך העבודה שלו (וכן הוא במינוס 4 למי ששאל).

 

למצוא זול יותר זו לא בעיה, אבל אני כן רוצה עבודה איכותית ולא ברמה של פס ייצור עם חומרים זולים... ולמה לא לבד? שאלה טובה, שילוב של חוסר ידע ונסיון (כלומר חשש לעשיית נזק) + עצלות.

 

ינון.

פורסם

נראה לי שקובי פינוק לרכב יעשה לך אחלה עבודה על הרכב אם אתה לא רוצה לעשות לבד ותצא הרבה יותר בזול.

פורסם

תישמע .

אני רוחץ אצלו את הרכב בקביעות, יצא לי כמה פעמים לדבר איתו על נושא מחירי הפוליש ווקס.

החומרים שבהם הוא משתמש הם הטובים ביותר שיש בשוק , לא טרטל ווקס וכיו"ב.

החומרים עצמם מאוד יקרים ותהליך כזה של פוליש ווקס מקצועי לוקח כמה שעות טובות .

יש לציין שהוא עובר כמה פעמים עם פלסטליקנה , אחר כך עם הפוליש ובסוף עם ווקס.

אני באופן אישי יודע שהוא עושה עבודה מעולה .

אבל כמו בכל דבר , יש כאלה שעושים בזול ויש כאלה שעושים בפחות זול.

אתם מכירים את המשפט על טעמו המר של המחיר הזול נכון ?

 

גם אם תחליט לעשות אצלו או אצל אחרים, תבדוק את איכות החומרים בהם הם משתמשים, זה פרמטר חשוב.

פורסם
ינוני,

באיזה רכב מדובר, באיזה צבע והאם מטאלי?

זה S40 בצבע כחול כהה מטאלי

 

ושלומי, תודה אבל אין לי ממש דרך לדעת מה טיב החומרים אצל כל אחד... טוב נראה כבר.

 

תודה,

ינון.

פורסם
נראה לי שקובי פינוק לרכב יעשה לך אחלה עבודה על הרכב אם אתה לא רוצה לעשות לבד ותצא הרבה יותר בזול.
מה זה נראה לי?

ניסית?

יש לך אינטואיציה?

אם ניסית - ספר לנו. אם לא - לא ברור לי מה אתה מנסה לומר.

 

ולבחור עם הוולוו, חומרים איכותיים הם כאלה שאם תכנס לגוגל ותעשה SEARCH תוכל לקרוא אנשים מרטיבים מזה שעבדו להם על הרכב עם אותם חומרים.

יש כמה מותגים שידועים באיכותם הבלתי-מסוייגת.

[ולא, אני לא מתכוון לקארפלאן]

 

 

בכל מקרה,לא ברור לי למה פוליש- מדובר ברכב בעל צבע מטאלי [וולוו?] כך שלא הייתי מסתכן בפוליש לצבע הזה.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מה יש לכם ? :shock:

700? 600? 400?

הייתי באוטו דיפו, רציתי לקנות את הווקס שאני משתמש בו בד"כ (ראלי). היה דיל של פחית ווקס, ופוליש (NO' 7)

ב35 ש"ח.

 

לקח לי 4 שעות (שרוב הזמן זה המתנה לחומרים שיתייבשו) וקצת עבודת ידיים, האוטו מבריק ברמה גבוהה מאוד, ממש כמו חדש, אפילו אנשים שאלו אותי ברמזורים אם עשיתי צבע ואיפה...

 

אני עושה את זה פעם בחודשיים, בד"כ אני משלם 50 ש"ח על שניהם, עכשיו יש מבצע של 35, וזה עוד אוטו דיפו (!).... מה זה המספרים שאתם זורקים לאויר??

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

×
×
  • תוכן חדש...