Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המתיחה הזו מוצלחת בעיקר מקדימה, מאחור היא נראית סתם כמו וקטרה.

 

אומנם הדגם הנוכחי יותר סולידי ובעל מראה מכובד יותר לדעתי, ה-B4 החדשה נראית מעולה גם היא...

פורסם

כמה נחמד וכמה יפה ... כל האיבזור פנימי נראה לי יהיה רק בגרסאת הטורבו\3 ליטר.

 

הגירסא ה2 ליטר אני בספק אם נקבל טיפטרוניק עם הילוכים מאחורי ההגה.

פורסם
Xenon, לסובארו מגיע שרשור משלו, ולא להיאבד איפשהו בין מאות הדפים של "חדשות רכב" . :wink:
לא מגיע לה לה להאבד בין מאות הדפים? מה קרה מי שמע...סובארו B4, יההההה!!!!!! אני מרגיש בר מזל שראיתי כאלה על הכבישים, אני בקרוב מוכר את העיניים של באיביי :shock: ישבתי גם ב-3 ליטר באוטומוטור לכן אני שוקל אם למכור את ישבני.

 

אם על כל מתיחונת של סובארו היה נפתח שרשור השרת של הפורום היה נופל :wink: מילא היה דגם/דור חדש לגמרי.

פורסם

אני מסכים ואני גם כתבתי את זה רק המנהלים מחקו את זה.

בשביל עידכונים כאלה יש תראד של חדשות וזה שמנהל פתח את התראד הזה לא נותן לו את הזכות להיות מיוחד.

 

כולה B4...

קליאו ספורט :roll:

פורסם

שימו לב בתמונה הראשונה לג'אנטים, גם הם עברו מתיחה, נראים יפה מאוד.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
לא מגיע לה לה להאבד בין מאות הדפים? מה קרה מי שמע...סובארו B4, יההההה!!!!!! אני מרגיש בר מזל שראיתי כאלה על הכבישים, אני בקרוב מוכר את העיניים של באיביי :shock: ישבתי גם ב-3 ליטר באוטומוטור לכן אני שוקל אם למכור את ישבני.

 

אם על כל מתיחונת של סובארו היה נפתח שרשור השרת של הפורום היה נופל :wink: מילא היה דגם/דור חדש לגמרי.

תשים לב לאייקון " :wink: " :-) .

 

משפט לפני זה כתבתי, שכל דבר שקשור לסובארו, הוא טוב.

 

וCuda, לא צריך להתעצבן, יהיה בסדר.

  • אחראי פורום
פורסם

לא קצת קוריאנית ?

יפה מאוד אבל קצת מוגזמת. נראה לי שאני מעדיף את העיצוב הנוכחי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...