Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפרטים הלא רישמיים שנמסרו עד כה קשורים לשינויים חיצוניים קלילים ביותר.

 

1. הגריל בחזית הרכב קיבל שינוי קליל; 2 פסי הניקל (באמצע) האוחזים את הסמל הפכו לפס אחד עבה יותר.

 

2. פנסי האיתות על המראות הפכו קטנים יותר, סולידיים יותר ומיקומם הוזז לאמצע המראה (ולא למטה כפי שהיה קודם לכן).

 

3. הפנסים האחוריים עברו "קיצוץ" ויהיו יותר קטנים עם פס ניקל קטן מתחת לפנס עצמו.

 

4. הפנסים הראשיים קיבלו שינוי קטן ביותר בצדדים, היכן שממוקמת תאורת האיתות.

 

5. המסגרת של הקונסולה סביב ידית ההילוכים הופכת עגולה (קודם לכן היתה מרובעת/מלבנית קלות).

 

6. ואחרון אחרון חביב, ההגה עצמו והלחצנים של השליטה מההגה עברו שינוי עיצובי קל ביחס לדגם הקודם.

 

להלן תמונות מאתר subarunews.net

legacy01-2008.jpg

 

legacy02-2008.jpg

 

legacy05-2008.jpg

 

legacy06-2008.jpg

 

legacy08-2008.jpg

 

legacy07-2008.jpg

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מאוד אבל מאוד חשוב.

חשובה מהרבה הודעות מטופשות שנזרקות לכאן בזמן האחרון!!!

 

* לבעלי עיין חדה, שימו לב לידיות החלפת ההילוכים מאחורי ההגה - אללה פרארי...

ולא פחות חשובה , החוגה ששולטת במערכת ה Si החדשה של סובארו ששולטת בתגובת המנוע.

 

קדימה סובארו :)

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

וואלה מתיחת פנים אחת היפות שנעשו.... ממש יפיייפיה... !!!

 

עיצוב ממש מרשים לגיד, בהסתכלות ראשונית נראה כמו ידני. ממש יפה!

 

הפנסים האחוריים קיבלו תפנית שונה... נראה כמו איזה ליאנה מאחורה..

Polo 2012

פורסם

המתיחת פנים יצאה מוצלחת! אבל (וזהו אבל גדול מאוד) לא הגיע הזמן במקום למתוח את הרכב לשנות אותו? או לחילופין לא מוקדם מדי בכלל לשנות אותו?!

 

או במילים אחרות, המתיחת פנים מוצלחת אך לא בזמן הנכון!

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

אני הייתי רץ לקנות את הדגם הנוכחי, העיצוב המקורי יותר נקי וזורם מהמתיחה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש משהו בדבריו של צביקה.

 

לדעתי הגריל ענק, מגושם ולא מתאים למקום, ביחס לשאר החלקים בפרונט.

 

אם הוא היה בחצי גודל (עד הפס האמצעי - מההתחלה), לדעתי היה הרבה יותר יפה.

 

פנסי הפרונט כמו תמיד יפים, אבל יש משהו באחוריים שאני לא אוהב מזמן - הקימור הזה... פשוט לא עושה לי את זה משום מה.

פורסם

איציק, קצת מיותר לפתוח ת'רד על אחת ממתיחות הפנים הבלתי נגמרות של סובארו,בשביל זה יש את הת'רד "חדשות רכב".

 

בקשר למתיחה, לטעמי יצא ממש יפה אבל יש מקום לשיפור בחלק האחורי.

פורסם

מהסתכלות ראשונה אני עדין מעדיף את המראה של הדגם הנוכחי על של המתוח (כביכול). לטעמי, חוץ מלחצני השליטה על ההגה, נעשה יותר "נזק" במתיחה הנ"ל וכעת יש בB4 אלמנטים שנראים זולים ולא מחמיאים.

פורסם

אהבתי את השינוי. סוף סוף שינוי ומתיחה לטובה.

 

 

אבל מצד שני, אני אוהב כל דבר שקשור בסובארו.

 

ו Xenon, לסובארו מגיע שרשור משלו, ולא להיאבד איפשהו בין מאות הדפים של "חדשות רכב" . :wink:

פורסם
* לבעלי עיין חדה, שימו לב לידיות החלפת ההילוכים מאחורי ההגה - אללה פרארי...

אללה הוא אכבר. :lol:

 

גם אני לא מבין למה נפתח שרשור נפרד על מתיחת פנים של שקל וחצי.

"מגיע שרשור משלו"... LOL :lol:

 

ה-B4 אוטו מצוין. לא נראה לי שהמתיחה הזו היא באמת מה שתשנה לכולנו את החיים. :wink:

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...