Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם הרבה זמן לא הייתי פה טוב לחזור...



בכל אופן יש לי שאלה אלכם ואודה לאלה שיעזרו לי

 

6X9 חבר שלי רוצה לקנות זוג רמקולים אחוריים

עכשיו אני חשבתי על ה

http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?pi=1EC6971

השאלה שלי אם יש רמקולים בסביבות ה400 עם תמורה יותר טובה

ואם כל רדיו יכול להוציא את המייטב מהרמקולים

הסבר: האם 350 ואאט הם מספיק חזקים\ או לא חזקים מדיי

פורסם

הוא לא הולך בגדול הוא רק רוצה תדברים הבסיסיים רדיו דיסק רמקולים קדמיים ואחוריים

 

מן הסתם שהוא יגביר תרמקולים עם הרדיו דיסק רדיו דיסק הוא גם עדיין לא סגור על דגם

פורסם

תראה מה אני הייתי מציע לו להתחיל בקניית קומפוננט טוב שישב מקדימה. קומפוננט שיחזיק עם הגברה פשוטה של רדיו דיסק יישמע הרבה יותר טוב מזוג קואקסיאלים רגילים.

אחרי זה לקנות 6X9 שייתנו באס יפה.. יצא לי לשמוע של KENWOOD שהיו להם באסים נחמדים מאוד אם אתה רוצה אני יברר לך את הדגם

פורסם

תודה לך דבר ראשון

אני גם חושב שקומפוננט יהיה פיצוץ אבל לא יודע אם יש לו מספיק ¤ בשביל זה וגם מה הוא יקנה תמורל פולס?!

הוא רוצה לשמוע חזק וטוב עם באסים כמה שאפשר בלי סאב

בכל אופן תברר לי תדגם של הקנוואד

אמרו לי שהפיוניר נותנים באסים שלא היו מביישים סאבוופר (יש מצב שחירטטו אותי?!)

 

אבל בכל זאת בקשר לשאלה שלי האם הרמקולים חזקים מדיי (בעל ואאט גבוהה ממה שהרדיו דיסק מוציא)או לא?

אשמח לקבל עוד תגובות מעוד דעות של אנשים

פורסם
תודה לך דבר ראשון

אני גם חושב שקומפוננט יהיה פיצוץ אבל לא יודע אם יש לו מספיק ¤ בשביל זה וגם מה הוא יקנה תמורל פולס?!

הוא רוצה לשמוע חזק וטוב עם באסים כמה שאפשר בלי סאב

בכל אופן תברר לי תדגם של הקנוואד

אמרו לי שהפיוניר נותנים באסים שלא היו מביישים סאבוופר (יש מצב שחירטטו אותי?!)

 

אבל בכל זאת בקשר לשאלה שלי האם הרמקולים חזקים מדיי (בעל ואאט גבוהה ממה שהרדיו דיסק מוציא)או לא?

אשמח לקבל עוד תגובות מעוד דעות של אנשים

 

כן יש מצב שחירטטו אותך, אולי סאב של 4".

 

 

ממליץ אל הkenwood יש להם באס עמוק...

 

 

ליאור

פורסם

הרמקולים של פיוניר 350 וואט ממש מפוצצים!

אפילו לדעתי אין צורך במגבר.

אם יש לך מערכת סבירה ומעלה אתה\חבר שלך יהנה מהרמקולים.

 

לי יש את ה JBL שהאחרון הציע והם 70 וואט RMS ,והפיוניר 80 וואט RMS .

ואני מצטער קצת (אבל ממש קצת) שלא לקחתי את הפיוניר.

פורסם

אחרי ניסיון עם שלל הדגמים של 9*6 של פיוניר אני ממליץ לך לחפש משהו אחר אם אתה רוצה באסים...

לא משנה מה הדגם של הפיוניר שתיקח העוצמה שלהם לא תשתנה והרמקול יתחיל לחרוק כשתגביר משהו עם באס...

 

כמו שהמליצו כאן הייתי הולך על רמקול של קנווד או אפילו בלנקפוט שיצא לי לשמוע אצל כמה אנשים דרך מגבר ואני חייב להודות שהייתי בטוח שיש להם סאב קטן מאחורה.

×
×
  • תוכן חדש...