Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי הרבה זמן של חיפוש אני מתלבט בין

ALPINE 9845

http://www.islandsoundisrael.co.il/products/details.aspx?prodid=52&cat=3

 

PIONEER DEHP580

http://www.islandsoundisrael.co.il/products/details.aspx?prodid=101&cat=3

מה הייתם בוחרים?

אם יש המלצות לאחרים בערך בתקציב של הרדיו דיסקים הללו?

בלי יד שניה.

תודה

הרכיבים שליבנתיים

JBL CS 50.4

JBL gto6506ce

JBL CS396E

פורסם

מה אתה רוצה מהרדיו דיסק ?

 

שם ? אלפין עדיף למרות שהדגם שנתתה הוא הפשוט ביותר ...של אלפין

לכן הייתי מציע לך על הפיוניר למרות שאני בעל אלפין

בסדרות הנמוכות הפיוניר עדיף מאשר והוא נותן יותר תמורה לכסף

לילה טוב

פורסם

למה את האלפיין.??

 

לפיוניר יש כמה פונקציות יותר.

יציאה ל 3 מגברים.

ובכללי יותר נוח לשימוש.

 

מבחינת איכות סאונד לאלפיין יש טיפה יתרון. ברמה הזאת.

 

אני הייתי לוקח את הפיוניר מבין 2 האפשרויות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

במצב שלך אני הייתי לוקח פיונר למרות שאני חובב של אלפיין ו לא כמו כולם דווקה אוהב את הכפתורים מ"פלסטיק" אבל מה הטעם ליקנות אלפיין זה המכשיר הכי פשוט שלהם אין תצוגה גרפית אין כלום ו גם הוא נירא ממש פשוט רואים את זה. אז להוסיף את ה 100 שקל ו לקחת פיונר תיהיה מרוצה יותר אני חושב!

הפיונר נירא רציני. אלפיין מאחורה.

חבל על הזמן איזה מכשירים מוכרים ב 1200 שקל אנשים.!

פורסם

פיוניר במקרה הזה לוקח ..

 

אתה לא תוכל להרגיש בהבדל באיכות בין הפיוניר לאלפיין

לפיוניר יש 3 יציאות + שליטה על סאב

שאין לאלפיין

 

חיתוכים Hpf וכו ..שגם אין לאלפיין

אני לא נגדם פשוט בסדרות הנמוכות פיוניר לוקחת, לדעתי !

×
×
  • תוכן חדש...