Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מגני השמש האלה ממש לא עוזרים.

אפילו שאני מכסה את הרכבים+הצלונים האלה. החום נשאר אותו דבר.

החום ברכב ישאר כל עוד לא תרטיב אותו במים

או תחנה במקום מוצל

או תשאיר מנוע עובד עם מזגן:loco: :loco: :loco: :loco:

 

הרעיון של הצלונית - שמירה על הדש ושגלגל ההגה לא יתחמם יותר מידי כך שעדיין תוכל להחזיקו.

אני זוכר שהיה לפני כמה שנים- (אני לא יודע אם יש את זה היום)- ספריי לקירור פנים הרכב .

המלצה שלי :

אל תחפשו את זה בכלל, גם אם הוא קיים.:wink:

 

ירון מאיר

פורסם
שמשית קדמית בועות כסף:

http://www.hanizoz.co.il/store/viewItem.asp?idProduct=4836

 

שמשית קדמית מתקפלת:

http://www.hanizoz.co.il/store/viewItem.asp?idProduct=4837

 

המטרה היא שהרכב פחות יתחמם כשהוא חונה בשמש, ושהדשבורד יישמר.

 

איזו מהשניים עדיף?

אם אתה רוצה לשמור על הדשבורד שים שטיח..וגם מגן שמש אני אישית משתמש במשקפיים,היה לי את הבועות וזה היה מתפורר...

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

לי יש את הבועות שהוא בצבע כסף משני הצדדים שנה וחצי והוא לא מיתקלף ובמצב כמו חדש.

כניראה שרק המצוירים מתקלפים.

פורסם

כדי לשמור על הדש בורד,רסס בסקאי או סיליקון פעמיים בשבוע,שים צילנית [לי יש את הבועות המתקפל כבר שנתיים] ובכללית תנסה לחנות במקום מוצל,יחד עם זאת מבחינת פריצות הצילנית לוקה בחסר,כי היא מסתירה את פנים הרכב,אז בלילה עדיף להוציא אותה ובחניונים גדולים.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

איזה דיון הזוי... :shock:

 

אני משתמש מעל 3 שנים בצלונית "משקפיים" שקניתי בזמנו בהום סנטר. נוחה לשימוש, מכסה את כל שטח הדש-בורד, קיפול קצת מסובך (קופצני משהו) אבל לא תופסת הרבה מקום וקלת משקל.

לא מתפוררת ולא כלום. מגינה על הדש-בורד במקצועיות (אגב, זאת מטרתה העיקרית...).

 

ממליץ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תקנה כיסוי לרכב, 150 ש"ח בערך, גם פחות סיכויים שמישהו יתעסק לך עם הרכב, גם מגן מעוד נזקי מזג האוויר וגם משאיר את השמש בחוץ בכל החלונות.

הקטע הוא שאנשים חושבים שזה סיפור לשים כיסוי, אחרי שלמדתי את השיטה (תודה לאלון) זה לא לוקח יותר מדקה.

haters will hate

פורסם

תודה רבה אנשים על התגובות :) עכשיו אני באמת מבולבל.. אבל אולי אקנה את ה"משקפיים" בגלל הפרקטיות שלהם.

האמת שהיו לי אותם בפיג'ו, אבל כשמכרתי אותו שכחתי על השמשה את הפלסטיקים שמחזיקים אותו.

כך שנשארתי עם המגן עצמו אבל בלי התופסנים.

 

"איזה דיון הזוי... :shock: " למה הזוי? אנחנו דנים על נושאים העומדים ברומו של עולם

פורסם

בדיוק פעם הייתי נלחם על מנת להשים את הכיסוי.

 

היום 2 דקות והכיסוי על כל האוטו.

 

תקנה כיסוי לרכב, 150 ש"ח בערך, גם פחות סיכויים שמישהו יתעסק לך עם הרכב, גם מגן מעוד נזקי מזג האוויר וגם משאיר את השמש בחוץ בכל החלונות.

הקטע הוא שאנשים חושבים שזה סיפור לשים כיסוי, אחרי שלמדתי את השיטה (תודה לאלון) זה לא לוקח יותר מדקה.

פורסם

בנצי, אתה חושב שמישהו יתעסק פחות עם הרכב, אני טוען אחרת.

 

לדעתי, כיסוי רכב רק מושך את העין יותר.

 

כלומר, בין כל הרכבים בשכונה - נאמר שרק שלך מכוסה, ז"א שיש שם משהו מיוחד/שמור/Whatever.

 

זו דעתי, ולדעתי מהווה סיבה טובה להסתייגות מהכיסוי.

 

 

טיפ נחמד, אך בטח הגיוני זה גם לחפש חניה מוצלת.

×
×
  • תוכן חדש...