Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני בתיחלת דרכי בעולם הצילום.

רציתי את עזרתכם או כמה טיפים מהמבינים בצילום ומאלו שעוסקים בזה.

בתור צלם מתחיל שעבד כמה חודשים במסעדה רוסית באשדוד אני חושב שזה הכיוון שלי וזה מה שאני רוצה לעשות.

העבודה שלי עצמה היא עבודה פרטית לחלוטין.

אני מגיע למסעדה עם מצלמה פרטית שלי שחסכתי וקניתי במיטבבבבב כספי!

מצלם נוסע לסטודיו קבוע שאיתו אני מתאם מראש מפתח את התמונות חוזר למסעדה ומוכר אותם.

עד עכשיו היה נחמד רק שבזמן האחרון המסעדה כבר לא עובדת חזק כמו פעם.

רציתי לפנות לאולמות אירועים ופשוט לדבר עם המנהל ארועים אם אפשר לעבוד באולם עצמו.

(אגב לפי ידיעתי יש אנשים שעובדים כך ומוכרים תמונות בארועים ושמחות).

האם מישהו יכול לתת לי עוד כמה רעיונות בנושא?

אני ישמח אפילו בה"פ אם מישהו באמת יכול לעזור לי.

תודה לכולם.

:-)

ROVER=~~

פורסם

לא נראה לי שהרבה כסף יש בזה.

 

אם אתה כבר רוצה מקומות "חזקים" אז באשדוד יש לך את כל הפאבים באזור התעשיה ובאשקלון את המרינה.

×
×
  • תוכן חדש...