Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ,

 

הרכב שלי עבר 150K ק"מ , ונגס בהם בשמחה...

 

מדובר על סקסו 1.1 .

 

קצת קשה לי עם הבדיקה של נידנוד הרכב...נראה לי קצת לא מקצועי.

 

יש טעם לגשת ולהחליף פשוט מהסבר הק"מ וכבישי ארץ ישראל הקדושה ?

 

צריך גם לכוון פרונט אח"כ לא ???

פורסם

בקילומטראז' כזה, כדאי (מאוד) להחליף את כל הרביעיה.

אם אתה מאוד לחוץ בכסף, זוג קידמיים זה המינימום.

בולמים מקוריים עם 150 אלף ק"מ, בוודאות גמורה לא כשירים להמשך נסיעה בטוחה.

החלפת בולמים קידמיים מלווה בכיוון פרונט.

פורסם

אני עשיתי 400K על בולמים.

עוד לא החלפתי

בעזרת השם עוד שלושה חודשים אני יחליף אותם בארבעה בולמים חדשים.

(בורות מורגשים מעט)

פורסם
אני עשיתי 400K על בולמים.

עוד לא החלפתי

בעזרת השם עוד שלושה חודשים אני יחליף אותם בארבעה בולמים חדשים.

(בורות מורגשים מעט)

 

תקרא מה שאדון צוקרמן הסביר ותבין לבד למה צריך להחליף.

פורסם
אני עשיתי 400K על בולמים.

עוד לא החלפתי

בעזרת השם עוד שלושה חודשים אני יחליף אותם בארבעה בולמים חדשים.

(בורות מורגשים מעט)

 

אני נסעתי 250K על הבולמים שלי... אבל לעומתך הם היו גמורים אבל לגמרי כל בור = תהום!!! :roll:

 

החלפתי לחדשים ואני מרוצה...

לפי דעתי לפני שאתה מחליט לאן ללכת תתייעץ עם אנשים שעשו לא מזמן וממליצים על מקום!

×
×
  • תוכן חדש...