Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני בעל רישיון נהיגה (02 רכב פרטי), כבר מזמן לא נהג חדש.

אני מעוניין להוציא רישיון לקטנוע, 50 סמ"ק.

מה השלבים הכרוכים בכך?

מה לגבי רישיון לאופנוע יותר כבד? (אולי שווה כבר להשקיע עוד מאמץ)

 

תודה מראש.

פורסם

העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך זה להכנס ללינק הבא...

 

www.fullgaz.co.il

 

שם מסבירים לך בפרוט ומכל הלב את כל התהליך

ב-ה-צ-ל-ח-ה

וברוך הבא לעולם הדו"ג!!!

 

י.

CRAZY - JUDE

I'm not your angel

פורסם

וואו, באמת מפורט.

תודה על הקישור.

 

אגב עוד לא ברור עד כמה אני אכנס לעולם הזה... אבל בינתיים שיהיה רישיון :smile:

פורסם

אם יש לי רישיון לרכב חצי שנה +, אני מחויב ב-15 שיעורים?

כמה עולה טסט לאופנוע 50 סמ"ק?

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

בקשר ל15 שיעורים אני לא סגור כל כך...אם אתה עושה על 50 יש מצב שתצטרך לעשות פחות שיעורים.

הטסט עולה 300 ש"ח + אגרה 115 ש"ח

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
אם יש לי רישיון לרכב חצי שנה +, אני מחויב ב-15 שיעורים?

כמה עולה טסט לאופנוע 50 סמ"ק?

רשיון לאופנוע עד 500 סמ"ק תהיה מחוייב ל 15 שיעורים.

לאופנוע עד50 סמ"ק מבחן שליטה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ל50 סמ"ק הוא גם ייצטרך 15 שיעורים

 

מבחן שליטה בלבד יכול לעשות מי שיש לו רישיון על רכב מעל 3 שנים.

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

אוקיי 50 סמ"ק..

להוציא טופס ירוק, לעשות בדיקת עיניים, ללכת למשרד הרישוי שיפטרו אותך מתאוריה..

 

לעשות 15 שיעורים וטסט.

פורסם

מעל 3 שנים של רשיון נהיגה עושים מה שאני עשיתי.

 

1.בדיקת ראיה.

2.יום ראשון מתחילים ללמוד במגרש סגור.

3.יום חמישי עושים טסט במגרש סגור.

 

 

סוף לפקקי התנועה בתל אביב

אייל

פורסם

הלינק המלא מתוך פול גז:

 

http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-05/news/fg11429-how-to-get-driving-lic-for-motorcycles.php

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מה המחיר הנעים של שיעור ?

מה רישיון רכב חוסך לנו חוץ מתאוריה ?

תודה מראש.

מיכאל.

 

מחיר שיעור יכול לנוע בין מורה למורה.

יש מורים בפתח תיקוה שלוקחים בין 70-85 ש"ח

 

רשיון על רכב יכול לחסוך גם במספר השיעורים, אך זה לא מחייב תלמיד שלא יהיה מוכן, ולא ירכב היטב יאלץ לקחת שיעורים נוספים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...