Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בעצם לא היית מחויב לעשות כלל, נכון?

למה 5? למה לא רק 2 למשל? זה לא מספיק?

זה הכל תלוי כמה אתה טוב.

אם זה לא היה פורום רכב הייתי עושה 20

אייל

פורסם

שבוע טוב.

יש לי עין עצלה, אני עדיין יכול להוציא רישיון לאופנוע 50 סמ"ק?(למשאית,אוטובוס ומונית אני לא יכול לעשות).

והמבחן שליטה הזה הוא קשה בכלל? הרישיון הזה נשמע לי בדיחה, בא לעשות אותו סתם שיהיה לי אותו ברישיון.

בלי נדר שהיו לי 3 שנים אני יעשה אותו.

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

לי יש על 50 סמק ואני יגיד לך מה הם השלבים :

בדיקות

תאוריה

15 שעורים

טסט שמורכב ממבחן שליטה ומבחן בכביש

לגבי המחירים אין לי מושג שאני עשיתי היה 40 לשעור

והמון דברים השתנו . כעקרון אם יש לך רישיון נהיגה ברכב פרטי עד 4 טון במשך שלוש שנים אתה חייב בטסט ושיעור אחד ופטור מתאוריה .

במידה ויש לך פחות אתה חייב ב15 שעורים ופטור מתאוריה.

במידה ואתה רוצה לעשות על 500 סמ"ק ויש לך על 50 כבר ואתה מעל גיל 18 אתה חייב ב8 שעורים ופטור מתאוריה .

מקווה שעשיתי סדר בבלאגן

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם
לי יש על 50 סמק ואני יגיד לך מה הם השלבים :

בדיקות

תאוריה

15 שעורים

טסט שמורכב ממבחן שליטה ומבחן בכביש

לגבי המחירים אין לי מושג שאני עשיתי היה 40 לשעור

והמון דברים השתנו . כעקרון אם יש לך רישיון נהיגה ברכב פרטי עד 4 טון במשך שלוש שנים אתה חייב בטסט ושיעור אחד ופטור מתאוריה .

במידה ויש לך פחות אתה חייב ב15 שעורים ופטור מתאוריה.

במידה ואתה רוצה לעשות על 500 סמ"ק ויש לך על 50 כבר ואתה מעל גיל 18 אתה חייב ב8 שעורים ופטור מתאוריה .

מקווה שעשיתי סדר בבלאגן

שבוע טוב.

כן,תודה רבה לך.

המבחן שליטה הוא קשה?, יש טעם לעשות יותר משיעור אחד אם יש לי יותר מ-3 שנים רישיון על רכב?

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם
יש לי עין עצלה, אני עדיין יכול להוציא רישיון לאופנוע 50 סמ"ק?(למשאית,אוטובוס ומונית אני לא יכול לעשות).
א)-עין עצלה לא אמורה להוות בעייה(כן כן ברוך הבא למועדון...),אני עברתי את בדיקת הראייה עם "מחוייב במשקפיים בזמן נהיגה".מצחיק שברישיון רכב אני לא מחוייב...אבל בכל מצב אני לובש אותם.נקודה.

ב)למה אתה לא יכול להוציא את הרישיונות המפורטים מעלה?סך הכל משקפיים אמורות לפתור את הבעייה,לא?

ג)צריך לשנות מעט את המדריך החביב באתר פול-גז:התחלתי את הפרוצדורה שבוע שעבר,ותחנת ההתחלה היא לא משרד הרישוי כלל, אלא תחנה מורשית מטעם מישרד הרישוי,בחיפה היא נמצאת רק במרכז חורב,התחנה שמפורסמת במת"מ עוד לא הוקמה למיטב הבנתי.מומלץ להתקשר ולברר איפה התחנה באיזור מגוריכם במקום ללכת הלוך ושוב כמו תייר...

נותר לי רק להגיע למישרד הרישוי בשביל הפטור מתאוריה...ולהתחיל!

מקווה שעזרתי למישהוא...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תלוי בכושר הרכיבה שלך בד"כ כולם עוברים . אני הייתי ממליץ על 3 שעורים להתרגל טוב לקטנוע ולעבור טסט ראשון . לדעתי מבחן השליטה הוא קל יחסית

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...