Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם על הקופסא וגם על המכשיר יש אותו מספר סידורי, דבר ראשון שעשיתי זה בדקתי שהמספר תואם.

והתקשרתי לעוזי רדיו הקראתי להם את המספר והם אמרו שיש אחריות, יש יותר טוב מזה?

וזה ברור שהוא לא משווק מורשה, כי הוא לא מוציא קבלות לא כלום, לא נראה לי חוקי כל העסק שלו, אבל לא מעניין איך הוא השיג את זה, כל עוד קיבלתי את המכשיר בזול, יש אחריות, המכשיר חדש לגמרי, מספיק לי.

וברור שההתקנות שלו לא איכותיות, בגלל זה גם מגברים ודברים כאלה לא הייתי מתקין אצלו, אבל מה שהוא עשה כל ילד יכול לעשות, ניתק את החוטים מהרדיו דיסק הישן שלי(פיוניר 4700) וחיבר לחדש, אז ככה שלא יכול להיות משהו לא בסדר בהתקנה.

פורסם

מי יתן לך לממש אחריות ללא חשבונית ממשווק מורשה?

 

אם העסק "אפור" אז אף אחד לא מבטיח לך שאם תזדקק לאחריות היא אכן תכובד.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

על תעודות האחריות צריכה להיות חותמת או חשבונית של משווק מורשה.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

היום אחרי צהריים אני ישלח להם את התעודת אחריות, ומקווה שיהיה בסדר.

מישהו יודע אם אפשר להוריד למכשיר תמונות מהאינטרנט? כי באתרים כאן בארץ רשום שכן, אבל באתר של פיוניר לא מוזכר כלום על זה שאפשר להוריד מהאינטרנט למכשיר..

פורסם
אני הייתי הרבה פעמיים בבאסטה של ציון, ולא ניראה לי שהוא מביא אחריות של עוזי רדיו, ועם הוא היה משווק של עוזי רדיו , לא ניראה לי שהיו נותנים לו בתור משווק, להמכור/להחזיק ציוד בכזה חור כמו באסטה בתחנה מרכזית הישנה, וחוץ מזה מי שראה את שיטת התתקנה שלו יכול להגיד ישר שזה לא יחזיק מעמד הרבה זמן! יש מצב שהקופסא הייתה של עוזי רדיו, והרדיו דיסק עצמו לא! בגלל זה המחיר! כי בשביל 3 שנים אחריות שעוזי רדיו נותן יש הבדל בין 300-400 שקל יותר, לכן לא מסדר! למשל אוטודיפו, מוכרים עוזי רדיו, תיראה את המחירים שלהם ואתה מתחיל לצחוק, וחושב לעצמך יש באמת אנשים שקונים בכאלה מחירים!

אתה צודק אחי חבר של אח שלי עובד בתור סוכן בעוזי רדיו ואמר לי שרק הבאסטה הראשונה אחד שקוראים לו דרור רק אליו הוא משווק מקורי של עוזי רדיו עם תעודה מקורית והכל!!!!

 

עוז

יום יבוא והשמש תזרח והקב"ן בעזרת השםם יוציא אותי מהצבאאא!!!!!!!!!

פורסם

הבאסטות האלה נמצאות ברחוב השומרון, בתחנה המרכזית הישנה. רחוב השומרון הוא רחוב קטן שמחבר את דרך מנחם בגין עם שדרות הר ציון.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אני קניתי לפני חודש וחצי רדיו דיסק של פיוניר שעולה בכול החניות השנוות 1500 קניתי מציון בעל הבאסה ב 1100 עם התקנה חשוב לציין שיש אחריות לשנה מימנו אבל המכשירים אני לא חושב שהם מיובאים על ידי עוזי מערכות כי הם זה היה מיובא מימנו המחיר היה קופץ ובגלל זה המחיר זול

 

לגבי ההתקנה של הכשיר שהתקנתי לא כול כך מיקצועי אני ממליץ להתקין אצל חניות על רמה יותר שיש ניסיון ממה שאני הבנתי לרוב ציון בעל המקום מוכר את המוצרים ולר מתקין ומתעסק עם ההתקנות

לפי דעתי שווה לקנות את המוצר אבל לא להתקין מחירים זולים לעומת האחרים ואין הבדל בין המוצרים שהוא מוכר לחניות אחרות אלא רק המחיר

hu: pioneer deh-p7900; amp1: JBL GTO75.4 amp2: Rockford P3001comp: 165A Focal 6.5

Sub: CVR12 Kicker

פורסם

תגידו, חוץ מהמורל פולס ורדיודיסקים מישהו ראה שם מגברים ששווים משהו וסאבים?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

רק שתדעו בעלי הבסטאות מוכרים את הרדיודיסק עם אחריות מצדם לשנה, לא לשלוש שנים כי בשנה הראשונה אני בספק אם יקרה משהו לרדיודיסק, אבל מלא אנשים שאני מכיר אחרי שנה שנה וחצי קורה להם בעיות ותקלות ברדיודיסק אז בגלל זה הוא נותן אחריות מכיסו והאחריות לא תקופה אחרי שנה ואם תשאלו את בעל הבאסטה מאיפה האחריות הוא לא יגיד עוזי רדיו אני בספק,למשל שבוע שעבר חבר שלי קנה רדיו דיסק: http://zap.co.il/model.asp?model_id=40523 מהעצמאות, רצה למכור לו ב 1400 אחרי דיון ארוך וחבר שלי הזכיר לו שהוא קונה תמיד מאצלו וכל זה הסכים לרדת ל 1000שקל עם אחריות לשנה.

פורסם

כאחד שהיה עובד במשך שנים ברשת חנויות רכבים הגדולה בארץ

אני אסביר לכם למה כל כך זול בתחנה המרכזית בבאסטות

חנות צריכה רישיון עסק וזה עולה כסף

חנות צריכה ביטוח וזה עולה כסף

חנות צריכה לשלם ארנונה יקרה מאוד כל חודש

וזה לא כולל את הוצאות שכירות חשמל משכורות כלי עבודה וכו.....

כל זה מסתכם לחודש בערך כמאה אלף שקל אם לא יותר

ואילו באסטה ההוצאות שלו לחודש לא עולים על יותר מעשר אלף שקל לחודש

אז הינה לכם בקצרה ותימצות ההסבר שלי

פורסם

עוזי רדיו מקורי בחיים לא תקנו בכל כך זול.

המכשירים האלה זה מכשירים מסוג פרביש

מכשירים ששווקו ונתגלו בהם כל מיני תקלות וחזרו לתיקון

ולכן הם נמכרים במחירים זולים כאלה .

בנוסף.. לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות מורל בזול מכל מקום.

מהסיבה הפשוטה שיש יצרן ערבי מנצרת (מייצר גם את "פירלס" "פרוסאונס" ושאר זיופים)

והוא מייצר העתקים של מורל ומוכר בחצי מחיר.. בעיקר לחנויות לא רציניות ולבאסטות

הרמקולים שלו לא רעים אבל נוטים למות בגיל צעיר.

מה שעולה בזול בסופו של דבר עולה ביוקר

תקנו ממקום נורמלי עם קבלה ועם אחריות עוד כמה שקלים ותשנו כמו בני אדם


×
×
  • תוכן חדש...