Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ציון הזה גם אמר לי..שלכל המכשירים יש לו אחריות רק שנה, אבל ל6850 ספציפית יש לו אחריות 3 שנים של עוזי רדיו.

ובקשר למורל שאמרת שזה זיוף..אם היית רואה את הרמקולים ואיך הם ארוזים ואיך הם נראים ונשמעים היית מבין שזה אורגינל,יש לו שמה גם הרבה מגברים וסאבים והכל, אבל עזוב, לא רוצה לקחת אחריות, כל אחד והשיקולים שלו.

פורסם

מי שהיה שם זוכר איזה מגברים וסאבים יש לו?? יש לו דברים מוכרים?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

לבסטות יש ציוד של החברות כמו רוקפורד. JBL. אינפיניטי. (מקורי מניופן) פיוניר (גם עוזי רדיו וגם יבוא מקבילי)

אלפיין, קיקר, היפוניקס (ראיתי פעם), לאנזר (של בורוקס), מובייל מדיה, RCF , קדנס, בלואפנקט , קנווד,

ועוד.

הרשימה היא של כול הבסטות.

(העליונה דרור, אחרי זה עם הכיפה יוסי, באמצע חפר לחלוטין , ולמטה ציון )

יש חדש למעלה לפני הסיבוב למטה (אני חושב מישקה) הוא נוכל.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

נקודה תחתונה,

 

בהנחה שלא קונים משהוא אייכותי אלה סתם רמקולים ממוצעים.. עדיף לקנות בבאסטה?

 

לאחר שפרצו לי לאוטו לפני שבוע וגנבו כל מה שהיה הלכתי לשם לפני 3 ימים...

בבאסטה של שני הבחורים הדתיים (כן, בטח...) הם הציעו לי זוג 6X9 קנווד, הדגם של ה 70 וואט RMS ב 280 שקל, ואם אני קונה אפשר להוסיף קדמיים של קנווד בעוד 100 שקל.. (כי אני חייל...ברור..)

 

יש אחריות לשנה לפי מה שהם טוענים:|

 

כדאי?

 

ומתעלק על השרשור, האם הדגם הנ"ל יתאים לי בהנחה שאני לא מעוניין להוסיף מגבר ומשתמש במערכת פיוניר פשוטה? או שאין טעם לקנות 70 וואט כשהמערכת מוציאה כולה 45*4..? אני אוהב לשמוע מוזיקה עם הרבה באסים...

פורסם

שמעתם פעם את הביטוי: "נפל מהמשאית" ?

קחו כמה דקות, ותאמינו לי שבסוף יפול לכם האסימון לגבי המחירים הנמוכים.

 

צריך מאוד להיזהר עם הסחורה מהמקומות האלה. מה שכן, תמיד יש מציאות.

!AWDSOME

פורסם

בבבאסטות האלה זה לא סתם זול!!

או שזה מזוייף או גנוב או ריפרביש שזה אומר היה מקולקל (כנראה החו"ל) עבר תיקון ונמכר מחדש!!

(אפשר לזהות ריפרביש לפי המדבקה שיש על הגב של המכשיר(אם אני לא טועה ירוקה?!) או שכתוב ריפרביש באנגלית...

אני בעצמי רציתי לקנות שם קומפוננט של קיקר אבל שהסתכלתי טוב ראיתי שהגומי של הרמקולים לא מקורי בכלל למרות שהקומפוננט נראה חדש וארוז באריזה המקורית!!!! משמשע הרמקול עבר תיקון והוחזר לאריזה המקורית שלו.

עדיף להוסיף כסף ולקנות בחנות נורמלית ולדעת שקנית משהו מקורי ולא איזה זיוף או משהו גנוב!!

בהצלחה.

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

אני חייב להגיד משהו ...

 

את יוסי הדתי מהתחנה המרכזית אני מכיר כבר מספר שנים ..

לא מתחום הבאסטות:)

 

ואני חייב לציין שהוא באמת אמין !! וכן אני אומר אמין !!

לא שקניתי משהו ממנו אלא בתור בנאדם

נכון הוא אומר לי שהוא רוצה לדחוף סחורה וכן יש לו ריפרביש אבל הוא מודיע שזה ריפרביש

אבל מצד שני .. על התחנה יש סטיגמה רבת שנים של זיופים וגנובים ואלף לילה ולילה ...

וזה כבר לא נכון ..

אז לא לזרוק דברים כמו נפל מהים או גנוב או מה שתגידו

כי סבבה לצד הזבל סיני שיש שם יש גם את הצד היותר איכותי וטוב

ולמען האמת אם הייתי קונה אצלו (יוסי) את המערכת שלי הייתי יוצע פחות ב"נזק" מאשר כל החנויות הכשרות כמו שאתם אומרים שגם שם לא חסר מזימות .. ואני על בשרי עברתי כמה כאלה

 

שלום ולילה טוב.


×
×
  • תוכן חדש...