Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שלישי פגע בריכבי בחור מהמכללה,הוא שבר את הוינקר הימני שצמוד לפנס הקידמי,מאז הוינקרים עובדים,אך כשאני מפעיל ומנטרל את האזעקה הוינקרים לא מהבהבים כימי קדם,מה יכולה להיות הבעייה?

תודה רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

יתכן ושהאזעקה ציפצפה בו בזמן , או שהגעת לאוטו וניטרלת אותה עם השלט היא הוציאה פקודת הבהוב וקצר בנורה גרם לנתיך של הוונקרים של האזעקה להשרף.

 

במצב זה אמור להפסיק להבהב צד אחד (הצד הפגוע) בלבד, ואילו הצד השני להמשיך, אלא באזעקות כמו קליפורד ואח' יש יציאת חוט אחד לפקודת וונקרים ומתפצל דרך ממסר או דרך דיודות ואז שני הצדדים יפסיקו.

לא כך באזעקות אטלקיות.

 

אם זוהי אזעקה איטלקית ישנה, אז נתיכי הוונקרים שלה נמצאים ליד המוח על הצמה בתא המנוע.

אם זוהי קליפורד ואח' אז מתחת ללוח השעונים ואו ליד בית הנתכים של האוטו, או ליד ציר ההגה, באיזור ההוא.

 

באיזה סוג אזעקה מדובר?

 

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אם יורשה לי להתעלק...

 

בטויוטה שלי מורכבת אזעקה של "בוש" (פשוטה, מה שהרכיבו בכל הטויוטות פעם). גם בה צד אחד לא עובד. מאיפה להתחיל לבדוק?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דני אחרי בדיקה שערכתי רק הוינקר שנפגע אינו מהבהב בעת איתות,כל השאר כן,אך בעת דריכת האזעקה כלום לא מהבהב.

 

האזעקה מ דגם sirio777

תודה ויום טוב רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
דני אחרי בדיקה שערכתי רק הוינקר שנפגע אינו מהבהב בעת איתות,כל השאר כן,אך בעת דריכת האזעקה כלום לא מהבהב.

האזעקה מ דגם sirio777

תודה ויום טוב רן.

עכשיו זה נראה כמו מנורה שרופה, או בית מנורה בעייתי.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
דני אחרי בדיקה שערכתי רק הוינקר שנפגע אינו מהבהב בעת איתות,כל השאר כן,אך בעת דריכת האזעקה כלום לא מהבהב.

 

האזעקה מ דגם sirio777

תודה ויום טוב רן.

יש לבדוק את הנתיכים של האזעקה.

אם כולם תקינים, יש לבדוק עם נורית ביקורת או וולטמטר את היציאות של הוונקרים מאת האזעקה, כמו כן לבדוק את כל הזנות המתח לאזעקה.

אין הוקוס פוקוס.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

כשהנהג הפוגע יביא לי את החלק,ואני ארכיב אותו אני אבדוק מתחים ואת מצב הפיוזים,

ברכבים אחרים,אני יודע כשמנורת איתות אחת לא עובדת אז האיתות עובד מהר,זה לא אמור להיות ככה בסובארו?

 

תודה לכולם על העזרה ובמיוחד לדני,שאני נעזר בו בכל פעם,

תודה ולילה טוב רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

מהירות האיתות נקבעת על ידי צריכת הזרם דרך אוטומט הוונקרים.

 

באם הצריכה נמוכה יותר, הבהוב מהיר יותר.

 

יהיה מוזר אך יתכן ויש אצלך אוטומט אלקטרוני מסויים שאינו מושפע מכמות הזרם, אלא זרם מינמלי גורם להפעלתו באופן זהה מבחינת מהירות.

 

אני עוד לא נתקלתי בדבר כזה, אני לא רואה סיבה אחרת, אלא אם יש קצר חלקי על בית הנורה שנשארה , וזה אפשרי.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שבת שלום,דני אני כרגיל שמעתי לעצתך,ובדקתי ואכן ישנו קצר בבית נורה שנפגע,בודדתי חוטים והופ,הכול עובד כרגיל .

כמו כן אשמח לקבל מידע להחלפת ה פנס איתות קידמי ימני בסובארו,הוא יושב ליד פנס ראשי קידמי,היכן יושבים הברגים ודגשים בפירוקו.

 

שב"ש רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

ווואואוווו , עבר הרבה זמן מאז אני החלפתי.

 

 

אני זוכר בבירור בורג פליפס למעלה שמחזק אותו כמדומני לפנס , זה מין זרוע שיוצאת מן הפנס וונקר לפנס הראשי, ממש למעלה.

 

את החיזוק התחתון אני לא זוכר, יתכן וזה רק מסילה , שמושכים החוצה והוא יוצא, אחרי שמשחררים את הבורג ההוא.

 

אבל, שים לב:

שתקבל את החדש, תראה איך בדיוק הוא אמור להתפס ותדע איך לפרק.

 

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
שבת שלום,דני אני כרגיל שמעתי לעצתך,ובדקתי ואכן ישנו קצר בבית נורה שנפגע,בודדתי חוטים והופ,הכול עובד כרגיל .

כמו כן אשמח לקבל מידע להחלפת ה פנס איתות קידמי ימני בסובארו,הוא יושב ליד פנס ראשי קידמי,היכן יושבים הברגים ודגשים בפירוקו.

שב"ש רן.

לא פייר, אני עניתי לך תשובה לפני דני...

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

ביג מק צודק, ואני גם מבין אותו..

 

גם לי הציק שפעם הודו למישהו שאני עניתי לעניין לפניו.

 

ביג מק-- קח את זה EASY , זה עוד יקרה לך.. מנסיון...

 

אנחנו כאן כדי לעזור, וזה מה שעשית, זה הכי חשוב!

 

דני

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
לא פייר, אני עניתי לך תשובה לפני דני...
ביג מק צודק,במחילה ממך,ותודה גם לך וגם לדני , רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

×
×
  • תוכן חדש...